Geen maatjes meer-meet hequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of een Ajax-meet
Of een PSV-meet
Of.....
Oja, ik heb Tomasso gemeet op varkenoord. Die zie ik nog steeds wel zo nu en dan bij wedstrijden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:55 schreef Happel het volgende:
Meets.
Ben alleen voor een Feijenoordmeet op Varkenoord. Verder kan iedereen de tering krijgen wat mij betreft.
Ja, wat dacht jij dan? Ben geen provinciaal die zo maar voor Feyenoord is geworden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt![]()
Dan heb jij verdomd goed bloed door je aderen stromen. Jammer dat het blauw bloed is maar verder
Wanneer gaan wij onze prive meet eens houden in dit mooie tukkerland danquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
Als er een Twentemeet wordt gehouden ben ik er bij
Ik wil als eerste danquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
of we doen een gangbangjojoortje meet ergens op de veluwe
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kom enkel op de Az meet ik houd niet van drukte.
Zo dan is deze ook weer ingekopt.
Jij haat het Oosten, dus nooit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij onze prive meet eens houden in dit mooie tukkerland dan
Hier hetzelfde, ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan? Ben geen provinciaal die zo maar voor Feyenoord is geworden.
Mijn pa komt uit Charlois. Hele familie is van oorsprong Rotterdams.
Grijze gijs.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Happel is zeker ook familie van die fijne snuiter gijs van delft
Bij die van ons toen de 2e keer waren silk,flippiee en huppelmuts er, verder wel veel gasten jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:58 schreef Smoofie het volgende:
Op die meets zijn vaak weinig chicks toch.
Jij veranderd mijn kijk vast welquote:
Meestal wel of het is kkj..quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:58 schreef Smoofie het volgende:
of we rennen weg met zijn allen, want joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
Als er ooit een Ajax meet is komt zo'n 40% niet opdagen.
Wie heb je toen gedaan van de dames?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij die van ons toen de 2e keer waren silk,flippiee en huppelmuts er, verder wel veel gasten ja
nikes aan en gaan!quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of we rennen weg met zijn allen, want joden lopen altijd weg
Huppelmutsquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij die van ons toen de 2e keer waren silk,flippiee en huppelmuts er, verder wel veel gasten ja
Maar ik betaal wel mee dus de meet kan tenminste wel doorgaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
Als er ooit een Ajax meet is komt zo'n 40% niet opdagen.
En die 2 die er zijn hebben zich al door bijna iedereen op fok! laten nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:58 schreef Smoofie het volgende:
Toen had ik gewoon nog een vriendinquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie heb je toen gedaan van de dames?
Charloisquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan? Ben geen provinciaal die zo maar voor Feyenoord is geworden.
Mijn pa komt uit Charlois. Hele familie is van oorsprong Rotterdams.
Met een beetje pech haken onze neuzen ook nog in elkaar dan sta je voor lul...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of we rennen weg met zijn allen, want joden lopen altijd weg
ehh ja, wat moet je er van zeggenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje pech haken onze neuzen ook nog in elkaar dan sta je voor lul...
Whut?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen had ik gewoon nog een vriendin
En ik zit in een rolstoel dus dan doen gaat niet echt
Stiekem gewoon denthemen op een ander account die waus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje pech haken onze neuzen ook nog in elkaar dan sta je voor lul...
Het is erger dan je verwacht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ehh ja, wat moet je er van zeggen
Rolstoel? Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hadden dus een rolstoel gejat, en toen deed ik mij voor als terminale samen met mono en toen gingen meisjes wel zielig kijken, daarna stond ik op en rende wij weg met onze gestolen rolstoelquote:
je ging daar toch laminaat leggen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ehh ja, wat moet je er van zeggen
deja vuquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hadden dus een rolstoel gejat, en toen deed ik mij voor als terminale samen met mono en toen gingen meisjes wel zielig kijken, daarna stond ik op en rende wij weg met onze gestolen rolstoel
Nee manquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je ging daar toch laminaat leggen?
Hahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hadden dus een rolstoel gejat, en toen deed ik mij voor als terminale samen met mono en toen gingen meisjes wel zielig kijken, daarna stond ik op en rende wij weg met onze gestolen rolstoel
als je van een maatje meer houdt welquote:
Neeeeee, gevalletje madame en dan erger.quote:
Ik dacht even dat je echt in een rolstoel zat man.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We zijn volgens mij heel het centrum door gerend met zijn 2enquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hahaha
Die Mono is echt compleet gestoord maar wel tof!
snuiven met fokkers, hmmmquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Een UVT meet lijkt me dan wel weer tof. Goede verhalen over gelezen.
Hahaha klinkt erg leuk allemaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We zijn volgens mij heel het centrum door gerend met zijn 2en
Jammer alleen dat het wiel afbrak toen ik vast zat in een trambaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |