Mike was volgens mij van alle punten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whehehe, nee ik denk eerder dat Mike van de knappe dames is. Ik mis mijn twee overtuigingspunten.
KlaasPietWillemKees* HenkPietKlaasWimquote:
Ik stiekem eigenlijk ook wel hoor, met zn 2-en kijken is leuk, maar met zn 20-en nog veel leukerquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt zo geweldig, dat we met zijn allen gaan kijken
Heb ik - net als Erik - altijd al gewild!
Ja, oh wat zullen we zenuwachtig zijn als Joan moetquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:12 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik stiekem eigenlijk ook wel hoor, met zn 2-en kijken is leuk, maar met zn 20-en nog veel leuker
Heel nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij JJdJ ook al; ze willen niet dat ik kom
Ja, groot scherm, geen idee wat het precies is, maar ze kijken er ook regelmatig voetbalwedstrijden op met de kroeg vol, dus dat zal wel goed zijnquote:
Gelukkig zit ze in de eerste helftquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, oh wat zullen we zenuwachtig zijn als Joan moet
De puntentelling wordt nog ergerquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, oh wat zullen we zenuwachtig zijn als Joan moet
Die is er toch nietquote:
Is geen puntentelling, maar een envelopceremonie waarschijnlijk met de landen die door zijn. Maar wel net spannend (en niet zo langdradig).quote:
Ooooooooooohwquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, groot scherm, geen idee wat het precies is, maar ze kijken er ook regelmatig voetbalwedstrijden op met de kroeg vol, dus dat zal wel goed zijn
Hahahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Muis, we hebben echt een songfestivalvriendelijke kroeg gevonden hoor
Want ik googlede op 't halve maatje en songfestival (dan krijg je ons topic al op de eerste pagina met results trouwens![]()
) maar helemaal bovenaan krijg je dan:
[ afbeelding ]
Dus ten tijde van Shalalie waren ze ook al aan het kijken![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
Muis, we hebben echt een songfestivalvriendelijke kroeg gevonden hoor
Want ik googlede op 't halve maatje en songfestival (dan krijg je ons topic al op de eerste pagina met results trouwens![]()
) maar helemaal bovenaan krijg je dan:
[ afbeelding ]
Dus ten tijde van Shalalie waren ze ook al aan het kijken![]()
Kijk nouquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
HahahaHenkie is stiekem zelf ook fan.
Bwahahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk nou![]()
Van zijn site van 2010:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Het wordt wel tijd dat hij ons in zijn agenda zet. De laatste entry daar is van december vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |