Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (85)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (80)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (75)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)
Ezekieltfs - (H) - Goblin Priest (85)
Djenghis - (H) - Blood Elf Paladin (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
x2quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:49 schreef TwyLight het volgende:
Hahaha, ik keek zo'n YouTube video en toen zag ik deze bij recommended videos:
Ik lach me helemaal kapot
quote:You're Invited: Diablo III Beta Test
Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.
thanks,quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken mensen die daar al héél lang op wachten!Gratz!
Dat is zelfs nog later dan op Earthen Ring, omgquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:11 schreef Civilian het volgende:
lol Deathwing is net voor 't eerst neergehaald op mn server
Ik won dus altijd op horde en nu ben ik alliance verlies ik alles :"Dquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
Battlegroups bestaan niet meer toch? Of heb ik het mis.
Verder wel eens, toen ik horde was won alliance altijd, nu ben ik alliance getransfered en wint horde altijd.
Die gaan bij ons voor 399quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Bootje84 het volgende:
Zo. Dragon soul normal voor het eerst gedaan met de guild (alt run). Nieuwe legs en shoulders gewonnen. Ff via MrRobot mijn hele poppetje overhoop gehaald en goed gegemmed en gereforged en heel de mikmak. Ben 2K lichter maar doe volgens mij nu leuk meer damage.
Spell Torrent er nu bij, Lavawalker en een zooi +40 int gems. Al kosten die krengen me 160G per stuk
Géén euros op je account zettenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:59 schreef Bootje84 het volgende:
Isa, jij had volgens mij enige ervaring met char transfers toch? Heb je nog tips / tricks voor mij om het aan te pakken? Ik zit er aan te denken om met al mn chars naar Auchindoun te gaan, maar heb 4 chars op Emerald Dream zitten..
Gold zal geen probleem zijn, ik red de 50K in totaal by far nog niet. Vooral het feit dat die char enchanter is, moet denk ik toch leuk gold verdienen zijn, inclusief de mats die ik nog op mijn bank heb opgeslagenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Géén euros op je account zettenDat heb ik gedaan omdat er niks gebeurde
Nadat je aanklikt dat je met iDeal wilt betalen gebeurt er ook eerst niks. Je gaat dus niet naar je bank oid. Later kan je dan aanklikken dat je wilt betalen. Beetje idiote constructie.
En je kan kijken wat de prijsverschillen tussen Emerald Dream ah en Auchindoun zijn en spullen inkopen die een stuk duurder zijn op Auchindoun. Als je gold teveel hebt moet je dat sowieso doen, want dan kan je niet alles meenemen (max op lvl 85 is 50.000 en de levels daaronder gaat dat snel omlaag).
€20,- per char en je bent er weerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Maar wat leuk dat je alles naar Auchindoun doetIk wil daar ook weer zijn
Geen dankquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
€20,- per char en je bent er weer. Heb een leuke guild gevonden die voornamelijk Nederlands is. Bevalt me goed.
volgens mij 4 bosses neer. Vooral op die boss met die bal ging het kut.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:59 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Geen dank
Hoever waren jullie nou gekomen met de alt run?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:03 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Met 1 zinnetje van mijn kant, heb ik zojuist een GEHELE battleground potje (Isle of conquest, dus zo'n 40 man) compleet naar de knoppen geholpen!
![]()
![]()
Iemand zei: Some men go to the dock, some men get to the hangar, blabla.
Dus ik zei: What are the woman supposed to do then?
En de bom was geland!
(Opmerkingen zoals kitchen, blowjob, stripdance, show it....En een hele discussie brandde los over seksisme en allerlei prietpraat. Boys will be boys!)
Binnen 5 minuten verloren we de battleground!
Wat doe je hier nog?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:03 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Met 1 zinnetje van mijn kant, heb ik zojuist een GEHELE battleground potje (Isle of conquest, dus zo'n 40 man) compleet naar de knoppen geholpen!
![]()
![]()
Iemand zei: Some men go to the dock, some men get to the hangar, blabla.
Dus ik zei: What are the woman supposed to do then?
En de bom was geland!
(Opmerkingen zoals kitchen, blowjob, stripdance, show it....En een hele discussie brandde los over seksisme en allerlei prietpraat. Boys will be boys!)
Binnen 5 minuten verloren we de battleground!
Ik had op een gegeven moment op een linkje bij dat pending geklikt en toen kreeg ik iets als: oh, wil je betalen? klik dan hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
Btw Isa.. Wanneer krijg je het betalingsbericht? Als de char is overgeplaatst?
Aja. Gevonden. En die 20 euro kan je nu gebruiken om terug te komen naar Auchindounquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had op een gegeven moment op een linkje bij dat pending geklikt en toen kreeg ik iets als: oh, wil je betalen? klik dan hier.
Zo vaaaaaaag.
Die 20 euro die ik op mijn account heb gestort staat er nog steeds overigens in void. Je kan er niks mee -O_ Je kan er geen gamecards mee kopen, geen spullen ind e store etc. Alleen nog een transfer
Ik heb een extra tabje gemaakt en de trade eruit gefiltert.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:10 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe gaan jullie om met trade in cities? Ik word helemaal kapotgespammed door kneuzen die het tradechannel gebruiken voor alles behalve trade..
Guild-recruitment
Random chat
Arena partner
Heel de teringzooi. Is er een addon die het regelt of wat? Hoe voorkomen jullie dat je wat belangrijks mist?
Wat wil je zien in trade dan? Alleen mensen die zooi verkopen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:10 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe gaan jullie om met trade in cities? Ik word helemaal kapotgespammed door kneuzen die het tradechannel gebruiken voor alles behalve trade..
Guild-recruitment
Random chat
Arena partner
Heel de teringzooi. Is er een addon die het regelt of wat? Hoe voorkomen jullie dat je wat belangrijks mist?
Nou, ik wil alleen dingen zien waar het daadwerkelijk voor bedoeld is. Het is nu een grote pestbende met mensen die het kapotspammen waardoor je het niet eens meer kan lezen.... Mensen die 5 regels spammen, waardoor je gelijk alleen nog maar dat kutbericht kan zien..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat wil je zien in trade dan? Alleen mensen die zooi verkopen?Dan is trade wss vrij dood gelijk.
Waar is het volgens jou voor bedoeld dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, ik wil alleen dingen zien waar het daadwerkelijk voor bedoeld is. Het is nu een grote pestbende met mensen die het kapotspammen waardoor je het niet eens meer kan lezen.... Mensen die 5 regels spammen, waardoor je gelijk alleen nog maar dat kutbericht kan zien..
Alles wat met trade te maken heeft?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar is het volgens jou voor bedoeld dan?
Wat ik al zei dus, alleen om dingen te kopen/verkopen? Want volgens mij bedoel jij gewoon dat je alleen wil zien wat jij wil zien. Mensen die raids maken etc dus ook.quote:
Ik zou wel een addon willen die een beetje die onzin er uit filtert...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat ik al zei dus, alleen om dingen te kopen/verkopen? Want volgens mij bedoel jij gewoon dat je alleen wil zien wat jij wil zien. Mensen die raids maken etc dus ook.
Daar is het namelijk ook niet "voor bedoeld"
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:55 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)Curse-Weekly-Roundup
er is iemand die de Ironman challenge heeft gewonnen en het is een troll hunter
gz gz en gz!!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Madness neer, Darkmoon dancing bear en Reins of the black drake
mijn dk heeft dezelfde earthwarden look, maar dan met dual bogslayers ipv die macequote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef Blistering het volgende:
Earthwarden-look, m'n tank set![]()
[ link | afbeelding ]
En m'n dps-set:
[ link | afbeelding ]
Hoe zien jullie mains eruit met transmo gear? Wel eens leuk om te zien.
2 Honorable killsquote:Op maandag 5 maart 2012 16:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn dk heeft dezelfde earthwarden look, maar dan met dual bogslayers ipv die mace
Ik moet alleen m'n belt nog moggen.
http://eu.battle.net/wow/(...)ht/Ekibiogami/simple
Inderdaad, vind 't ook een erg toffe setquote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef TwyLight het volgende:
Nice blistering, die earthwarden shoulders zijn imo de vetste shoulders in-game. In dalaran loopt zo'n orc met die shoulders, altijd al vet gevonden
Dus niet veel gemistquote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oh wa goed hoor, woensdag normale raid en donderdag alt-run. Ben op dit moment ook fucking druk. Kut uitstel vakantie
Sinds gisteren ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:40 schreef TwyLight het volgende:
HUH?
Patje mod?Dat is nieuw toch?
waarvan?
op mn warrior de Conqueror's Wrynn's Battlegear set , en op men DK de Triumphant Thassarian's Battlegear set.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef Blistering het volgende:
[ link | afbeelding ]
En m'n dps-set:
[ link | afbeelding ]
Ik vond het de minste set qua warriors in TBC, heb het dan ook zo vlug mogelijk vervangen.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef TwyLight het volgende:
Nice blistering, die earthwarden shoulders zijn imo de vetste shoulders in-game. In dalaran loopt zo'n orc met die shoulders, altijd al vet gevonden
Dat is het voordeel van een tank zijn, en een awesome 4-set bonus hebben voor de raidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Probeer mijn Worgen Warrior ook gewoon in de rode T13 versie te krijgen. Cool, een wolfje met rode ogen!Alleen die rot shoulders!
Droppen niet en als ze het wel doen krijgt iemand anders uit de guild ze (aangezien ze niet mijn bis shoulders zijn!)
Moet alleen nog legs en shoulders. Legs kan gelukkig via een blacksmith recept gemaakt worden. Shoulders wordt nog ff afwachten!
Merk ik ook op me paladinquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:18 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een tank zijn, en een awesome 4-set bonus hebben voor de raid. Mijn guild had dus eerst de 2 tanks naar 4 set toe gewerkt, en daarna weer normaal verdeeld. De raid-'zwakke'-shield wall is gewoon zo verdomd handig, en heeft de raid toch al meerdere keren gered
Mjah de meeste mensen die terugkomen met zo'n scroll hebben waarschijnlijk al een of meerdere op 80.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef TwyLight het volgende:
what
the
fuck
[ afbeelding ]
desperate much?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe lang moet ik stoppen met spelen voordat ik een gratis lvl 80 krijg?
To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have previously subscribed to World of Warcraft for at least 30 days and their account must have become inactive on or before March 4th, 2012.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe lang moet ik stoppen met spelen voordat ik een gratis lvl 80 krijg?
naakt en geen gold!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Maar met wat voor gear word je opgescheept dan ;-;. Deathknight achtige set ofzo?
Goede vraag, vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Maar met wat voor gear word je opgescheept dan ;-;. Deathknight achtige set ofzo?
Dat is precies goed in mijn gevalquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:04 schreef Bienelientjee het volgende:
En zo te zien wordt je snoeihard genaaid als je niet oplet!
De transfer van een character schijnt tegelijkertijd ook het character te zijn dat je die 80 boost kan geven?
En de transfer waar ze zo over spreken. Is alleen naar de realm van degene die de invite heeft gezonden.
Houdt daar rekening mee!
Je stuurt vanaf een active account een SoR naar de oude account. De ontvanger accepteert de SoR. Dan krijg je, ZONDER TE HOEVEN BETALEN/VERLENGEN, een character upgrade naar lvl80 en 7 dagen playtime. De upgrade naar lvl80 is inclusief green gear (ready to level), 75 gold, 20-pocket bags en first aid op 525. Als je daarna besluit verder te spelen op de account, en dus gametime koopt, krijgt de verstuurder van de SoR een mount. Iedere dag kun je maximaal één SoR verstruren...quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook nog twee oude multibox acounts, die maar eens activeren. Zo'n scroll sturen betaal je niks voor toch?
je kan dus niet nadat je die scroll ontvangen hebt nog een char aanmaken en die lvl 80 toewijzen ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:42 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Je stuurt vanaf een active account een SoR naar de oude account. De ontvanger accepteert de SoR. Dan krijg je, ZONDER TE HOEVEN BETALEN/VERLENGEN, een character upgrade naar lvl80 en 7 dagen playtime. De upgrade naar lvl80 is inclusief green gear (ready to level), 75 gold, 20-pocket bags en first aid op 525. Als je daarna besluit verder te spelen op de account, en dus gametime koopt, krijgt de verstuurder van de SoR een mount. Iedere dag kun je maximaal één SoR verstruren...
Hij hoeft nog niet te bestaan.., ik heb aan mijn vrouw haar emailadres een SoR gestuurd en op haar account de SoR geaccepteerd in het account menu van wow-europe.com . Daarna heb ik een worgen hunter aangemaakt, level 1 dus. 5 minuten later ingelogd op de oude account, en dan staat er een dialoogje "Claim Rewards" (of zoiets). Dan selecteer je de character die instant level 80 moet worden, en BOEM, het is gebeurd...quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan dus niet nadat je die scroll ontvangen hebt nog een char aanmaken en die lvl 80 toewijzen ?
de char moet dus al bestaan op je account ?
awesome, bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:59 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Hij hoeft nog niet te bestaan.., ik heb aan mijn vrouw haar emailadres een SoR gestuurd en op haar account de SoR geaccepteerd in het account menu van wow-europe.com . Daarna heb ik een worgen hunter aangemaakt, level 1 dus. 5 minuten later ingelogd op de oude account, en dan staat er een dialoogje "Claim Rewards" (of zoiets). Dan selecteer je de character die instant level 80 moet worden, en BOEM, het is gebeurd...
Edit: Tussen het kiezen van de te upgraden character en de daadwerkelijke upgrade zaten wel 5 minuten...
Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
Webbyplus, is die mount niet soulbound? Anders wil ik die heel graag!
Ik kan morgen weer een nieuwe scroll versturen, pm me maar met je mailadres.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:52 schreef DJ_ het volgende:
is er iemand die mij een scroll wil sturen ? ik heb mijne al naar een verkeerde account gestuurd vandaag.
heb nu eindelijk de correcte email gevonden voor die account die ik origineel wou activeren.
ja dat lukt me zelf ook morgen, maar wou er nu een doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:58 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Ik kan morgen weer een nieuwe scroll versturen, pm me maar met je mailadres.
quote:
thanks , heb hem gestuurdquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:20 schreef Blistering het volgende:
Ik kan je er wel 1 sturen, pm me maar.
Dafuq.quote:An error has occurred.
Too many attempts.
heb je er vandaag al een gestuurd ?quote:
Met een andere account op m'n battlenet, niet met die ik nu probeer. Blijkbaar werkt 't dan niet. Sorry manquote:
naja toch bedanktquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Met een andere account op m'n battlenet, niet met die ik nu probeer. Blijkbaar werkt 't dan niet. Sorry man
En jij wil graag de scroll?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:57 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Nee.
Het werkt zo: Je stuurt iemand met een inactive account een Scroll of Resurrection vanuit je account op wow-europe.com. Als die persoon accepteert, krijg hij een instant lvl80 upgrade(met greens, 75gold, 20slot bags, 280% mount én 7 dagen gratis speeltijd). Als die persoon dan ook minimaal 30 dagen verlengt, krijgt de verstuurder van de SoR een mount. Het heeft dus niets met soulbound te maken..
yep, ik verkoop de mount voor een maand gamtime, 13 euriesquote:
Hoeveel chars worden instant level 80? en heb je er recht op als je al cata hebt? Zit er trouwens een limiet op? Anders zou ik graag iemand willen aankijken om er eentje op mij te gebruikenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:57 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Nee.
Het werkt zo: Je stuurt iemand met een inactive account een Scroll of Resurrection vanuit je account op wow-europe.com. Als die persoon accepteert, krijg hij een instant lvl80 upgrade(met greens, 75gold, 20slot bags, 280% mount én 7 dagen gratis speeltijd). Als die persoon dan ook minimaal 30 dagen verlengt, krijgt de verstuurder van de SoR een mount. Het heeft dus niets met soulbound te maken..
Volgens mij 1 toon en als je Cata al hebt maakt het niet uit. Je kunt er 2 per dag versturen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:40 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoeveel chars worden instant level 80? en heb je er recht op als je al cata hebt? Zit er trouwens een limiet op? Anders zou ik graag iemand willen aankijken om er eentje op mij te gebruiken
Vandaag toch maar 1 per dag?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef joyvke het volgende:
[..]
Volgens mij 1 toon en als je Cata al hebt maakt het niet uit. Je kunt er 2 per dag versturen.
1 via real id and 1 via de site dacht ik.quote:
Ik vlieg altijd rondjes door Uldum heen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:46 schreef Bootje84 het volgende:
In welk gebied kan je het beste gaan minen voor prospecting? Ik heb 525 mining, dus dat zit verder wel snor
Uldum inderdaad, als je portalt naar Uldum meteen naar het noorden vliegen, en dan tegen de klok in een rondje maken. Dan een rondje om die tempel heen die in het noord-westen staat, dan schuin door naar het zuiden en dan door naar dat stukje waar je die gnomebliteration quest hebt, dan naar boven en weer terug naar waar je in het noorden begonnen bent, met een beetje geluk zijn de miningnodes weer opnieuw gespawned daar. Uurtje minen is best lucratief zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:46 schreef Bootje84 het volgende:
In welk gebied kan je het beste gaan minen voor prospecting? Ik heb 525 mining, dus dat zit verder wel snor
yep, same story...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:28 schreef Nezhi het volgende:
Hey... ik speel al een tijd niet, 4 maanden oid. Zijn er nieuwe instances of iets dergelijks toegevoegd, of is het nog steeds End Time enzo?
De LFR zit er toch nog minder lang in? Of is dat ook al zo lang?quote:
Wat kost dat? Dat overzetten naar een andere account.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef Metonae het volgende:
Ik heb mn tweede account een SoR gegevenGratis Cata + Gratis level 80 die ik gewoon ff naar mn main account schop
Ik had iets soortgelijks, ik ging mee naar TK voor de Ashes of Al'ar. Die dropte, en ik kreeg niet de mount, maar de raidleader gaf me 30000 gold. Klacht ingediend bij blizzard, maar die zeiden; dan had je maar naar de lootrules moeten vragen... arghquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef Bootje84 het volgende:
De tering. Zat gisteren in een BH run. Raidleader liet iedereen op items rollen, maar gaf doodleuk de items aan mensen die niet het hoogste rollde..
Was er iemand die 100 rollde, gaf ie em aan iemand die 99 rollde... Zou kunnen zou je denken, alleen gebeurde dat bij alle items...
Maak ik een ticket aan, zegt de GM dat ik de volgende keer moet zorgen dat de raidleader dit de volgende keer zegt;
"I agree to distribute all loot to the highest roller using Master loot, nothing is reserved and nothing will be taken out of turn."
Juist ja.. Alsof ze dat gaan doen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kost dat? Dat overzetten naar een andere account.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef Nezhi het volgende:
Een char verplaatsen kostte bij wat familie van me hetzelfde als een server transfer, maar dan moest wel alle info hetzelfde zijn. Dit is wel al 2 jaar geleden
Volgens mij moet alleen de achternaam gelijk zijn, maar dat was toen inderdaad. Ik heb twee accounts aan mn battle.net hangen, dus ik zit wel goedquote:
Is al jaren zo. Als de RL de loot rules niet in de chat heeft gemikt heb je geen poot om op te staan. Heb toen eens in een raid gezeten waar de RL items gaf aan de persoon de het laagst roldequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef Bootje84 het volgende:
De tering. Zat gisteren in een BH run. Raidleader liet iedereen op items rollen, maar gaf doodleuk de items aan mensen die niet het hoogste rollde..
Was er iemand die 100 rollde, gaf ie em aan iemand die 99 rollde... Zou kunnen zou je denken, alleen gebeurde dat bij alle items...
Maak ik een ticket aan, zegt de GM dat ik de volgende keer moet zorgen dat de raidleader dit de volgende keer zegt;
"I agree to distribute all loot to the highest roller using Master loot, nothing is reserved and nothing will be taken out of turn."
Juist ja.. Alsof ze dat gaan doen
Dat wel, zolang het is afgesproken..quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Is al jaren zo. Als de RL de loot rules niet in de chat heeft gemikt heb je geen poot om op te staan. Heb toen eens in een raid gezeten waar de RL items gaf aan de persoon de het laagst roldeOok wel eens leuk tbh.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Is al jaren zo. Als de RL de loot rules niet in de chat heeft gemikt heb je geen poot om op te staan. Heb toen eens in een raid gezeten waar de RL items gaf aan de persoon de het laagst roldeOok wel eens leuk tbh.
Dat inderdaad. Voor Android heb je een authenticator-app (en ik gok voor de Iphone ook wel). Ik heb zelf een losse authenticator. Mij hacken die homo's nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
zolang je je eigen emailaccount nog heb, en je passwordt verandert heb is er niet zo veel aan de hand
scan je pc voor keyloggers, en verander wachtwoord van je email account!
zorg ervoor dat je nog iets van een serial key van classic wow // wotlk klaar heb liggen, mocht je namelijk weer gehackt worden dan moet je blizzard bellen en dan vragen ze om die serial keys.
wat eventueel ook handig is om te kopen is een authenticator
Een losse kost ¤9.99, maar de iPhone en Android apps zijn gratisquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:46 schreef GlenSpey het volgende:
Wat kost zo'n authenticator? Vind het eigelijk een beetje zonde voor een spel wat ik verder niet speel. Dan moet ik dat gaan kopen omdat een paar kankerlijertjes niet van mijn acc. af kunnen blijvenMaargoed, ik moet nu weg dus ik kijk er vanmiddag nog even naar. Hopelijk is mijn acc. tegen die tijd nog heel.
Dezen manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
Mijn rogue is nu level 59, maar sinds ik in TBC zit heb ik gewoon geen zin meer om door te levelen. Ik vind dat echt de saaiste expansion tot nu toe.
Vooral dat Hellfire Peninsula als je daar begint. Blehquote:
Vanilla bestaat niet meer. Alleen de dungeons.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
Je zit eerst in het vanilla gedeelte en dat is wel super tof en dan ben je 58 of 60 en ga je naar een alien gedeelte. I mean wtf/. De zones zien er gewoon niet uit.
Ga je toch dungeons doen. Of PvP om voorbij 68 te komen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
Mijn rogue is nu level 59, maar sinds ik in TBC zit heb ik gewoon geen zin meer om door te levelen. Ik vind dat echt de saaiste expansion tot nu toe.
nagrand welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
Je zit eerst in het vanilla gedeelte en dat is wel super tof en dan ben je 58 of 60 en ga je naar een alien gedeelte. I mean wtf/. De zones zien er gewoon niet uit.
Ik zie de zones nog steeds als vanilla. De quests zijn wel veel veranderd, maar goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:18 schreef GI het volgende:
[..]
Vanilla bestaat niet meer. Alleen de dungeons.
De Cataclysm heeft soms toch best wel invloed gehad op de zones hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie de zones nog steeds als vanilla. De quests zijn wel veel veranderd, maar goed
Bijzonder! Had jij al iets van Blizzard gehoord?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef GlenSpey het volgende:
Nog even een update over het hele gehacked-verhaal. Ik heb eens even goed mijn account geinspecteerd en ben onder meer de volgende 'vreemde zaken' tegengekomen:
Allereerst zijn er de orders zelf, deze zijn besteld via American Express (CC) maar zo te zien even later weer gedeclined. Mijn toons waren blijkbaar bestemd voor realm 'Aegwynn' en moesten ook nog eens deel uit gaan maken van de alliance:
[ afbeelding ]
Dan dit, een ticket die vanmorgen is verzonden waarin degene die mij gehacked heeft om hulp vraagtte bizar voor woorden:
[ afbeelding ]
Dus... heb ik nu te maken gehad met een hacker die zich later bedacht heeft ofzo
Zit me echt af te vragen hoe dit nou heeft kunnen gebeuren. Mijn wachtwoord is uniek voor WoW en gebruik ik verder nergens anders. Heb ook geen trojans/keyloggers op mijn pc nadat ik deze uiteraard uitvoerig gescanned heb. Ben ook niet actief op shady sites en downloaden doe ik al helemaal niet.
Nope, contact opnemen heeft weinig zin... heeft de hacker al voor me gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijzonder! Had jij al iets van Blizzard gehoord?
internet explorerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef GlenSpey het volgende:
Nog even een update over het hele gehacked-verhaal. Ik heb eens even goed mijn account geinspecteerd en ben onder meer de volgende 'vreemde zaken' tegengekomen:
Allereerst zijn er de orders zelf, deze zijn besteld via American Express (CC) maar zo te zien even later weer gedeclined. Mijn toons waren blijkbaar bestemd voor realm 'Aegwynn' en moesten ook nog eens deel uit gaan maken van de alliance:
[ afbeelding ]
Dan dit, een ticket die vanmorgen is verzonden waarin degene die mij gehacked heeft om hulp vraagtte bizar voor woorden:
[ afbeelding ]
Dus... heb ik nu te maken gehad met een hacker die zich later bedacht heeft ofzo
Zit me echt af te vragen hoe dit nou heeft kunnen gebeuren. Mijn wachtwoord is uniek voor WoW en gebruik ik verder nergens anders. Heb ook geen trojans/keyloggers op mijn pc nadat ik deze uiteraard uitvoerig gescanned heb. Ben ook niet actief op shady sites en downloaden doe ik al helemaal niet.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef Blistering het volgende:
[ link | afbeelding ]
En m'n dps-set:
[ link | afbeelding ]
Wow, dat wapenquote:
gladiator S1 met power torrent enchantquote:
Jouw accounts is verkocht aan een ander en die persoon die er nu op zat te spelen schrok zich het lazerus dat jij weer terug op je account bent?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef GlenSpey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Tesla wants you to come back to World of Warcraft® and included this message:
" come back mejt! "
Upon your return you'll receive:
• A character boost to level 80
• FREE upgrade to Cataclysm
Plus:
• Seven Days of FREE Game Time.
• A FREE Transfer to your friend's realm.
• A FREE Faction Change to your friend's faction.
quote:
nog nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Even dat je het weet, je kan alizabal niet met 14 man doen op 25
Is dat in Vash'jr? Zo ja dan heb ik dat ook, maar dat hoort volgens mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:46 schreef Metonae het volgende:
Als ik op mijn druid naar Aquatic form switch dan beweeg ik enorm snel. Ongeveer 5x zo snel als normaal gesproken zou moeten. Iemand anders die dit probleem ook heeft? Heb het al sinds 4.3.
Heb het probleem sinds de Dragon Soul patch, dus volgens mij hoort het nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:49 schreef joyvke het volgende:
[..]
Is dat in Vash'jr? Zo ja dan heb ik dat ook, maar dat hoort volgens mij.
do want !quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:59 schreef Tokus het volgende:
Sideshow Collectibles komt dit najaar met een Lich King beeld.
Returning to the World of Warcraft, Sideshow Collectibles is proud to announce the Arthas Statue. Crafted in high quality polystone, every facet of the dreaded Lich King is captured in detailed 1:5 scale. Wielding the Runeblade Frostmourne and measuring 19 inches tall atop the icy terrain of Northrend, the Arthas Statue is an impressive addition to any collection.
Product Size:19" H (482.6mm) x 19.5" W (495.3mm) x 20" L (508mm)*
Product Weight:20.00 lbs (9.07 kg)*
Het kost je wel zo'n 300 euro...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor 75 euro krijg je een of ander lelijk plastic geval, van een stuk mindere kwaliteit.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
do want !
maar niet voor 300 euro ....![]()
als die nou is 75 euro was dan had ik het nog wel gedaan.
ik heb al mn games en films in een vitrine staan, op het bovenste plankje staat ook al het beeld van Ezio uit AC2 die met de white edition kwam.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef Isabeau het volgende:
Echt waar?!Waar zet je zoiets dan neer? Staat al snel alsof je nog een tiener bent of zo. imho
en een van plastic zou ik nooit halen, maar 300 voor zo'n beeld is me teveelquote:Op zondag 11 maart 2012 00:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
voor 75 euro krijg je een of ander lelijk plastic geval, van een stuk mindere kwaliteit.
Vrijgezel?quote:Op zondag 11 maart 2012 02:56 schreef DJ_ het volgende:
ik heb al mn games en films in een vitrine staan, op het bovenste plankje staat ook al het beeld van Ezio uit AC2 die met de white edition kwam.
kan best wel een arthas naast
en een van plastic zou ik nooit halen, maar 300 voor zon beeld is me teveel![]()
Wij hebben hier op ons bureau een Ilidan staan en een undead rogue.quote:
Ze wisten het nog nietquote:Greetings Amithest,
I'm sorry I've not managed to catch you online. Thanks for reporting this to us! I've taken a look for you but we are currently unaware of any problems associated with this, but I'll send this to be looked into further for you
Regards,
Caelatamus
English Game Master Team
Blizzard Europe
heb je ook de onderwater buff die je krijgt als je in Vashjir?quote:Op zondag 11 maart 2012 09:27 schreef Metonae het volgende:
Had een ticket gemaakt over die Aquatic form bug in Vashj'ir.
[..]
Ze wisten het nog nietHoe lang is 4.3 nou uit?
Jepquote:Op zondag 11 maart 2012 10:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je ook de onderwater buff die je krijgt als je in Vashjir?
dat ookquote:
M'n vriendin is er ook erg blij mee, maar ik moet er niet aan beginnen. Mijn handen zijn er veels te groot voorquote:Op maandag 12 maart 2012 10:48 schreef Thanatos45 het volgende:
Afgelopen zaterdag de Razer Naga, gekocht, geweldig apparaatje. 12 extra knoppen onder je duim is echt awesome
Zoals die Rus uit dat "how to be good at wow"-filmpje pas zei:quote:Op maandag 12 maart 2012 10:48 schreef Thanatos45 het volgende:
Afgelopen zaterdag de Razer Naga, gekocht, geweldig apparaatje. 12 extra knoppen onder je duim is echt awesome
Dat dacht ik eerst ook, maar om mee te healen is het de fijnste muis die er is. Heerlijk al die extra knoppen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef DjNivek het volgende:
[..]
M'n vriendin is er ook erg blij mee, maar ik moet er niet aan beginnen. Mijn handen zijn er veels te groot voor
Dan speel je zeker geen Arcane Magequote:Op maandag 12 maart 2012 10:48 schreef Thanatos45 het volgende:
Ik probeer mijn derde account al dagen een scroll te sturen, maar het mailtje komt maar nietquote:Op maandag 12 maart 2012 18:53 schreef cherrycoke het volgende:
iemand nog een scroll nodig heb er nog een
Check je battlenet. Het kan goed zijn dat hij daar staat bij ontvangen uitnodigingenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:57 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik probeer mijn derde account al dagen een scroll te sturen, maar het mailtje komt maar niet
Al bekeken. Staat helemaal niksquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef joyvke het volgende:
[..]
Check je battlenet. Het kan goed zijn dat hij daar staat bij ontvangen uitnodigingen.
Hmm vreemd, ik heb mijn 2e account ook een invite gestuurd en ik kreeg het de dag erna op m'n battlenet, maar geen e-mail gehad. Misschien even Blizzard contacten?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:05 schreef Metonae het volgende:
[..]
Al bekeken. Staat helemaal niksEn de account waar ik het heen wil sturen is al sinds 2010 frozen, dus er zou geen probleem moeten zijn.
Heb zojuist een ticket gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 19:15 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hmm vreemd, ik heb mijn 2e account ook een invite gestuurd en ik kreeg het de dag erna op m'n battlenet, maar geen e-mail gehad. Misschien even Blizzard contacten?
Misschien is er een error die zo verholpen kan worden. Het heeft geen haast toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Heb zojuist een ticket gemaaktIk heb 3 accounts op mijn Battle.net. Mn main acc die altijd een subscription heeft en twee anderen. 1 van de 2 heb ik 3 dagen geleden een scroll gegeven en is ook helemaal prima gegaan. Probeer ik een dag later mijn 3de account een scroll te sturen, gebeurt er helemaal niks. Beetje jammer.
Gratis level 80quote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef joyvke het volgende:
[..]
Misschien is er een error die zo verholpen kan worden. Het heeft geen haast toch?
ik kan je wel een scroll sturenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:21 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gratis level 80Dus wel een beetje eigenlijk
Als healer lijkt het me ook wel relaxed, al denk ik dat ik er heel snel rsi van zou krijgen als ik zoveel knoppen met mn duim moest bedienen..quote:Op maandag 12 maart 2012 14:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar om mee te healen is het de fijnste muis die er is. Heerlijk al die extra knoppen.
Als ik dps of tank gebruik ik die extra knoppen helemaal niet.
is prima te doen, zelfs als je alleen quests doet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:24 schreef Blistering het volgende:
Nog mensen die hier de laatste tijd een char hebben gelvled zonder heirlooms? Gaat dat nog een beetje rap? Ik ben pas van guild geswitched dus m'n guildrep = neutral = geen heirlooms, plus ik heb te weinig justice points om leather heirlooms te kopen. Daarom was ik van plan een druid gewoon te levellen zonder heirlooms, maar vraag me af of dat nog een beetje snel gaat.
Boohoo @ x-realm heirlooms btw, heb de set die ik moet op een char op een andere realm
Probeerde zelf laatst een char te levelen zonder heirlooms. Het mocht van mij sneller gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef Blistering het volgende:
Top! Merci! Maar eens even een druid levellen dan, wel benieuwd naar de zones.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |