Een losse kost ¤9.99, maar de iPhone en Android apps zijn gratisquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:46 schreef GlenSpey het volgende:
Wat kost zo'n authenticator? Vind het eigelijk een beetje zonde voor een spel wat ik verder niet speel. Dan moet ik dat gaan kopen omdat een paar kankerlijertjes niet van mijn acc. af kunnen blijvenMaargoed, ik moet nu weg dus ik kijk er vanmiddag nog even naar. Hopelijk is mijn acc. tegen die tijd nog heel.
Dezen manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
Mijn rogue is nu level 59, maar sinds ik in TBC zit heb ik gewoon geen zin meer om door te levelen. Ik vind dat echt de saaiste expansion tot nu toe.
Vooral dat Hellfire Peninsula als je daar begint. Blehquote:
Vanilla bestaat niet meer. Alleen de dungeons.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
Je zit eerst in het vanilla gedeelte en dat is wel super tof en dan ben je 58 of 60 en ga je naar een alien gedeelte. I mean wtf/. De zones zien er gewoon niet uit.
Ga je toch dungeons doen. Of PvP om voorbij 68 te komen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
Mijn rogue is nu level 59, maar sinds ik in TBC zit heb ik gewoon geen zin meer om door te levelen. Ik vind dat echt de saaiste expansion tot nu toe.
nagrand welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:37 schreef Fuszy het volgende:
Je zit eerst in het vanilla gedeelte en dat is wel super tof en dan ben je 58 of 60 en ga je naar een alien gedeelte. I mean wtf/. De zones zien er gewoon niet uit.
Ik zie de zones nog steeds als vanilla. De quests zijn wel veel veranderd, maar goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:18 schreef GI het volgende:
[..]
Vanilla bestaat niet meer. Alleen de dungeons.
De Cataclysm heeft soms toch best wel invloed gehad op de zones hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie de zones nog steeds als vanilla. De quests zijn wel veel veranderd, maar goed
Bijzonder! Had jij al iets van Blizzard gehoord?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef GlenSpey het volgende:
Nog even een update over het hele gehacked-verhaal. Ik heb eens even goed mijn account geinspecteerd en ben onder meer de volgende 'vreemde zaken' tegengekomen:
Allereerst zijn er de orders zelf, deze zijn besteld via American Express (CC) maar zo te zien even later weer gedeclined. Mijn toons waren blijkbaar bestemd voor realm 'Aegwynn' en moesten ook nog eens deel uit gaan maken van de alliance:
[ afbeelding ]
Dan dit, een ticket die vanmorgen is verzonden waarin degene die mij gehacked heeft om hulp vraagtte bizar voor woorden:
[ afbeelding ]
Dus... heb ik nu te maken gehad met een hacker die zich later bedacht heeft ofzo
Zit me echt af te vragen hoe dit nou heeft kunnen gebeuren. Mijn wachtwoord is uniek voor WoW en gebruik ik verder nergens anders. Heb ook geen trojans/keyloggers op mijn pc nadat ik deze uiteraard uitvoerig gescanned heb. Ben ook niet actief op shady sites en downloaden doe ik al helemaal niet.
Nope, contact opnemen heeft weinig zin... heeft de hacker al voor me gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijzonder! Had jij al iets van Blizzard gehoord?
internet explorerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef GlenSpey het volgende:
Nog even een update over het hele gehacked-verhaal. Ik heb eens even goed mijn account geinspecteerd en ben onder meer de volgende 'vreemde zaken' tegengekomen:
Allereerst zijn er de orders zelf, deze zijn besteld via American Express (CC) maar zo te zien even later weer gedeclined. Mijn toons waren blijkbaar bestemd voor realm 'Aegwynn' en moesten ook nog eens deel uit gaan maken van de alliance:
[ afbeelding ]
Dan dit, een ticket die vanmorgen is verzonden waarin degene die mij gehacked heeft om hulp vraagtte bizar voor woorden:
[ afbeelding ]
Dus... heb ik nu te maken gehad met een hacker die zich later bedacht heeft ofzo
Zit me echt af te vragen hoe dit nou heeft kunnen gebeuren. Mijn wachtwoord is uniek voor WoW en gebruik ik verder nergens anders. Heb ook geen trojans/keyloggers op mijn pc nadat ik deze uiteraard uitvoerig gescanned heb. Ben ook niet actief op shady sites en downloaden doe ik al helemaal niet.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef Blistering het volgende:
Earthwarden-look, m'n tank set![]()
[ link | afbeelding ]
En m'n dps-set:
[ link | afbeelding ]
Hoe zien jullie mains eruit met transmo gear? Wel eens leuk om te zien.
Wow, dat wapenquote:
gladiator S1 met power torrent enchantquote:
Jouw accounts is verkocht aan een ander en die persoon die er nu op zat te spelen schrok zich het lazerus dat jij weer terug op je account bent?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef GlenSpey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Tesla wants you to come back to World of Warcraft® and included this message:
" come back mejt! "
Upon your return you'll receive:
• A character boost to level 80
• FREE upgrade to Cataclysm
Plus:
• Seven Days of FREE Game Time.
• A FREE Transfer to your friend's realm.
• A FREE Faction Change to your friend's faction.
quote:
nog nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Even dat je het weet, je kan alizabal niet met 14 man doen op 25
Is dat in Vash'jr? Zo ja dan heb ik dat ook, maar dat hoort volgens mij.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:46 schreef Metonae het volgende:
Als ik op mijn druid naar Aquatic form switch dan beweeg ik enorm snel. Ongeveer 5x zo snel als normaal gesproken zou moeten. Iemand anders die dit probleem ook heeft? Heb het al sinds 4.3.
Heb het probleem sinds de Dragon Soul patch, dus volgens mij hoort het nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:49 schreef joyvke het volgende:
[..]
Is dat in Vash'jr? Zo ja dan heb ik dat ook, maar dat hoort volgens mij.
do want !quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:59 schreef Tokus het volgende:
Sideshow Collectibles komt dit najaar met een Lich King beeld.
Returning to the World of Warcraft, Sideshow Collectibles is proud to announce the Arthas Statue. Crafted in high quality polystone, every facet of the dreaded Lich King is captured in detailed 1:5 scale. Wielding the Runeblade Frostmourne and measuring 19 inches tall atop the icy terrain of Northrend, the Arthas Statue is an impressive addition to any collection.
Product Size:19" H (482.6mm) x 19.5" W (495.3mm) x 20" L (508mm)*
Product Weight:20.00 lbs (9.07 kg)*
Het kost je wel zo'n 300 euro...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor 75 euro krijg je een of ander lelijk plastic geval, van een stuk mindere kwaliteit.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
do want !
maar niet voor 300 euro ....![]()
als die nou is 75 euro was dan had ik het nog wel gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |