Je bent nu ouder dan 16?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
Ik wil die van m'n eerste account wel eens zien, toen was ik 16 ofzo.![]()
Ja dat idee heb ik ook Morpheus heeft de pik op ons anders was ik ook niet weggeweest.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pas sinds kort, zelfs een ban te pakken gehad. Sinds deze chat er is word ik duidelijk gezocht door de mods.
Dus technisch gezien is je huidige account een kloon van een gebande?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
MarkNMGN
Hier, nog steeds een ban. Beat that, bitches.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus technisch gezien is je huidige account een kloon van een gebande?
Terecht, ik krijg de kriebels van die gastquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een keer een ban gehad omdat ik SWJ een parodie op een moderator noemde.
Technisch gezien wel, ja. Maar dat account is natuurlijk helemaal niet van mij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus technisch gezien is je huidige account een kloon van een gebande?
Jij was toch ook Kopbal?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Caland het volgende:
MarkNMGN
Hier, nog steeds een ban. Beat that, bitches.
En terecht. Eigenlijk zou deze ban gecompenseerd moeten worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Terecht, ik krijg de kriebels van die gast![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook Morpheus heeft de pik op ons anders was ik ook niet weggeweest.
Ik kreeg tijdens de TDF een ban van die Belgische mod omdat een renner een dopingbelg noemde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:33 schreef GGMM het volgende:
Sowieso sneu als je een ban aanvraagt voor iemand omdat hij je een parodie op een mod noemt.
En met Zweetteef?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
donthate
Hier, ik heb nog steeds een ban met deze idd
Dat ben ik serieus echt nietquote:
Ook al Nijmegen als woonplaats. Volgens mij is er een Vitesse hooligan FAquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
donthate
Hier, ik heb nog steeds een ban met deze idd
Mono zegt van welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |