Ik mag ook komen vanwege mijn clasie uiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel voor een Feijenoord-meet. Happel regelt de snats.
Pure aids zelfs Feyenoorders zinken niet diep genoeg hem als Avatar te nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag ook komen vanwege mijn clasie ui
Neuh, ik ga niet samen met supporters van andere clubs. Irritatiefactor x 100quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
een vbl sc meet, nee dat zal goed aflopen
Ik mag ook komen, omdat mijn vader voor Feijenoord is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag ook komen vanwege mijn clasie ui
Waren die lekker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij die van ons toen de 2e keer waren silk,flippiee en huppelmuts er, verder wel veel gasten ja
Is het echt zo erg?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, ik ga niet samen met supporters van andere clubs. Irritatiefactor x 100
silk en flippiee zijn te doen jaquote:
Lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel voor een Feijenoord-meet. Happel regelt de snats.
flippiee 20 en silk ook volgens mijquote:
Over alles behalve voetbal hebben!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat dat irriteren, ja.
Twente!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso, waar moet je zoiets doen
Wij willen niet naar rotterdam, de rotterdammers niet naar Amsterdam
In utrecht breekt de pleuris uit
En wie wil dat nou?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben voor een Feyenoord meet maar iemand gaat mij een dag in huis moeten nemen
Hij mag best bij mij op de bank crashen hoorquote:
Ik ben voor en daar zijn toch geen supporters die zich mogen meten met de eckte eckte ..quote:
Nicequote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee 20 en silk ook volgens mij
Eerst die 2e ring hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Een meet bij De_Kromme thuis is wel een mooie tussenweg. Rotterdam al helemaal niet daar krijg ik standaard ruzie nog buiten het feit om dat ik Ajacied ben
Gewoon bij de kantine van DHZ afspreken zondag.quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
Een VBL-meet lijkt me stiekem best leuk. Hopelijk willen de ouders van Ajacied422 hem ook komen brengen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
Een VBL-meet lijkt me stiekem best leuk. Hopelijk willen de ouders van Ajacied422 hem ook komen brengen.
smoofie en ik damsco, dus het is 2 om 2quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt me evident dat de meet in Amersfoort gehouden wordt. De meeste VBL-users komen daar vandaan.
Komt gewoon omdat je een irritant kutventje bent. In Amsterdam zou je net zo goed ruzie krijgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Een meet bij De_Kromme thuis is wel een mooie tussenweg. Rotterdam al helemaal niet daar krijg ik standaard ruzie nog buiten het feit om dat ik Ajacied ben
Op het toilet, niet de kantine.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon bij de kantine van DHZ afspreken zondag.
Amersfoortquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt me evident dat de meet in Amersfoort gehouden wordt. De meeste VBL-users komen daar vandaan.
We kunnen hem wel droppen in de bijlmer, genoeg negerpiemels daarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat je een irritant kutventje bent. In Amsterdam zou je net zo goed ruzie krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |