Ik vind het zo leuk om jullie weer te zien danquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind het wel tof, hoef ik niet tot volgend jaar NSF te wachten met jullie allemaal te meeten
nou ja - Indaha dan want die ken ik al
Henkie heeft lekkere spareribsquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zet de spareribs maar warm om 17:00 uur
Oh, en Oognip, dat kan Greys als de beste. Serieus, in de auto is ze net een vent!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Oognip, da's niet eng, dan parkeer ik je auto wel voor je
BrandX, WHOEHOEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Tis een eetcaféquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef totebel het volgende:
Ik ben de hele dag al in Rotterdam Centrum, Knarf komt mij oppikken, wordt er vantevoren nog iets gezamenlijk gegeten met degenen die dat willen/kunnen?
quote:
Beter kan bijna nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:06 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik zie hier een gelukkig mens, songfestival en spareribs, wat wil een mens nog meer?
Haha coolquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Ik wacht wel tot Zweden wint, komen jullie allemaal maar naar mij toe!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Kan je het niet combineren met een familiebezoekje oid?
Da's een deal!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot Zweden wint, komen jullie allemaal maar naar mij toe!
Kijk maar uit, daar willen we nog steeds naar toe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot Zweden wint, komen jullie allemaal maar naar mij toe!
Sjoeligansquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
En Henk is wel wat gewend hoor, die heeft op maandagavond de 'sjoeligans'
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Greys het volgende:
En Henk is wel wat gewend hoor, die heeft op maandagavond de 'sjoeligans'
BX! Lees je dat? Spareribs!quote:
Het FOK! postkantoor kan best een dagje zonder jouquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als Rotterdammer meld ik me alvast aan. Maar moet ff kijken hoe het met werk zit.
En kijk je even of je niet de dag erna niet heel vroeg ergens in donkerbruin Brabant moet zijn?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als Rotterdammer meld ik me alvast aan. Maar moet ff kijken hoe het met werk zit.
quote:
Fixed quotequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef BrandX het volgende:
You and meet-aanmeldlijst:
1) Tha_Erik
2) Cat22
3) Takaiki
4) Goodbye
5) Greys
6) Muizel en
7) monneer Muizel
8) PatriQue89
9) Cosmo2.0
10) indaha
11) Totebel en
12) Knarf
13) Peter
14) Maes
15) iBenny
16) Mama_mia (o.v.b.)
17) Oognip (o.v.b.)
18) Maanvis (ovb)
19) BrandX
Zet mij maar in de OP er bij, alleen al omdat meet, pub, bier EN SPARERIBS!
Daar worden we blij van.quote:
Mijn eerste FOK! meet was een spareribs vreetfestijn. Toen heeft Opa ( die nu aan het revalideren is van een hersenbloedingquote:
Geef nou maar toe, je kijkt het songfestival al jaren, je vindt het hartstikke leuk! Toen Lordi won stond je bijna a la Tom Cruise op de bank te springenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Knarf het volgende:
Oh, is er ook zo iets als het songfestival, ik dacht alleen SPARERIBS!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |