Maar ze mogen niet in Nederland wonen he?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik heb wel wat internationale collega's... en ik werk in Rotterdam, misschien krijg ik ze nog wel zo ver

O dan voel ik me er ook wel thuisquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei dat ie wel een paar klanten had die er ook van hielden.
'Een paar oudere vrouwtjes enzo'.
![]()
Dat kost wat meer moeite, al heb ik wel een zweedse homo in mn vriendenkring.. misschien, ik doe mn bestquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ze mogen niet in Nederland wonen he?Vers ingevlogen vanuut het buut'nland, zo hebben we ze graag.
Zweedse homo's..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat kost wat meer moeite, al heb ik wel een zweedse homo in mn vriendenkring.. misschien, ik doe mn best
Ik maakte een grapje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:38 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat kost wat meer moeite, al heb ik wel een zweedse homo in mn vriendenkring.. misschien, ik doe mn best
Ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef RedFever007 het volgende:
Is dit de locatie:Toevallig net vanmiddag dit YT filmpje bekeken namelijk
![]()
Ik probeer m over te halen, maar kweenie of t lukt, zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje.Bij het NSF bleken de zogenaamde buitenlandse gasten gewoon in Nederland te wonen en onze taal prima te verstaan.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Maesjemee! [ afbeelding ]
En Ing moet gewoon ook mee.![]()
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
Een horde kwaaie songfestivalliefhebbers jaagt iedere overvaller wel wegquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En ik ben er al heel vaak geweest, Maes ook al een paar keer en wij hebben nog nooit een overvallerrrrt gezien hoorEn nu voel ik me er helemaal veilig
Hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef totebel het volgende:
[..]
Een horde kwaaie songfestivalliefhebbers jaagt iedere overvaller wel weg
Rood/wit/blauwachtig is nog wel te regelen, en anders krijg je gewoon een Klukkluk-outfitquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef Knarf het volgende:
Even kijkeen of we blijven slapen of terug rijden, ligt een beetje aan het bier. Het is nog geen 45 min rijden voor ons.
En oranje kleren heb ik (nog) niet (kijkt totebel met en schuin oog aan).
Ik blijf gewoon binnen hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand verwacht dat ik twee kilometer achter een overvaller aan ga rennen dan komen ze van een koude kermis thuis.
Zet je anders vast op de lijst want je WEET dat je gewoon meegaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vind ik ook
Moet ff reactie afwachten.
Wie moet anders lead wapperen?
Oef, 2 maanden is wel erg langquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia en ik willen ook graag mee, maar onder voorbehoud. Zal ik ons toch maar op het lijstje zetten of nog wachten tot we het zeker weten (met risico dat het te laat is)? Het wachten is namelijk op mijn rooster voor school, maar dat duurt nog 2 maanden
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb mezelf gewoon op de lijst geknaldquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia en ik willen ook graag mee, maar onder voorbehoud. Zal ik ons toch maar op het lijstje zetten of nog wachten tot we het zeker weten (met risico dat het te laat is)? Het wachten is namelijk op mijn rooster voor school, maar dat duurt nog 2 maanden
Jij durftquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb mezelf gewoon op de lijst geknald.
Ja, EINDELIJK eens samen kijkenquote:
Volgend jaar live kijken of (als Joan niet wint, maar dat gebeurt natuuuurlijk niet) in de IMAX.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, EINDELIJK eens samen kijken
Lekker hysterisch wapperen en samen hyperen als Joan moet enzo
Heb er nu al zin in.
Ik was altijd jaloers als ik die Duitse pleinen zag op tv waar ze met zijn allen op een groot scherm kijken. Nu doen wij dat ook een beetje
Beetje opdringerig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga even de hele lijst die naar het NSF ging dit linkje PMen!
Dus sorry als je al gereageerd had, dan krijg je de link nog een keer
Geen garage, maar in het ergste geval moet je iets verder parkeren als het druk is. Dan is het een paar minuten lopen. Er is een hele wijk achter enzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Oognip het volgende:
Ik lees in de OP dat er makkelijk te parkeren is, maar op google maps lijkt dat andersIs er in de buurt een parkeergarage of zo?
/hysterisch
Mensen die enigszins bij elkaar in de buurt wonen kunnen misschien carpoolen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef Oognip het volgende:
Ik lees in de OP dat er makkelijk te parkeren is, maar op google maps lijkt dat andersIs er in de buurt een parkeergarage of zo?
/hysterisch
gehandicaptenparkeerplaatsen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen garage, maar in het ergste geval moet je iets verder parkeren als het druk is. Dan is het een paar minuten lopen. Er is een hele wijk achter enzo
Haha ik dmde je er net overquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
gehandicaptenparkeerplaatsen?ik loop zwaar kut
ik moest mee komen hyperen van Oognip![]()
Of je rolstoel mee, dan ga ik je duwenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
gehandicaptenparkeerplaatsen?ik loop zwaar kut
ik moest mee komen hyperen van Oognip![]()
Whehehe das engquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef Greys het volgende:
Iemand die niet ver kan lopen kan even voor de deur afgezet wordenEn dan bel je effe als je voor de deur staat en dan rijd ik bv effe met Oognip mee om de auto te parkeren
Kan allemaal opgelost worden!
Wat ben je toch ook een homoquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is sinds ik ESF ken/mod wel een kleine droom van me om met een hoop ESF-liefhebbers gezamelijk te kijken![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |