Ik deed mij voor als vitesse supporter die in nijmegen woonde, ik was Antilliaans en ik was blank maar mijn broer zwartquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook al Nijmegen als woonplaats. Volgens mij is er een Vitesse hooligan FA![]()
Ik ben irl juist heel rustig geworden, maar gebruik fok als uitlaatklep.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:36 schreef Stokstaart het volgende:
Caland is gewoon het stoutste jongetje uit de klas.
Nee man, ik heb samen met iemand haar adres achterhaald enzo, ze kwam uit wolvega, dus wij dachten dat het advancedpower was, dat weet mono ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mono zegt van welMaar serieus, jij leek daar echt op.
Vooral omdat jullie nooit samen online waren.
Ah goed hoor eerst een profiel verzinnen en dan pas trollen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed mij voor als vitesse supporter die in nijmegen woonde, ik was Antilliaans en ik was blank maar mijn broer zwart
De notes zullen nog steeds van dezelfde strekking zijn gok ik zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kolere wat ben jij een kutuser
Herkenbaar +1quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben irl juist heel rustig geworden, maar gebruik fok als uitlaatklep.
Hoe the fuck....quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, ik heb samen met iemand haar adres achterhaald enzo, ze kwam uit wolvega, dus wij dachten dat het advancedpower was, dat weet mono ook
Ja continue schelden met kanker vooral en op de man spelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
De notes zullen nog steeds van dezelfde strekking zijn gok ik zo.
haha was wel grappig, was gewoon met een programma, en ik stuurde een zogenaamde tinypic link en vroeg of zij het was op die foto, ze klikte erop en toen kregen we ip adres enzoquote:
Nu ben ik ineens een moraalridderquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Herkenbaar +1
Vooral na een nederlaag tegen de joden wil dat nog wel eens botsen met morpheus moraalridderschap.
Maar ik moet er bij zeggen toen ik mijn oude dm van,je zag kan ik niet zeggen dat je me niet alleens hebt gematst.quote:
Dat laatste valt nu dan wel weer mee geloof ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja continue schelden met kanker vooral en op de man spelenHet komt zuurder dan zuur over
Dat was Caland ooit ook maar de laatste maanden is hij een beetje een mietje zelfde met Stokstaartje. Welke Feyenoord user moet ik nu nog haten, Happel haat ik al door zijn kleurtje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja continue schelden met kanker vooral en op de man spelenHet komt zuurder dan zuur over
Maare, kanker schelden op FOK! mag toch gewoon hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Ritmo heeft het overgenomen (Als Feyenoord niet wint).quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste valt nu dan wel weer mee geloof ik.
En dan te weten dat ik vroeger een hekel had aan blauwen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was Caland ooit ook maar de laatste maanden is hij een beetje een mietje zelfde met Stokstaartje. Welke Feyenoord user moet ik nu nog haten, Happel haat ik al door zijn kleurtje.
Komt gewoon allemaal door deze klote sc. Ik moet zelfs lachen om jojoortje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was Caland ooit ook maar de laatste maanden is hij een beetje een mietje zelfde met Stokstaartje. Welke Feyenoord user moet ik nu nog haten, Happel haat ik al door zijn kleurtje.
Niet in VBLquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maare, kanker schelden op FOK! mag toch gewoon hoor
Is laatst nog een hele discussie over geweest in FB. Zolang je er maar geen mensen mee uitscheld of zo.
Okquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt gewoon allemaal door deze klote sc. Ik moet zelfs lachen om jojoortje.
Sluiten die handel.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind morpheus een toffe gast na zijn gegeil op paon.
Wat is er met haar gedaan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het zielig wat jullie met madame hebben gedaan.
Wat deden we danquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het zielig wat jullie met madame hebben gedaan.
Maar ik ben ook geen klootzak.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi dat je er bent steef de enige jood die ik altijd wel kan waarderen.
Liitlerabbit is ook een aardige jongen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi dat je er bent steef de enige jood die ik altijd wel kan waarderen.
Beter gaat ze aan de pep.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Jullie hebben haar gepest en nu heeft ze heroine gespoten.
Best triest als je je zo druk maakt om 'pesten' via internet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Jullie hebben haar gepest en nu heeft ze heroine gespoten.
Nee nee, dat zeiden ze in de oorlog ook.quote:
Nee, van je zusjequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morph heb jij een poster van Wijnaldum boven je bed ?
Rabbit was er nog niet uit toch.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Liitlerabbit is ook een aardige jongen.
Zo fijngevoelig altijd
Smoofie is de grote arrogante klootzak zeker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Liitlerabbit is ook een aardige jongen.
Zo fijngevoelig altijd
Guess!quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee nee, dat zeiden ze in de oorlog ook.
Wie was het dan? Die krijgt van mij 2 notes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |