quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij snapt het als een van de weinig blijkbaar.
of als enige nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze ziet er net als mij uit, maar dan met lang haar en zonder baard.
Spuuglelijk dus
Heeft opa Bakkenbaard weer vieze foto's online gegooid ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Ik kan veel hebben hoor. Heb onlangs de naaktfoto's van een niet nader te noemen FA mogen aanschouwen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Ik kan veel hebben hoor. Heb onlangs de naaktfoto's van een niet nader te noemen FA mogen aanschouwen.
Netsplitterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Iemand poste wat van yvonne, nakendquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heeft opa Bakkenbaard weer vieze foto's online gegooid ?
Penisbaard had ooit een site gemaakt met al die pics van yvonne en dat op een noorse server gezetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:44 schreef Muto het volgende:
Maar die foto's van de FA's staan toch over heel het internet?
Ja, klopt. Snap ook niet waarom er zo'n probleem van wordt gemaakt. Als je ooit zo debiel bent geweest om dergelijke foto's te verspreidenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:44 schreef Muto het volgende:
Maar die foto's van de FA's staan toch over heel het internet?
Penisbaard deed wel meer gekke dingenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Penisbaard had ooit een site gemaakt met al die pics van yvonne en dat op een noorse server gezet
Hahahaha, wat een baas.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Penisbaard had ooit een site gemaakt met al die pics van yvonne en dat op een noorse server gezet
Ik spreek hem niet meer dat is echt zondequote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Penisbaard deed wel meer gekke dingen
Hij noemt penisbaard dan tochquote:
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat filmpje op yt dat ali b dood is, dat kwam ook van hem af
Ik zeg gayquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven voor al mijn Fok! historie die ik gemist heb.
Is Dizer nou gay of oke ?
Wat is zijn Youtubekanaal ook al weer?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik spreek hem niet meer dat is echt zonde
Echt mooie tijd met die gast gehad
Nog een boze vrouw achter ons gehad tijdens de hele Marcel Roubos affaire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |