doggy bag mee allesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onbeperkt spare ribs eten is daarna nooit meer hetzelfde..
Die post nog wel eens hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven waar hangt de user Dirk Kuijt trouwens uit?
quote:goedenavnd heer mijn achternaam,
Ik ken u niet.ik neem aan dat ik u vanavond aan de telefoon had.ik verstond u haast niet door de herrie.u zei dat u een klasgenoot van mijn zoon was.Ik gaf hem aan U.Ik hoorde toen een vloek .Marcel legde de telefoon neer.Ik schrok erg van dit telefoontje.Ik heb later gevraagd wat er aan de hand was.Het gaat geloof ik over de dood van de ajax fan piccori van 10 jaar geleden.Wat er precies op de site stond weet ik niet.Naar ik begrepen heb was dit niet netjes.Ik keur het dan ook af.Marcel heeft ook zijn excuus aangeboden aan U.Ik hoop dat U dit kan accepteren.Verder wens ik u veel succes met uw club.met vr groeten moeder van marcel.
de moeder van marcelquote:
Beenhakker toch, hij was laatst nog in het ajax topic volgens mij, nou paar weken terugquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
voor de liefhebbers
Was dus wel met een mailtje idd
Nooit echt gemogen eigelijkquote:
Djeezquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Meisje (17) doet 18 mannen in treincoupé
Mono, je zusje is weer bezig
M'n zus komt volgende week terug uit Australië. Heb d'r al anderhalf jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
18 Taiwanezen daar voel je niks vanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ze was net een weekje in taiwan iigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
M'n zus komt volgende week terug uit Australië. Heb d'r al anderhalf jaar niet meer gezien.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze was net een weekje in taiwan iig
Pics van je zus?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
M'n zus komt volgende week terug uit Australië. Heb d'r al anderhalf jaar niet meer gezien.
Die man ...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Djeezenige reden dat ik af en toe op de FP ben.
Jij snapt het als een van de weinig blijkbaar.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |