abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108876202
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef Bootje84 het volgende:
De tering. Zat gisteren in een BH run. Raidleader liet iedereen op items rollen, maar gaf doodleuk de items aan mensen die niet het hoogste rollde..

Was er iemand die 100 rollde, gaf ie em aan iemand die 99 rollde... Zou kunnen zou je denken, alleen gebeurde dat bij alle items...

Maak ik een ticket aan, zegt de GM dat ik de volgende keer moet zorgen dat de raidleader dit de volgende keer zegt;

"I agree to distribute all loot to the highest roller using Master loot, nothing is reserved and nothing will be taken out of turn."

Juist ja.. Alsof ze dat gaan doen :')
Is al jaren zo. Als de RL de loot rules niet in de chat heeft gemikt heb je geen poot om op te staan. Heb toen eens in een raid gezeten waar de RL items gaf aan de persoon de het laagst rolde :') Ook wel eens leuk tbh.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:23:45 #202
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_108876489
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef Metonae het volgende:

[..]

Is al jaren zo. Als de RL de loot rules niet in de chat heeft gemikt heb je geen poot om op te staan. Heb toen eens in een raid gezeten waar de RL items gaf aan de persoon de het laagst rolde :') Ook wel eens leuk tbh.
Dat wel, zolang het is afgesproken..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_108887264
Ik zat een keer in een raid waar de raidleader na herhaaldelijk vragen (minstens 6x) de lootrules maar niet postte. Zei er iemand: guys, going to make another 25 man with lootrules. Whisper me for a spot. Binnen paar seconden eerste raid leeg en die ander vol :') Erg grappig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:32:21 #204
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_108888229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef Metonae het volgende:

[..]

:D

Zoiets zou goed voor mij zijn. Ik heb veel skillpoints in laag rollen. :Y
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_108894069
WTF :s Ik speel al enkele maanden geen WoW meer en toch vind ik deze ochtend 3 mailtjes in mijn inbox dat ik een aantal characters zou hebben gefaction-changed icm een server transfer. Totale kosten 135 euro. Ook zou mijn password zijn gereset. Ik snel inloggen op mijn account en mijn password weer veranderd. Vervolgens ingelogged ingame en ja hoor, het spel doet het gewoon. Terwijl ik dus al maanden niet heb betaald. Ben ik nu gehacked?

Ik snap er niks van, want op de characters is na de transfer niet ingelogged. Ze zijn namelijk allen geflagged voor een nieuwe naam die eerst moet worden ingevoerd. Gold en items zijn ook nog gewoon aanwezig. Ook is er niet met mijn rekening betaald (godzijdank) maar met een credit card :? dus wat is in godsnaam de bedoeling geweest van deze hack?! Iemand die mij meer info kan geven over deze situatie en wat ik nu moet doen? Moet ik nu een mail sturen naar blizzard ofzo? Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten op welke servers de characters in kwestie eerder zaten en of ze nu op een server zitten waar ze niet horen, zo lang is het al geleden voor mij.

De mails stonden in mijn gewone inbox, niet in de junk-folder waar scam-mails normaal terecht komen, het lijkt dus allemaal daadwerkelijk gebeurd te zijn...
pi_108894358
zolang je je eigen emailaccount nog heb, en je passwordt verandert heb is er niet zo veel aan de hand

scan je pc voor keyloggers, en verander wachtwoord van je email account!

zorg ervoor dat je nog iets van een serial key van classic wow // wotlk klaar heb liggen, mocht je namelijk weer gehackt worden dan moet je blizzard bellen en dan vragen ze om die serial keys.

wat eventueel ook handig is om te kopen is een authenticator
pi_108894858
Ik heb in ieder geval de passwords van mijn WoW account en mijn email-adres veranderd.

Maar wat schieten ze er in godsnaam mee op om mij te hacken en vervolgens 135 euro uit te geven aan dure character transfers en changes? Uiteindelijk dus zonder de characters daadwerkelijk leeg te plunderen... Ik zwem ook niet in het gold ofzo, en op een van de chars in kwestie staat slechts 4000 gold. Lijkt me dat de kosten van de transfer + faction change hoger zijn dan eventuele winst die ze eruit halen :?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:42:02 #208
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_108894924
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
zolang je je eigen emailaccount nog heb, en je passwordt verandert heb is er niet zo veel aan de hand

scan je pc voor keyloggers, en verander wachtwoord van je email account!

zorg ervoor dat je nog iets van een serial key van classic wow // wotlk klaar heb liggen, mocht je namelijk weer gehackt worden dan moet je blizzard bellen en dan vragen ze om die serial keys.

wat eventueel ook handig is om te kopen is een authenticator
Dat inderdaad. Voor Android heb je een authenticator-app (en ik gok voor de Iphone ook wel). Ik heb zelf een losse authenticator. Mij hacken die homo's niet :r
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_108895053
Wat kost zo'n authenticator? Vind het eigelijk een beetje zonde voor een spel wat ik verder niet speel. Dan moet ik dat gaan kopen omdat een paar kankerlijertjes niet van mijn acc. af kunnen blijven :') Maargoed, ik moet nu weg dus ik kijk er vanmiddag nog even naar. Hopelijk is mijn acc. tegen die tijd nog heel.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:53:13 #210
296917 Abby79
Being myself!
pi_108895265
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:46 schreef GlenSpey het volgende:
Wat kost zo'n authenticator? Vind het eigelijk een beetje zonde voor een spel wat ik verder niet speel. Dan moet ik dat gaan kopen omdat een paar kankerlijertjes niet van mijn acc. af kunnen blijven :') Maargoed, ik moet nu weg dus ik kijk er vanmiddag nog even naar. Hopelijk is mijn acc. tegen die tijd nog heel.
Een losse kost ¤9.99, maar de iPhone en Android apps zijn gratis
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_108895871
Bijzonder vage hack, GlenSpey! Waarschijnlijk was iemand 'iets' van plan en was je er op tijd bij :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108898060
Mijn rogue is nu level 59, maar sinds ik in TBC zit heb ik gewoon geen zin meer om door te levelen. Ik vind dat echt de saaiste expansion tot nu toe. :(
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:28:39 #213
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_108898653
ik ben Poseidus proberen aan het farmen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_108900554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
Mijn rogue is nu level 59, maar sinds ik in TBC zit heb ik gewoon geen zin meer om door te levelen. Ik vind dat echt de saaiste expansion tot nu toe. :(
Dezen man :')
Heeft het niet begrepen.

TBC _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_108900598
Die zones zijn zo bagger. Dat nieuwe Vanilla levelen en WOTLK vind ik nog wel te doen. Cataclysm zones weet ik niet, want dat heb ik nog niet gedaan.
Feyenoord Rotterdam
pi_108900701
Alle TBC zones behalve Zangarmarsh _O_
pi_108900716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Alle TBC zones behalve Zangarmarsh _O_
Vooral dat Hellfire Peninsula als je daar begint. Bleh -O-
pi_108900732
Mensen zonder smaak hier. :') -O-
pi_108900832
Zangarmarsh, Netherstorm _O_
Met de nieuwe patches hoef je hooguit 2 - 2.5 zones te doen en je bent al lvl 70.
pi_108900845
Je zit eerst in het vanilla gedeelte en dat is wel super tof en dan ben je 58 of 60 en ga je naar een alien gedeelte. I mean wtf :(/. De zones zien er gewoon niet uit.
Feyenoord Rotterdam
pi_108901474
Nagrand <333
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:18:05 #222
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_108902074
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
Je zit eerst in het vanilla gedeelte en dat is wel super tof en dan ben je 58 of 60 en ga je naar een alien gedeelte. I mean wtf :(/. De zones zien er gewoon niet uit.
Vanilla bestaat niet meer. Alleen de dungeons.
pi_108902598
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
Ga je toch dungeons doen. Of PvP om voorbij 68 te komen?
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_108903174
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
nagrand wel :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_108909611
Nog even een update over het hele gehacked-verhaal. Ik heb eens even goed mijn account geinspecteerd en ben onder meer de volgende 'vreemde zaken' tegengekomen:

Allereerst zijn er de orders zelf, deze zijn besteld via American Express (CC) maar zo te zien even later weer gedeclined. Mijn toons waren blijkbaar bestemd voor realm 'Aegwynn' en moesten ook nog eens deel uit gaan maken van de alliance:

Dan dit, een ticket die vanmorgen is verzonden waarin degene die mij gehacked heeft om hulp vraagt :? te bizar voor woorden:

Dus... heb ik nu te maken gehad met een hacker die zich later bedacht heeft ofzo :')

Zit me echt af te vragen hoe dit nou heeft kunnen gebeuren. Mijn wachtwoord is uniek voor WoW en gebruik ik verder nergens anders. Heb ook geen trojans/keyloggers op mijn pc nadat ik deze uiteraard uitvoerig gescanned heb. Ben ook niet actief op shady sites en downloaden doe ik al helemaal niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')