quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is sinds ik ESF ken/mod wel een kleine droom van me om met een hoop ESF-liefhebbers gezamelijk te kijken![]()
![]()
.
Hoe voelt dat nu? een vervulde droom?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is sinds ik ESF ken/mod wel een kleine droom van me om met een hoop ESF-liefhebbers gezamelijk te kijken![]()
![]()
.
Wooow! Je gaat snel!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef totebel het volgende:
Ik ben de hele dag al in Rotterdam Centrum, Knarf komt mij oppikken, wordt er vantevoren nog iets gezamenlijk gegeten met degenen die dat willen/kunnen?
voor die 5 minuten ga ik jou dat ding niet in de auto laten klooien hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of je rolstoel mee, dan ga ik je duwen
Super!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:57 schreef Greys het volgende:
Iemand die niet ver kan lopen kan even voor de deur afgezet wordenEn dan bel je effe als je voor de deur staat en dan rijd ik bv effe met Oognip mee om de auto te parkeren
Kan allemaal opgelost worden!
Ik heb het er afgelopen zondag ook nog met Greys over gehadquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Was dit trouwens oorspronkelijk niet Peter z'n idee?
Nu kan ik gelukkig sterven. Nou ja, zaterdag nacht dan als Joan gewonnen heeftquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef totebel het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu? een vervulde droom?
Anders moet ik tot zo lang doorgaan met werken, he'k ook geen zin inquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wooow! Je gaat snel!We hebben nog een paar maanden om dat te plannen.
![]()
Zal vast wel. En bij het cafe kon je ook eten.
Wat ben je toch schattigquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
.
quote:
Kan best, we roepen het al jarenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Was dit trouwens oorspronkelijk niet Peter z'n idee?
Jij zat niet in de PM groep van de originele NSF ploeg, gok ik zo!quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:58 schreef totebel het volgende:
Ik ben de hele dag al in Rotterdam Centrum, Knarf komt mij oppikken, wordt er vantevoren nog iets gezamenlijk gegeten met degenen die dat willen/kunnen?
Ja doe eens gekquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Zou het geen idee zijn om voor de zekerheid 3 nachten te boeken in het hotel? Pikken we de zaterdagavond ook mee, waar ons Joan gaat winnen. [ afbeelding ]
Wonen wij niet ver genoeg voor weg, als ze in de finale komt, komen we gewoon op zaterdag weer... en anders stel ik gewoon onze woonkamer beschikbaar *kijkt met een schuin oog naar Knarf*quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Zou het geen idee zijn om voor de zekerheid 3 nachten te boeken in het hotel? Pikken we de zaterdagavond ook mee, waar ons Joan gaat winnen. [ afbeelding ]
Ahja dat kan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij zat niet in de PM groep van de originele NSF ploeg, gok ik zo!Omdat je pas op de dag zelf besloot mee te gaan!
Zet de spareribs maar warm om 17:00 uurquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoorIk ben er gewoon al vroeg, je kunt gewoon na je werk naar die kroeg en dan maakt Henkie wat lekkers voor je! Dan heb je vast een plekje
Jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lijkt me geweldig om mee te gaan! Beetje ver weg alleen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |