jij woont nog thuisquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg vanaf morgen trouwens eredivisie-live op m'n kamer.
Poolcafé toch? Vroeger nog wel eens geweest. Best relaxed inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar wel lullig als je er al een tijdje staat.![]()
Mike's is wat dat betreft echt een stuk relaxter. Flesjes bier, goede bediening en net zo kort lopen.
Trusten, tot zo!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
Doen jullie voorzichtig met Roos en Paon?
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders?
Ik heb Sport1, EL hebben mn ouders.
Klopt. Ging er eerst nooit naar binnen omdat het er van buiten echt pauper uitziet, eenmaal binnen is het dan opeens enorm groot en gewoon netjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Poolcafé toch? Vroeger nog wel eens geweest. Best relaxed inderdaad.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja![]()
Woonkompas heeft me dit jaar ook nog eens uitgeschreven om achterlijke redenen.
best wel ernstig jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 dagen achter elkaar?Dat is wel een beetje jammer hoor...
kakkerlakquote:
Zeiken op Ajacied422 qua postgedrag zit er voor jou iig even niet meer in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
best wel ernstig ja
Maar komt door de nachtelijke sc
Ik heb een gemiddelde van 37 per dag, hij van 140 ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeiken op Ajacied422 qua postgedrag zit er voor jou iig even niet meer in.
Happel was er al, de rest leek zo mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vent die nog bij zijn ouders woont. een kleuter juf en een haven arbeider die ons moeten vertellen we wel en niet mogen doen ... Morpheus waar kies jij je team op uit man ..
nou weer opdonderenquote:
Episch was dat, toen zijn moeder een mailtje naar wat users had gestuurd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is deze topnotch hooligan gebleven?
jorienvdherik
Kan je haar wel aan ouwe?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
madame paon ben je nog in voor een date?
Gek he met al je bansquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een gemiddelde van 37 per dag, hij van 140 ofzo
Nee die moeder had gebeld, en hij moest ook sorry zeggen want hij had zelf stoer lopen mailenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Episch was dat, toen zijn moeder een mailtje naar wat users had gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |