Is al jaren zo. Als de RL de loot rules niet in de chat heeft gemikt heb je geen poot om op te staan. Heb toen eens in een raid gezeten waar de RL items gaf aan de persoon de het laagst roldequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef Bootje84 het volgende:
De tering. Zat gisteren in een BH run. Raidleader liet iedereen op items rollen, maar gaf doodleuk de items aan mensen die niet het hoogste rollde..
Was er iemand die 100 rollde, gaf ie em aan iemand die 99 rollde... Zou kunnen zou je denken, alleen gebeurde dat bij alle items...
Maak ik een ticket aan, zegt de GM dat ik de volgende keer moet zorgen dat de raidleader dit de volgende keer zegt;
"I agree to distribute all loot to the highest roller using Master loot, nothing is reserved and nothing will be taken out of turn."
Juist ja.. Alsof ze dat gaan doen
Dat wel, zolang het is afgesproken..quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Is al jaren zo. Als de RL de loot rules niet in de chat heeft gemikt heb je geen poot om op te staan. Heb toen eens in een raid gezeten waar de RL items gaf aan de persoon de het laagst roldeOok wel eens leuk tbh.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Is al jaren zo. Als de RL de loot rules niet in de chat heeft gemikt heb je geen poot om op te staan. Heb toen eens in een raid gezeten waar de RL items gaf aan de persoon de het laagst roldeOok wel eens leuk tbh.
Dat inderdaad. Voor Android heb je een authenticator-app (en ik gok voor de Iphone ook wel). Ik heb zelf een losse authenticator. Mij hacken die homo's nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
zolang je je eigen emailaccount nog heb, en je passwordt verandert heb is er niet zo veel aan de hand
scan je pc voor keyloggers, en verander wachtwoord van je email account!
zorg ervoor dat je nog iets van een serial key van classic wow // wotlk klaar heb liggen, mocht je namelijk weer gehackt worden dan moet je blizzard bellen en dan vragen ze om die serial keys.
wat eventueel ook handig is om te kopen is een authenticator
Een losse kost ¤9.99, maar de iPhone en Android apps zijn gratisquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:46 schreef GlenSpey het volgende:
Wat kost zo'n authenticator? Vind het eigelijk een beetje zonde voor een spel wat ik verder niet speel. Dan moet ik dat gaan kopen omdat een paar kankerlijertjes niet van mijn acc. af kunnen blijvenMaargoed, ik moet nu weg dus ik kijk er vanmiddag nog even naar. Hopelijk is mijn acc. tegen die tijd nog heel.
Dezen manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
Mijn rogue is nu level 59, maar sinds ik in TBC zit heb ik gewoon geen zin meer om door te levelen. Ik vind dat echt de saaiste expansion tot nu toe.
Vooral dat Hellfire Peninsula als je daar begint. Blehquote:
Vanilla bestaat niet meer. Alleen de dungeons.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
Je zit eerst in het vanilla gedeelte en dat is wel super tof en dan ben je 58 of 60 en ga je naar een alien gedeelte. I mean wtf/. De zones zien er gewoon niet uit.
Ga je toch dungeons doen. Of PvP om voorbij 68 te komen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
Mijn rogue is nu level 59, maar sinds ik in TBC zit heb ik gewoon geen zin meer om door te levelen. Ik vind dat echt de saaiste expansion tot nu toe.
nagrand welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
Je zit eerst in het vanilla gedeelte en dat is wel super tof en dan ben je 58 of 60 en ga je naar een alien gedeelte. I mean wtf/. De zones zien er gewoon niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |