Ik kan me bek nooit houden en Rotterdammers zijn echt nog gevoeliger hoor tenzij het negers zijn die verstaan me toch niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat je een irritant kutventje bent. In Amsterdam zou je net zo goed ruzie krijgen.
Lekker snuiven ouwequote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Op het toilet, niet de kantine.
Al kom ik nooit meer op DHZ.
wat heb je tegen rotterdammers swaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan me bek nooit houden en Rotterdammers zijn echt nog gevoeliger hoor tenzij het negers zijn die verstaan me toch niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoef geen wekker te zetten, mooi zo'n gehandicapte leventje
eerder tegen negers swaquote:
Jij hier .. jammer dat je lesbisch bentquote:
Oftewel je doet stoer en dan krijg je klappen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan me bek nooit houden en Rotterdammers zijn echt nog gevoeliger hoor tenzij het negers zijn die verstaan me toch niet.
ik en dikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, daar heb je het volgende dikkertje.
Ik leg de schuld juist bij mezelfquote:
Waar ga je dan heen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Op het toilet, niet de kantine.
Al kom ik nooit meer op DHZ.
roos94 is een 45-jarige man die zich voordoet als vrouw.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Signaleer ik een nieuwe chick? Hoi, ben je dik?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuke openingszin welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
nee ben vandaag 73 geworden hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
roos94 is een 45-jarige man die zich voordoet als vrouw.
Nee stoer doe ik nooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oftewel je doet stoer en dan krijg je klappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |