Ik zie de zones nog steeds als vanilla. De quests zijn wel veel veranderd, maar goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:18 schreef GI het volgende:
[..]
Vanilla bestaat niet meer. Alleen de dungeons.
De Cataclysm heeft soms toch best wel invloed gehad op de zones hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie de zones nog steeds als vanilla. De quests zijn wel veel veranderd, maar goed
Bijzonder! Had jij al iets van Blizzard gehoord?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef GlenSpey het volgende:
Nog even een update over het hele gehacked-verhaal. Ik heb eens even goed mijn account geinspecteerd en ben onder meer de volgende 'vreemde zaken' tegengekomen:
Allereerst zijn er de orders zelf, deze zijn besteld via American Express (CC) maar zo te zien even later weer gedeclined. Mijn toons waren blijkbaar bestemd voor realm 'Aegwynn' en moesten ook nog eens deel uit gaan maken van de alliance:
[ afbeelding ]
Dan dit, een ticket die vanmorgen is verzonden waarin degene die mij gehacked heeft om hulp vraagtte bizar voor woorden:
[ afbeelding ]
Dus... heb ik nu te maken gehad met een hacker die zich later bedacht heeft ofzo
Zit me echt af te vragen hoe dit nou heeft kunnen gebeuren. Mijn wachtwoord is uniek voor WoW en gebruik ik verder nergens anders. Heb ook geen trojans/keyloggers op mijn pc nadat ik deze uiteraard uitvoerig gescanned heb. Ben ook niet actief op shady sites en downloaden doe ik al helemaal niet.
Nope, contact opnemen heeft weinig zin... heeft de hacker al voor me gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijzonder! Had jij al iets van Blizzard gehoord?
internet explorerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef GlenSpey het volgende:
Nog even een update over het hele gehacked-verhaal. Ik heb eens even goed mijn account geinspecteerd en ben onder meer de volgende 'vreemde zaken' tegengekomen:
Allereerst zijn er de orders zelf, deze zijn besteld via American Express (CC) maar zo te zien even later weer gedeclined. Mijn toons waren blijkbaar bestemd voor realm 'Aegwynn' en moesten ook nog eens deel uit gaan maken van de alliance:
[ afbeelding ]
Dan dit, een ticket die vanmorgen is verzonden waarin degene die mij gehacked heeft om hulp vraagtte bizar voor woorden:
[ afbeelding ]
Dus... heb ik nu te maken gehad met een hacker die zich later bedacht heeft ofzo
Zit me echt af te vragen hoe dit nou heeft kunnen gebeuren. Mijn wachtwoord is uniek voor WoW en gebruik ik verder nergens anders. Heb ook geen trojans/keyloggers op mijn pc nadat ik deze uiteraard uitvoerig gescanned heb. Ben ook niet actief op shady sites en downloaden doe ik al helemaal niet.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef Blistering het volgende:
Earthwarden-look, m'n tank set![]()
[ link | afbeelding ]
En m'n dps-set:
[ link | afbeelding ]
Hoe zien jullie mains eruit met transmo gear? Wel eens leuk om te zien.
Wow, dat wapenquote:
gladiator S1 met power torrent enchantquote:
Jouw accounts is verkocht aan een ander en die persoon die er nu op zat te spelen schrok zich het lazerus dat jij weer terug op je account bent?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef GlenSpey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Tesla wants you to come back to World of Warcraft® and included this message:
" come back mejt! "
Upon your return you'll receive:
• A character boost to level 80
• FREE upgrade to Cataclysm
Plus:
• Seven Days of FREE Game Time.
• A FREE Transfer to your friend's realm.
• A FREE Faction Change to your friend's faction.
quote:
nog nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Even dat je het weet, je kan alizabal niet met 14 man doen op 25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |