Whehehequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
Gaan er ook mensen verkleed als Raffaela?
Dan ben je je leven niet zekerquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
Of nee.. erger!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ik weet wat ik de wereld moet onthouden... moi in een Raffaella outfit is een van die dingenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
Je mist er een paarquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga daar gewoon bij zijn,
meemaken en er bij zijn mensen!
![]()
![]()
![]()
+1
Theatermama
You and meet-aanmeldlijst:
1) Greys
2) Muizel en monneer Muizel
4) Tha_Erik
5) Cat22
6) Takaiki
7) Goodbye
8) Theatermama
had ik al gezien en gecorrigeerdquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je mist er een paar
You and meet-aanmeldlijst:
1) Tha_Erik
2) Cat22
3) Takaiki
4) Goodbye
5) Greys
6) Muizel en
7) monneer Muizel
8) PatriQue89
9) Cosmo2.0
10) indaha
11) Totebel en
12) Knarf
13) Peter
14) Maes
15) iBenny
16) Mama_mia (o.v.b.)
17) Oognip (o.v.b.)
18) Maanvis (ovb)
19) BrandX
20) Theatermama
Ik doe dan als extra mijn oranje koiboihoed opquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:39 schreef totebel het volgende:
[..]
In plaats van de hollandse kleuren, verkleed als je favoriete artiest???
deus is wel aardig...
Ik zie me zo al op mn werk rondlopenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik doe dan als extra mijn oranje koiboihoed opOmdat dat eigenlijk afgelopen zondag niet mocht.
Die mag je best meenemen hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik zie me zo al op mn werk rondlopenJammer dat mijn cheffin geen fokker is, zij is ook helemaal into ESF
Tegen die tijd, ergens in mei, inventariseren we even hoeveel er etenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef Peter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet Henk dat we allemaal spareribs eten?
En ing!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |