Hoi schat, laat nou eens een foto zienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vraag een klooncheck aan.
Ik heb geen kloons namelijk.
ja dat klopt, heb haar fb gezien, maar het was niet zo'n lekker wijf als hoe ze zich voor deedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Monkyyy is uiteindelijk wel weer een meisje aldus scheve steven.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij die rel gemist?
Monkyyy nep? Blog gevonden
Ey, ben je er nog.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Link fb dan. En van flippquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dat klopt, heb haar fb gezien, maar het was niet zo'n lekker wijf als hoe ze zich voor deed
post gewoon mee schatje hier, we zijn allemaal dik en gezelligquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij die rel gemist?
Monkyyy nep? Blog gevonden
quote:
ja van flippiee doe ik neit want die ken ik persoonlijk, en ik heb die fb niet meer man, is tijdje terug alquote:
Ja was een goede post hequote:
Aah oke, en van DV?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja van flippiee doe ik neit want die ken ik persoonlijk, en ik heb die fb niet meer man, is tijdje terug al
Heb ik al , ook sport 1.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg vanaf morgen trouwens eredivisie-live op m'n kamer.
ja die had ik ook, had zelf eerst ook fb met meerdere fok dames maar fb weg gedaan manquote:
ze is aan het eten, laat haarquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
Doen jullie voorzichtig met Roos en Paon?
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 476 stevenmac26
002. 383 Smoofie
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 496 stevenmac26
002. 283 Smoofie
Klopt ja. Maar wel lullig als je er al een tijdje staat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat gewoon anderen halen.
En ja, ze sluiten altijd een half uur voor het begin van de wedstrijd.
Woon je nog bij je ouders?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg vanaf morgen trouwens eredivisie-live op m'n kamer.
Ik zag hem ja, godverdommequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |