quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom trouwens alleen maar als vlaggetjes en pompoms zijn toegestaan.
Duh.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom trouwens alleen maar als vlaggetjes en pompoms zijn toegestaan.
Ja, wat is het nu?quote:
Welquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, wat is het nu?Wel of niet?
Ik kan niet omgaan met onduidelijkheid.
Oost Europa wacht maar even hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geweldig!![]()
![]()
![]()
En dat terwijl ik eigenlijk in die periode in Oost Europa wilde zitten voor een vakantie.![]()
Ik ga eens even bedenken wat het gaat worden.
Zijn de verwachtingen al zo hoog gespannen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
Henk zal teleurgesteld zijn als je zonder pompons komt, Cat.
In Rotterdam doen ze iets goed of ze doen het niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn de verwachtingen al zo hoog gespannen?![]()
Het is echt net Limburg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In Rotterdam doen ze iets goed of ze doen het niet.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is echt net Limburg.Maar dan zonder friet.
Joan is Rotterrrrrdamse, dus dit is heul passendquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Rotterdam.. Daar kan ik mij als Amsterdammer niet vertonen hoor.
Iemand moet het zeggen..
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef Fred_B het volgende:
Dat klinkt leuk, ik ga eens kijken of ik erbij kan zijn
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een enorm tof idee!
Ik ga kijken of ik kan regelen dat ik kan komen
De puntentelling is pas vaak ver na middernacht afgelopen volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!
![]()
Maar hoe laat is dat ongeveer afgelopen, ik verkies toch liever de trein terug in plaats van een hotel, if possible.
Ik kan natuurlijk een week eerder gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oost Europa wacht maar even hoor![]()
Hier moet je bij zijn
Dus in Oost Europa kijken gaat m ook niet worden denk ik.quote:Geen idee, heb het niet gehoord. Maar het is songfestival, dus het is vast onwijs kut.
Daar ga je spijt van krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!
![]()
Maar hoe laat is dat ongeveer afgelopen, ik verkies toch liever de trein terug in plaats van een hotel, if possible.
quote:
En ook nog bij Henkie, ga ik daar ook eindelijk 's heen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:01 schreef Greys het volgende:
Elk jaar riepen we weer dat we eens samen moeten kijken en nu gaan we het gewoon DOEN!
Ze hebben er wel patat!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is echt net Limburg.Maar dan zonder friet.
Soms moet een mens offers maken voor wat gezelligheid.quote:
Tssssk! Wie had zich als eerste aangemeld?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er bij! Laten we een lijstje maken.
You and meet-aanmeldlijst:
1) Tha_Erik
En Henkie is good looking, dus houd Tombo in bedwang!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ook nog bij Henkie, ga ik daar ook eindelijk 's heen!Vond dat verhaal/filmpje van die overval zó geniaal!
Dan kom ik aan dat songfestival kijken niet meer toe!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En Henkie is good looking, dus houd Tombo in bedwang!
Greys en ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tssssk! Wie had zich als eerste aangemeld?
Is pas officieel als je je aan de lijst hebt toegevoegdquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tssssk! Wie had zich als eerste aangemeld?
Rotterdam Noordquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Welk treinstation is trouwens het dichtstbij het café?
Dit topic was de lijst.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is pas officieel als je je aan de lijst hebt toegevoegd.
De mijne is beterrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
1) Tha_Erik
2) Cat22
3) Takaiki
4) Goodbye
5) Greys
6) Muizel en
7) monneer Muizel
Ik wist helemaal niet dat jouw achternaam En was.quote:
http://cafe.hethalvemaatje.nl/eetcafe/5/Adres+en+Route.htmlquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Welk treinstation is trouwens het dichtstbij het café?
Ik om 6.04 uur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, als het een gezellig feestje is, kan ik de eerste trein(om 04.02 uur) terugnemen naar Groningen
Ik wilde hem een linkje sturen naar hier maar dat kan ik nu beter niet meer doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Henkie is single dus hij heeft vast nog een plekkie over in zijn bed
Jij hebt al innig contact met hem gehad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Henkie is single dus hij heeft vast nog een plekkie over in zijn bed
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde hem een linkje sturen naar hier maar dat kan ik nu beter niet meer doen
Haaai Henk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde hem een linkje sturen naar hier maar dat kan ik nu beter niet meer doen
Pardonquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt al innig contact met hem gehad.![]()
Ik hoef geen afgelikte boterham.
Gezellig toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanaf Rotterdam Noord gaat de laatste trein naar Utrecht om 0.58 en dan is het 2.53 uur reizen naar Utrecht. En de eerste trein van R'dam Noord om 6.30
. Denk dat er toch een hotelletje aan te pas moet komen ofzo...
okee, ik kom dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En Henkie is good looking, dus houd Tombo in bedwang!
Ja, maar gedoe en eng enzo en ik weet niet hoe en wat en geld en paniek en waaah en ieksquote:
Ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat hij een plekje over heeft in zijn bed.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kom ik aan dat songfestival kijken niet meer toe!![]()
Kijk je nu zoals je in La Place ook keek tijdens het bestellen van het weten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar gedoe en eng enzo en ik weet niet hoe en wat en geld en paniek en waaah en ieks.
Als je naar Landal durfde waar je nog niemand had gezien, durf je ook met ons in een hotelquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar gedoe en eng enzo en ik weet niet hoe en wat en geld en paniek en waaah en ieks.
De meneer en ik blijven niet slapen, want werk op vrijdag enzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:23 schreef Cat22 het volgende:
Heeft de organisaaaatsie haar kamers al geboekt? [ afbeelding ]
Saaaaai.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De meneer en ik blijven niet slapen, want werk op vrijdag enzo.
Nog 3 maanden, dat ruilen gaat vast lukkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Saaaaai.![]()
Als ik een beetje pech heb geldt dat ook voor mij.![]()
Als je zeker weet dat je kunt, zet jezelf dan op de lijstquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef iBenny het volgende:
Het is nog een beetje ver weg, maar het lijkt me wel super om erbij te zijn!
Leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:29 schreef totebel het volgende:
11 en 12) Totebel en Knarf hebben dr ook zin in.
Tis donderdagavondquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaagt Henk zijn normale klanten niet weg met zo'n songfestivalavond?
Hij zei dat ie wel een paar klanten had die er ook van hielden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Echte stamgasten zitten er ook op donderdagquote:
Het songfestival moet gewoon weer terug op de kaart komen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei dat ie wel een paar klanten had die er ook van hielden.
'Een paar oudere vrouwtjes enzo'.
![]()
Wees welkom!quote:
Oh, ik moet dus mn bejaardenoutfit aan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:35 schreef totebel het volgende:
[..]
Oh, ik moet dus mn bejaardenoutfit aan?
Prima...quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je kunt, zet jezelf dan op de lijst
Bij 50 zitten we vol!
en dat is ESF - modquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Erik! Missie voor je!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees welkom!Leuk dat jullie komen!
Peter ook!
Ik ga Henkie vast instrueren dat ie voorafgaand en na afloop songfestivalmuziek paraat moet hebben
Ik heb wel wat internationale collega's... en ik werk in Rotterdam, misschien krijg ik ze nog wel zo verquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Greys en Muis, hebben jullie ook al een internationale adviescommissie uitgenodigd?![]()
Gelukkig maar dat het kroegje zo dicht bij Rotterdam Airport ligt. Da's handig for zje gests.
+ 1 voorspelbaar!quote:
Maar ze mogen niet in Nederland wonen he?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik heb wel wat internationale collega's... en ik werk in Rotterdam, misschien krijg ik ze nog wel zo ver
O dan voel ik me er ook wel thuisquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Dat kost wat meer moeite, al heb ik wel een zweedse homo in mn vriendenkring.. misschien, ik doe mn bestquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ze mogen niet in Nederland wonen he?Vers ingevlogen vanuut het buut'nland, zo hebben we ze graag.
Zweedse homo's..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat kost wat meer moeite, al heb ik wel een zweedse homo in mn vriendenkring.. misschien, ik doe mn best
Ik maakte een grapje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat kost wat meer moeite, al heb ik wel een zweedse homo in mn vriendenkring.. misschien, ik doe mn best
Ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef RedFever007 het volgende:
Is dit de locatie:Toevallig net vanmiddag dit YT filmpje bekeken namelijk
![]()
Ik probeer m over te halen, maar kweenie of t lukt, zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje.Bij het NSF bleken de zogenaamde buitenlandse gasten gewoon in Nederland te wonen en onze taal prima te verstaan.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Maesjemee! [ afbeelding ]
En Ing moet gewoon ook mee.![]()
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
Een horde kwaaie songfestivalliefhebbers jaagt iedere overvaller wel wegquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En ik ben er al heel vaak geweest, Maes ook al een paar keer en wij hebben nog nooit een overvallerrrrt gezien hoorEn nu voel ik me er helemaal veilig
Hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef totebel het volgende:
[..]
Een horde kwaaie songfestivalliefhebbers jaagt iedere overvaller wel weg
Rood/wit/blauwachtig is nog wel te regelen, en anders krijg je gewoon een Klukkluk-outfitquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef Knarf het volgende:
Even kijkeen of we blijven slapen of terug rijden, ligt een beetje aan het bier. Het is nog geen 45 min rijden voor ons.
En oranje kleren heb ik (nog) niet (kijkt totebel met en schuin oog aan).
Ik blijf gewoon binnen hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand verwacht dat ik twee kilometer achter een overvaller aan ga rennen dan komen ze van een koude kermis thuis.
Zet je anders vast op de lijst want je WEET dat je gewoon meegaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vind ik ook
Moet ff reactie afwachten.
Oef, 2 maanden is wel erg langquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia en ik willen ook graag mee, maar onder voorbehoud. Zal ik ons toch maar op het lijstje zetten of nog wachten tot we het zeker weten (met risico dat het te laat is)? Het wachten is namelijk op mijn rooster voor school, maar dat duurt nog 2 maanden
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb mezelf gewoon op de lijst geknaldquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia en ik willen ook graag mee, maar onder voorbehoud. Zal ik ons toch maar op het lijstje zetten of nog wachten tot we het zeker weten (met risico dat het te laat is)? Het wachten is namelijk op mijn rooster voor school, maar dat duurt nog 2 maanden
Jij durftquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb mezelf gewoon op de lijst geknald.
Ja, EINDELIJK eens samen kijkenquote:
Volgend jaar live kijken of (als Joan niet wint, maar dat gebeurt natuuuurlijk niet) in de IMAX.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, EINDELIJK eens samen kijken
Lekker hysterisch wapperen en samen hyperen als Joan moet enzo
Heb er nu al zin in.
Ik was altijd jaloers als ik die Duitse pleinen zag op tv waar ze met zijn allen op een groot scherm kijken. Nu doen wij dat ook een beetje
Beetje opdringerig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga even de hele lijst die naar het NSF ging dit linkje PMen!
Dus sorry als je al gereageerd had, dan krijg je de link nog een keer
Geen garage, maar in het ergste geval moet je iets verder parkeren als het druk is. Dan is het een paar minuten lopen. Er is een hele wijk achter enzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Oognip het volgende:
Ik lees in de OP dat er makkelijk te parkeren is, maar op google maps lijkt dat andersIs er in de buurt een parkeergarage of zo?
/hysterisch
Mensen die enigszins bij elkaar in de buurt wonen kunnen misschien carpoolen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Oognip het volgende:
Ik lees in de OP dat er makkelijk te parkeren is, maar op google maps lijkt dat andersIs er in de buurt een parkeergarage of zo?
/hysterisch
gehandicaptenparkeerplaatsen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen garage, maar in het ergste geval moet je iets verder parkeren als het druk is. Dan is het een paar minuten lopen. Er is een hele wijk achter enzo
Haha ik dmde je er net overquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
gehandicaptenparkeerplaatsen?ik loop zwaar kut
ik moest mee komen hyperen van Oognip![]()
Of je rolstoel mee, dan ga ik je duwenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
gehandicaptenparkeerplaatsen?ik loop zwaar kut
ik moest mee komen hyperen van Oognip![]()
Whehehe das engquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef Greys het volgende:
Iemand die niet ver kan lopen kan even voor de deur afgezet wordenEn dan bel je effe als je voor de deur staat en dan rijd ik bv effe met Oognip mee om de auto te parkeren
Kan allemaal opgelost worden!
Wat ben je toch ook een homoquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is sinds ik ESF ken/mod wel een kleine droom van me om met een hoop ESF-liefhebbers gezamelijk te kijken![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is sinds ik ESF ken/mod wel een kleine droom van me om met een hoop ESF-liefhebbers gezamelijk te kijken![]()
![]()
.
Hoe voelt dat nu? een vervulde droom?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
Wooow! Je gaat snel!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef totebel het volgende:
Ik ben de hele dag al in Rotterdam Centrum, Knarf komt mij oppikken, wordt er vantevoren nog iets gezamenlijk gegeten met degenen die dat willen/kunnen?
voor die 5 minuten ga ik jou dat ding niet in de auto laten klooien hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of je rolstoel mee, dan ga ik je duwen
Super!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef Greys het volgende:
Iemand die niet ver kan lopen kan even voor de deur afgezet wordenEn dan bel je effe als je voor de deur staat en dan rijd ik bv effe met Oognip mee om de auto te parkeren
Kan allemaal opgelost worden!
Ik heb het er afgelopen zondag ook nog met Greys over gehadquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Was dit trouwens oorspronkelijk niet Peter z'n idee?
Nu kan ik gelukkig sterven. Nou ja, zaterdag nacht dan als Joan gewonnen heeftquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef totebel het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu? een vervulde droom?
Anders moet ik tot zo lang doorgaan met werken, he'k ook geen zin inquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wooow! Je gaat snel!We hebben nog een paar maanden om dat te plannen.
![]()
Zal vast wel. En bij het cafe kon je ook eten.
Wat ben je toch schattigquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
quote:
Kan best, we roepen het al jarenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Was dit trouwens oorspronkelijk niet Peter z'n idee?
Jij zat niet in de PM groep van de originele NSF ploeg, gok ik zo!quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef totebel het volgende:
Ik ben de hele dag al in Rotterdam Centrum, Knarf komt mij oppikken, wordt er vantevoren nog iets gezamenlijk gegeten met degenen die dat willen/kunnen?
Ja doe eens gekquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Zou het geen idee zijn om voor de zekerheid 3 nachten te boeken in het hotel? Pikken we de zaterdagavond ook mee, waar ons Joan gaat winnen. [ afbeelding ]
Wonen wij niet ver genoeg voor weg, als ze in de finale komt, komen we gewoon op zaterdag weer... en anders stel ik gewoon onze woonkamer beschikbaar *kijkt met een schuin oog naar Knarf*quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Zou het geen idee zijn om voor de zekerheid 3 nachten te boeken in het hotel? Pikken we de zaterdagavond ook mee, waar ons Joan gaat winnen. [ afbeelding ]
Ahja dat kan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij zat niet in de PM groep van de originele NSF ploeg, gok ik zo!Omdat je pas op de dag zelf besloot mee te gaan!
Zet de spareribs maar warm om 17:00 uurquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoorIk ben er gewoon al vroeg, je kunt gewoon na je werk naar die kroeg en dan maakt Henkie wat lekkers voor je! Dan heb je vast een plekje
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lijkt me geweldig om mee te gaan! Beetje ver weg alleen...
Ik vind het zo leuk om jullie weer te zien danquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind het wel tof, hoef ik niet tot volgend jaar NSF te wachten met jullie allemaal te meeten
nou ja - Indaha dan want die ken ik al
Henkie heeft lekkere spareribsquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zet de spareribs maar warm om 17:00 uur
Oh, en Oognip, dat kan Greys als de beste. Serieus, in de auto is ze net een vent!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Oognip, da's niet eng, dan parkeer ik je auto wel voor je
BrandX, WHOEHOEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Tis een eetcaféquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef totebel het volgende:
quote:
Beter kan bijna nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:06 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik zie hier een gelukkig mens, songfestival en spareribs, wat wil een mens nog meer?
Haha coolquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Ik wacht wel tot Zweden wint, komen jullie allemaal maar naar mij toe!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Kan je het niet combineren met een familiebezoekje oid?
Da's een deal!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot Zweden wint, komen jullie allemaal maar naar mij toe!
Kijk maar uit, daar willen we nog steeds naar toe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot Zweden wint, komen jullie allemaal maar naar mij toe!
Sjoeligansquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
En Henk is wel wat gewend hoor, die heeft op maandagavond de 'sjoeligans'
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
En Henk is wel wat gewend hoor, die heeft op maandagavond de 'sjoeligans'
BX! Lees je dat? Spareribs!quote:
Het FOK! postkantoor kan best een dagje zonder jouquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als Rotterdammer meld ik me alvast aan. Maar moet ff kijken hoe het met werk zit.
En kijk je even of je niet de dag erna niet heel vroeg ergens in donkerbruin Brabant moet zijn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als Rotterdammer meld ik me alvast aan. Maar moet ff kijken hoe het met werk zit.
quote:
Fixed quotequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef BrandX het volgende:
1) Tha_Erik
2) Cat22
3) Takaiki
4) Goodbye
5) Greys
6) Muizel en
7) monneer Muizel
8) PatriQue89
9) Cosmo2.0
10) indaha
11) Totebel en
12) Knarf
13) Peter
14) Maes
15) iBenny
16) Mama_mia (o.v.b.)
17) Oognip (o.v.b.)
18) Maanvis (ovb)
19) BrandX
Zet mij maar in de OP er bij, alleen al omdat meet, pub, bier EN SPARERIBS!
Daar worden we blij van.quote:
Mijn eerste FOK! meet was een spareribs vreetfestijn. Toen heeft Opa ( die nu aan het revalideren is van een hersenbloedingquote:
Geef nou maar toe, je kijkt het songfestival al jaren, je vindt het hartstikke leuk! Toen Lordi won stond je bijna a la Tom Cruise op de bank te springenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Knarf het volgende:
Oh, is er ook zo iets als het songfestival, ik dacht alleen SPARERIBS!!
Nee dat hoeft niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En kijk je even of je niet de dag erna niet heel vroeg ergens in donkerbruin Brabant moet zijn?
Haal jij Dirk ook nog even over?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn eerste FOK! meet was een spareribs vreetfestijn. Toen heeft Opa ( die nu aan het revalideren is van een hersenbloeding) me nog kip gevoerd.
songfestival is ook maar bijzaak joh. Gewoon een FOK!meet waar toevallig het songfestival op staatquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Knarf het volgende:
Oh, is er ook zo iets als het songfestival, ik dacht alleen SPARERIBS!!
Ja zo legde ik het net ook uit aan Loveless85, als je genoeg drinkt merk je niets van dat hele songfestivalquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
songfestival is ook maar bijzaak joh. Gewoon een FOK!meet waar toevallig het songfestival op staat
DirkH?quote:
Moet ik het hem ook nog even uitleggen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zo legde ik het net ook uit aan Loveless85, als je genoeg drinkt merk je niets van dat hele songfestivalMaar hij durft nog niet echt geloof ik
TV Rijnmond uitnodigen en je hebt een lans gebroken voor volgend jaar, t enthousiasme moet toch aanstekelijk werken? We hebben nog een schone taak om heel nederland te enthousiasmeren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
OEH, dan komen de door Takkedinges gekochte vlaggetjes voor het NSF toch nog eerder van pas dan volgend jaar
Je mag er niet te veel doorheen blèren hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
songfestival is ook maar bijzaak joh. Gewoon een FOK!meet waar toevallig het songfestival op staat
Hij wil gewoon thuis kijken want DVH lakt op donderdagavond altijd zijn teennagels.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zo legde ik het net ook uit aan Loveless85, als je genoeg drinkt merk je niets van dat hele songfestivalMaar hij durft nog niet echt geloof ik
En als je zegt dat ie niet de enige man is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij wil gewoon thuis kijken want DVH lakt op donderdagavond altijd zijn teennagels.
Dat hij niet naar het NSF komt snap ik, maar dit is gewoon naar de kroeg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor! DM hem allemaal maar evenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik het hem ook nog even uitleggen?
Ja, of hij nu met ons als eerder in een kroeg zit waar ze Gerard Joling en Nick en Simon draaien, of hier!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat hij niet naar het NSF komt snap ik, maar dit is gewoon naar de kroeg.
Dus chop chop Len
En op FB! En PM! En SMS! EN - voor de hippe mensen- whatsapp!quote:
Ik heb hem wel eens gezien jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]Die was ook mee naar het NSF, dan moet ie hier ook heen
Jij kent hem toch?Of ben ik nou in de war?
Om in indianenstijl te blijven: vergeet rooksignalen nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En op FB! En PM! En SMS! EN - voor de hippe mensen- whatsapp! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag er niet te veel doorheen blèren hoor.
Ik had de verkeerde gequotequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, grootste risico wat je nu loopt is dat ik ga roepen "hey er loopt een hoer het café binnen"
maar dat zal ik dan niet doen omdat dat in Rotterdam Noord nou niet bijzonder is
Jah daaromquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:28 schreef Peter het volgende:
[..]
"Kijk een indiaan!!" maakt ook al nauwelijks indruk denk ik dan
Whehehequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
Gaan er ook mensen verkleed als Raffaela?
Dan ben je je leven niet zekerquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
Of nee.. erger!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ik weet wat ik de wereld moet onthouden... moi in een Raffaella outfit is een van die dingenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
Je mist er een paarquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga daar gewoon bij zijn,
meemaken en er bij zijn mensen!
![]()
![]()
![]()
+1
Theatermama
1) Greys
2) Muizel en monneer Muizel
4) Tha_Erik
5) Cat22
6) Takaiki
7) Goodbye
8) Theatermama
had ik al gezien en gecorrigeerdquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je mist er een paar
1) Tha_Erik
2) Cat22
3) Takaiki
4) Goodbye
5) Greys
6) Muizel en
7) monneer Muizel
8) PatriQue89
9) Cosmo2.0
10) indaha
11) Totebel en
12) Knarf
13) Peter
14) Maes
15) iBenny
16) Mama_mia (o.v.b.)
17) Oognip (o.v.b.)
18) Maanvis (ovb)
19) BrandX
20) Theatermama
Ik doe dan als extra mijn oranje koiboihoed opquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:39 schreef totebel het volgende:
[..]
In plaats van de hollandse kleuren, verkleed als je favoriete artiest???
deus is wel aardig...
Ik zie me zo al op mn werk rondlopenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik doe dan als extra mijn oranje koiboihoed opOmdat dat eigenlijk afgelopen zondag niet mocht.
Die mag je best meenemen hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik zie me zo al op mn werk rondlopenJammer dat mijn cheffin geen fokker is, zij is ook helemaal into ESF
Tegen die tijd, ergens in mei, inventariseren we even hoeveel er etenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet Henk dat we allemaal spareribs eten?
En ing!quote:
Zijn reactiequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik heb Henk zojuist ingelicht dat ie al verdeeld wordt
En dat binnen 2,5 uurquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef Muis006 het volgende:
Al bijna op de helft van het max. aantal aanmeldingen
Ik heb nog geen antwoordquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:00 schreef Muis006 het volgende:
Al bijna op de helft van het max. aantal aanmeldingen
Zijn reactie was dat er 'genoeg Henk is voor iedereen'quote:
OMG!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Zijn reactie was dat er 'genoeg Henk is voor iedereen'![]()
![]()
Bwahahahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Zijn reactie was dat er 'genoeg Henk is voor iedereen'![]()
![]()
Grijp je kans Erik!quote:
Zou jij toch doen?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
1) Tha_Erik
2) Cat22
3) Takaiki
4) Goodbye
5) Greys
6) Muizel en
7) monneer Muizel
8) PatriQue89
9) Cosmo2.0
10) indaha
11) Totebel en
12) Knarf
13) Peter
14) Maes
15) iBenny
16) Mama_mia (o.v.b.)
17) Oognip (o.v.b.)
18) Maanvis (ovb)
19) BrandX
20) Theatermama
21) Tombolafan
22) ElisaB
23) JJdJ
Zal ik het doen?quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Whehehe, nee ik denk eerder dat Mike van de knappe dames is. Ik mis mijn twee overtuigingspunten.quote:
En allang weer erop gevallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEE
HPKW, ElisaB is van jouw lijst gevallen
Bij JJdJ ook al; ze willen niet dat ik komquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEE
HPKW, ElisaB is van jouw lijst gevallen
Mike was volgens mij van alle punten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whehehe, nee ik denk eerder dat Mike van de knappe dames is. Ik mis mijn twee overtuigingspunten.
KlaasPietWillemKees* HenkPietKlaasWimquote:
Ik stiekem eigenlijk ook wel hoor, met zn 2-en kijken is leuk, maar met zn 20-en nog veel leukerquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt zo geweldig, dat we met zijn allen gaan kijken
Heb ik - net als Erik - altijd al gewild!
Ja, oh wat zullen we zenuwachtig zijn als Joan moetquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik stiekem eigenlijk ook wel hoor, met zn 2-en kijken is leuk, maar met zn 20-en nog veel leuker
Heel nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij JJdJ ook al; ze willen niet dat ik kom
Ja, groot scherm, geen idee wat het precies is, maar ze kijken er ook regelmatig voetbalwedstrijden op met de kroeg vol, dus dat zal wel goed zijnquote:
Gelukkig zit ze in de eerste helftquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, oh wat zullen we zenuwachtig zijn als Joan moet
De puntentelling wordt nog ergerquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, oh wat zullen we zenuwachtig zijn als Joan moet
Die is er toch nietquote:
Is geen puntentelling, maar een envelopceremonie waarschijnlijk met de landen die door zijn. Maar wel net spannend (en niet zo langdradig).quote:
Ooooooooooohwquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, groot scherm, geen idee wat het precies is, maar ze kijken er ook regelmatig voetbalwedstrijden op met de kroeg vol, dus dat zal wel goed zijn
Hahahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Muis, we hebben echt een songfestivalvriendelijke kroeg gevonden hoor
Want ik googlede op 't halve maatje en songfestival (dan krijg je ons topic al op de eerste pagina met results trouwens![]()
) maar helemaal bovenaan krijg je dan:
[ afbeelding ]
Dus ten tijde van Shalalie waren ze ook al aan het kijken![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Muis, we hebben echt een songfestivalvriendelijke kroeg gevonden hoor
Want ik googlede op 't halve maatje en songfestival (dan krijg je ons topic al op de eerste pagina met results trouwens![]()
) maar helemaal bovenaan krijg je dan:
[ afbeelding ]
Dus ten tijde van Shalalie waren ze ook al aan het kijken![]()
Kijk nouquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
HahahaHenkie is stiekem zelf ook fan.
Bwahahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk nou![]()
Van zijn site van 2010:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Het wordt wel tijd dat hij ons in zijn agenda zet. De laatste entry daar is van december vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |