Dat is het voordeel van een tank zijn, en een awesome 4-set bonus hebben voor de raidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Probeer mijn Worgen Warrior ook gewoon in de rode T13 versie te krijgen. Cool, een wolfje met rode ogen!Alleen die rot shoulders!
Droppen niet en als ze het wel doen krijgt iemand anders uit de guild ze (aangezien ze niet mijn bis shoulders zijn!)
Moet alleen nog legs en shoulders. Legs kan gelukkig via een blacksmith recept gemaakt worden. Shoulders wordt nog ff afwachten!
Merk ik ook op me paladinquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:18 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een tank zijn, en een awesome 4-set bonus hebben voor de raid. Mijn guild had dus eerst de 2 tanks naar 4 set toe gewerkt, en daarna weer normaal verdeeld. De raid-'zwakke'-shield wall is gewoon zo verdomd handig, en heeft de raid toch al meerdere keren gered
Mjah de meeste mensen die terugkomen met zo'n scroll hebben waarschijnlijk al een of meerdere op 80.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:01 schreef TwyLight het volgende:
what
the
fuck
[ afbeelding ]
desperate much?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe lang moet ik stoppen met spelen voordat ik een gratis lvl 80 krijg?
To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have previously subscribed to World of Warcraft for at least 30 days and their account must have become inactive on or before March 4th, 2012.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe lang moet ik stoppen met spelen voordat ik een gratis lvl 80 krijg?
naakt en geen gold!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Maar met wat voor gear word je opgescheept dan ;-;. Deathknight achtige set ofzo?
Goede vraag, vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Maar met wat voor gear word je opgescheept dan ;-;. Deathknight achtige set ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |