Ik vlieg altijd rondjes door Uldum heen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:46 schreef Bootje84 het volgende:
In welk gebied kan je het beste gaan minen voor prospecting? Ik heb 525 mining, dus dat zit verder wel snor
Uldum inderdaad, als je portalt naar Uldum meteen naar het noorden vliegen, en dan tegen de klok in een rondje maken. Dan een rondje om die tempel heen die in het noord-westen staat, dan schuin door naar het zuiden en dan door naar dat stukje waar je die gnomebliteration quest hebt, dan naar boven en weer terug naar waar je in het noorden begonnen bent, met een beetje geluk zijn de miningnodes weer opnieuw gespawned daar. Uurtje minen is best lucratief zoquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:46 schreef Bootje84 het volgende:
In welk gebied kan je het beste gaan minen voor prospecting? Ik heb 525 mining, dus dat zit verder wel snor
yep, same story...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:28 schreef Nezhi het volgende:
Hey... ik speel al een tijd niet, 4 maanden oid. Zijn er nieuwe instances of iets dergelijks toegevoegd, of is het nog steeds End Time enzo?
De LFR zit er toch nog minder lang in? Of is dat ook al zo lang?quote:
Wat kost dat? Dat overzetten naar een andere account.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef Metonae het volgende:
Ik heb mn tweede account een SoR gegevenGratis Cata + Gratis level 80 die ik gewoon ff naar mn main account schop
Ik had iets soortgelijks, ik ging mee naar TK voor de Ashes of Al'ar. Die dropte, en ik kreeg niet de mount, maar de raidleader gaf me 30000 gold. Klacht ingediend bij blizzard, maar die zeiden; dan had je maar naar de lootrules moeten vragen... arghquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef Bootje84 het volgende:
De tering. Zat gisteren in een BH run. Raidleader liet iedereen op items rollen, maar gaf doodleuk de items aan mensen die niet het hoogste rollde..
Was er iemand die 100 rollde, gaf ie em aan iemand die 99 rollde... Zou kunnen zou je denken, alleen gebeurde dat bij alle items...
Maak ik een ticket aan, zegt de GM dat ik de volgende keer moet zorgen dat de raidleader dit de volgende keer zegt;
"I agree to distribute all loot to the highest roller using Master loot, nothing is reserved and nothing will be taken out of turn."
Juist ja.. Alsof ze dat gaan doen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kost dat? Dat overzetten naar een andere account.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef Nezhi het volgende:
Een char verplaatsen kostte bij wat familie van me hetzelfde als een server transfer, maar dan moest wel alle info hetzelfde zijn. Dit is wel al 2 jaar geleden
Volgens mij moet alleen de achternaam gelijk zijn, maar dat was toen inderdaad. Ik heb twee accounts aan mn battle.net hangen, dus ik zit wel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |