quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dacht nog aan 'Ik sloeg uit woede op mijn toetsenbord en ineens postte ik dit' maar die leek me niet echt realistisch met een foto tussen [img]
Idd. Op Zuid of in een tentje naast de Kuipquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu ik hoor dat hij uit Amersfoort komt helemaal. Zo'n jongen verwacht je toch in de Oranjeboomstraat of tenminste Feijenoord.
Wat voor volk komt er op af dan. Allemaal nerds en dan zo'n snuivende Ierse tokkie ertussen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon, hoi ik ben Steven, meeste leggen de link wel snel dan
Hier peste ik mijn ex altijd mee ben best wel benieuwd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
Maar hoe zit dat eigenlijk bij meets. Stel je je dan voor met je username enzo?
Dat zou kut zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben alleen op Radio 49 meets geweest
Wat zou ik me ongemakkelijk voelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
Samzz bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Dingetje vindt jouw nog steeds leuk trouwens
Dus je loog?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:55 schreef Happel het volgende:
Meets...ben alleen voor een Feijenoordmeet op Varkenoord. Verder kan iedereen de tering krijgen wat mij betreft.
Echtquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn moeder is geboren op de Oranjeboomstraat, telt dat ook?
Ben er maar 2 geweestquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat voor volk komt er op af dan. Allemaal nerds en dan zo'n snuivende Ierse tokkie ertussen.
Oh held, respect 4 you jeweetzelf fo shizzlequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben nog steeds boos over die ban probeerde alleen het topic te redden
Geen meet bij het stadion van FC Amersfoort?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:55 schreef Happel het volgende:
Meets.
Ben alleen voor een Feijenoordmeet op Varkenoord. Verder kan iedereen de tering krijgen wat mij betreft.
Haha nee mocht je willenquote:
Remlof vond ik altijd zo'n mongool.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben er maar 2 geweest
1e keer was met wat oudere waaronder remlof en yvonne, was in Amsterdam en remlof en ik spraken op cs af, 2e keer was met lompehork en monopoly enzo, en dat was gewoon gekkenhuis man, rolstoel uit een restaurant gejat, heel bestekset meegenomen enzo
Ik mag hem wel, echt toffe gast waar je wel mee kan lachenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Remlof vond ik altijd zo'n mongool.Geen idee meer waarom eigenlijk.
is het ook die Renesite ook ik haalde die twee altijd door elkaar 1 van de 2 liep altijd Sebagger te beschermen als ik weer voor de 100ste keer die plasbroek foto had gepost.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Remlof vond ik altijd zo'n mongool.Geen idee meer waarom eigenlijk.
Of een Ajax-meetquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
Als er een Twentemeet wordt gehouden ben ik er bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |