sorry man..quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je had ook gewoon 130 kunnen typen hoor
In z'n berenpyjamaquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Madame was toch iemand die Ajacied422 een slet vond omdat het een voetbal hater was ofzoiets?
We kunnen dat natuurlijk niet controleren want hij ligt al vier uur op bed....
Die van mij schijnen nog best grappig te zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er toen ter tijd ook voor betaald en ik vond het toch wel interessant.
Ja, alsof er hele analyses instaan ofzo. Zal wel niet verder gaan dan 'bagger, note' 'kutuser, ban'quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er toen ter tijd ook voor betaald en ik vond het toch wel interessant.
quote:
Je eerste note is van mijquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
71, whuuut. Toen ik de vorige keer keek had ik er 60 fzo.
Jammer dat je niet kunt zien wie ze geschreven hebt als simpel usertje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat hangt van de mod af.. maar Jojoortje Happel en GGMM zijn heel lui wat dat betreft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alsof er hele analyses instaan ofzo. Zal wel niet verder gaan dan 'bagger, note' 'kutuser, ban'
laat maar zitten danquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan ze natuurlijk niet verklappen, ze willen dat je een abonnement dokt
Ik moest wel lachen, maar jij hebt die posts zelf gemaakt, dus voor jou is het puur herhaling. Desondanks is 311 notes sowieso wel waar voor je geld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die van mij schijnen nog best grappig te zijn
misschien toch maar eens een keertje betalen dan jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, maar jij hebt die posts zelf gemaakt, dus voor jou is het puur herhaling. Desondanks is 311 notes sowieso wel waar voor je geld.
Dat kan je onmogelijk weten, aangezien de naam van de mod er niet bijstaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat hangt van de mod af.. maar Jojoortje Happel en GGMM zijn heel lui wat dat betreft.
Toch bizar om terug te lezen. Notes gingen of over het veelvuldig gebruik van het woord kanker of joden of een combinatie van de twee of over mijn vete tegen Ritmo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze staat wel in mijn lijstje als fokvriendjequote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Smoofie
Stokstaart
Caland
Dromenvangertje
Littlerabbit
DonRaja
Jojoortje
napoleonfour
Ajacied422
Flippiee
naatje_1
Intronic
Tarado
Monopoly
Plastic_zak
Samzz
SiIk
GGMM
Patje1987
ajacied4lf
kapiteintje
Stiffler1988
Happel
LompeHork
Dr.Mikey
Boterbartje
Huppelmuts
Dimens
Morpheus2002
ValHallen
sinterklaaskapoentje
heloef
Madame_Paon
yvonne
pimmetje2010
Topiek
Lithia
Anonymousz
Trollscience
Nectar
eight
Paul
johannes_vermeer
BBQSausage
FkTwkGs2012
Paul-89
remlof
Helpmefok
ChocolateJesus.
arachide.
Ik pas sinds kort, zelfs een ban te pakken gehad. Sinds deze chat er is word ik duidelijk gezocht door de mods.quote:
Ik ga er toch geen verslag van maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat hangt van de mod af.. maar Jojoortje Happel en GGMM zijn heel lui wat dat betreft.
Als je het woord kanker een beetje gebruikt tikt het snel aan ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Toch bizar om terug te lezen. Notes gingen of over het veelvuldig gebruik van het woord kanker of joden of een combinatie van de twee of over mijn vete tegen Ritmo.
Ik kreeg wel een ban omdat ik de hyves van een meisje gevonden had en allemaal volleybal foto's ging posten van haar, die was best flauwquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie wel eens een ban gehad voor het verkeerd gebruiken van een smiley![]()
Mijn eerste ban was van Netsplitter, die kreeg ik omdat ik per ongeluk ditdeed waar dit
bedoeld werd. In een topic over verkrachtte Zambiaanse meisjes dacht ik.
Je bent nu ouder dan 16?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
Ik wil die van m'n eerste account wel eens zien, toen was ik 16 ofzo.![]()
Ja dat idee heb ik ook Morpheus heeft de pik op ons anders was ik ook niet weggeweest.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pas sinds kort, zelfs een ban te pakken gehad. Sinds deze chat er is word ik duidelijk gezocht door de mods.
Dus technisch gezien is je huidige account een kloon van een gebande?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
MarkNMGN
Hier, nog steeds een ban. Beat that, bitches.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus technisch gezien is je huidige account een kloon van een gebande?
Terecht, ik krijg de kriebels van die gastquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een keer een ban gehad omdat ik SWJ een parodie op een moderator noemde.
Technisch gezien wel, ja. Maar dat account is natuurlijk helemaal niet van mij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus technisch gezien is je huidige account een kloon van een gebande?
Jij was toch ook Kopbal?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
MarkNMGN
Hier, nog steeds een ban. Beat that, bitches.
En terecht. Eigenlijk zou deze ban gecompenseerd moeten worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Terecht, ik krijg de kriebels van die gast![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook Morpheus heeft de pik op ons anders was ik ook niet weggeweest.
Ik kreeg tijdens de TDF een ban van die Belgische mod omdat een renner een dopingbelg noemde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:33 schreef GGMM het volgende:
Sowieso sneu als je een ban aanvraagt voor iemand omdat hij je een parodie op een mod noemt.
En met Zweetteef?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
donthate
Hier, ik heb nog steeds een ban met deze idd
Dat ben ik serieus echt nietquote:
Ook al Nijmegen als woonplaats. Volgens mij is er een Vitesse hooligan FAquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
donthate
Hier, ik heb nog steeds een ban met deze idd
Mono zegt van welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |