Nee maar Steve daar lig ik al 6 jaar om in een deuk.quote:
Niks mis met heroïne maar ik prefereer eerder ghb en cokequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Jullie hebben haar gepest en nu heeft ze heroine gespoten.
Nog dikke negerpiemels gezien?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik weer zat ff in Heren, we willen jullie naakt zien! Deel 27
Calandquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt gewoon allemaal door deze klote sc. Ik moet zelfs lachen om jojoortje.
Sluiten die handel.
Wij kennen elkaar al langer op fokquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar Steve daar lig ik al 6 jaar om in een deuk.
Ja jij gewoon.quote:
watquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik weer zat ff in Heren, we willen jullie naakt zien! Deel 27
Je schat Happel te hoog inquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja jij gewoon.
Happel = elite die heeft zulke machtsgrepen niet nodig om zijn statement te maken.
De eerste meet waar ik heen zou gaan moest ik als 15 jarig jongetje maar bij Vleermuis in bed ...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar al langer op fok
Sorry man, ik probeerde je nog te redden door je te DM-en over die post van je van: "dat was ik niet, dat was m'n broertje." Ga je de waarheid terug DM-enquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben nog steeds boos om die ban probeerde alleen het topic te redden
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De eerste meet waar ik heen zou gaan moest ik als 15 jarig jongetje maar bij Vleermuis in bed ...
daarna maar niet meer van gekomen.
Ben jij nog een Feyenoorder ook jaquote:
Dat is zo'n slechte excuus hequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, ik probeerde je nog te redden door je te DM-en over die post van je van: "dat was ik niet, dat was m'n broertje." Ga je de waarheid terug DM-en
Zelfde topic nog hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen een paar van jullie niet gaan slapen?
Ik kijk 1 keer op trolino.com en jullie zijn een topic verder
Nu ik hoor dat hij uit Amersfoort komt helemaal. Zo'n jongen verwacht je toch in de Oranjeboomstraat of tenminste Feijenoord.quote:
Ja, behoorlijk. Maar hij had maar 2 notes, dus dat was nog wel te verkopen.quote:
Ga zelf wegquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen een paar van jullie niet gaan slapen?
Ik kijk 1 keer op trolino.com en jullie zijn een topic verder
Ik zeg altijd gewoon, hoi ik ben Steven, meeste leggen de link wel snel danquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
Maar hoe zit dat eigenlijk bij meets. Stel je je dan voor met je username enzo?
Ja dacht nog aan 'Ik sloeg uit woede op mijn toetsenbord en ineens postte ik dit' maar die leek me niet echt realistisch met een foto tussen [img]quote:
Mijn moeder is geboren op de Oranjeboomstraat, telt dat ook?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu ik hoor dat hij uit Amersfoort komt helemaal. Zo'n jongen verwacht je toch in de Oranjeboomstraat of tenminste Feijenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |