quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom trouwens alleen maar als vlaggetjes en pompoms zijn toegestaan.
Duh.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom trouwens alleen maar als vlaggetjes en pompoms zijn toegestaan.
Ja, wat is het nu?quote:
Welquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, wat is het nu?Wel of niet?
Ik kan niet omgaan met onduidelijkheid.
Oost Europa wacht maar even hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geweldig!![]()
![]()
![]()
En dat terwijl ik eigenlijk in die periode in Oost Europa wilde zitten voor een vakantie.![]()
Ik ga eens even bedenken wat het gaat worden.
Zijn de verwachtingen al zo hoog gespannen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
Henk zal teleurgesteld zijn als je zonder pompons komt, Cat.
In Rotterdam doen ze iets goed of ze doen het niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn de verwachtingen al zo hoog gespannen?![]()
Het is echt net Limburg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In Rotterdam doen ze iets goed of ze doen het niet.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is echt net Limburg.Maar dan zonder friet.
Joan is Rotterrrrrdamse, dus dit is heul passendquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Rotterdam.. Daar kan ik mij als Amsterdammer niet vertonen hoor.
Iemand moet het zeggen..
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:42 schreef Fred_B het volgende:
Dat klinkt leuk, ik ga eens kijken of ik erbij kan zijn
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een enorm tof idee!
Ik ga kijken of ik kan regelen dat ik kan komen
De puntentelling is pas vaak ver na middernacht afgelopen volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!
![]()
Maar hoe laat is dat ongeveer afgelopen, ik verkies toch liever de trein terug in plaats van een hotel, if possible.
Ik kan natuurlijk een week eerder gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oost Europa wacht maar even hoor![]()
Hier moet je bij zijn
Dus in Oost Europa kijken gaat m ook niet worden denk ik.quote:Geen idee, heb het niet gehoord. Maar het is songfestival, dus het is vast onwijs kut.
Daar ga je spijt van krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!
![]()
Maar hoe laat is dat ongeveer afgelopen, ik verkies toch liever de trein terug in plaats van een hotel, if possible.
quote:
En ook nog bij Henkie, ga ik daar ook eindelijk 's heen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:01 schreef Greys het volgende:
Elk jaar riepen we weer dat we eens samen moeten kijken en nu gaan we het gewoon DOEN!
Ze hebben er wel patat!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is echt net Limburg.Maar dan zonder friet.
Soms moet een mens offers maken voor wat gezelligheid.quote:
Tssssk! Wie had zich als eerste aangemeld?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er bij! Laten we een lijstje maken.
You and meet-aanmeldlijst:
1) Tha_Erik
En Henkie is good looking, dus houd Tombo in bedwang!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ook nog bij Henkie, ga ik daar ook eindelijk 's heen!Vond dat verhaal/filmpje van die overval zó geniaal!
Dan kom ik aan dat songfestival kijken niet meer toe!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En Henkie is good looking, dus houd Tombo in bedwang!
Greys en ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tssssk! Wie had zich als eerste aangemeld?
Is pas officieel als je je aan de lijst hebt toegevoegdquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tssssk! Wie had zich als eerste aangemeld?
Rotterdam Noordquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Welk treinstation is trouwens het dichtstbij het café?
Dit topic was de lijst.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is pas officieel als je je aan de lijst hebt toegevoegd.
De mijne is beterrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
You and meet-aanmeldlijst:
1) Tha_Erik
2) Cat22
3) Takaiki
4) Goodbye
5) Greys
6) Muizel en
7) monneer Muizel
Ik wist helemaal niet dat jouw achternaam En was.quote:
http://cafe.hethalvemaatje.nl/eetcafe/5/Adres+en+Route.htmlquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Welk treinstation is trouwens het dichtstbij het café?
Ik om 6.04 uur.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, als het een gezellig feestje is, kan ik de eerste trein(om 04.02 uur) terugnemen naar Groningen
Ik wilde hem een linkje sturen naar hier maar dat kan ik nu beter niet meer doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Henkie is single dus hij heeft vast nog een plekkie over in zijn bed
Jij hebt al innig contact met hem gehad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Henkie is single dus hij heeft vast nog een plekkie over in zijn bed
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde hem een linkje sturen naar hier maar dat kan ik nu beter niet meer doen
Haaai Henk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde hem een linkje sturen naar hier maar dat kan ik nu beter niet meer doen
Pardonquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt al innig contact met hem gehad.![]()
Ik hoef geen afgelikte boterham.
Gezellig toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanaf Rotterdam Noord gaat de laatste trein naar Utrecht om 0.58 en dan is het 2.53 uur reizen naar Utrecht. En de eerste trein van R'dam Noord om 6.30
. Denk dat er toch een hotelletje aan te pas moet komen ofzo...
okee, ik kom dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En Henkie is good looking, dus houd Tombo in bedwang!
Ja, maar gedoe en eng enzo en ik weet niet hoe en wat en geld en paniek en waaah en ieksquote:
Ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat hij een plekje over heeft in zijn bed.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kom ik aan dat songfestival kijken niet meer toe!![]()
Kijk je nu zoals je in La Place ook keek tijdens het bestellen van het weten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar gedoe en eng enzo en ik weet niet hoe en wat en geld en paniek en waaah en ieks.
Als je naar Landal durfde waar je nog niemand had gezien, durf je ook met ons in een hotelquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar gedoe en eng enzo en ik weet niet hoe en wat en geld en paniek en waaah en ieks.
De meneer en ik blijven niet slapen, want werk op vrijdag enzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:23 schreef Cat22 het volgende:
Heeft de organisaaaatsie haar kamers al geboekt? [ afbeelding ]
Saaaaai.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De meneer en ik blijven niet slapen, want werk op vrijdag enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |