Zooo danquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
HOROSCOOP 29 februari 2012
De komende dagen worden ultrasociaal, Leeuw. Hop, de deur uit dus. Jij bent sowieso al goed met mensen, maar tussen nu en vrijdag doen de sterren daar nog een flinke astrologische schep bovenop. Zet de feestjes en etentjes in je agenda én bovenaan je prioriteitenlijst.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh, drilboor is nog wel beschikbaar
ze kloppen meestal wel bij mijquote:
Bepaald door een zweverig typje en voor elk medium een andere horoscoop de stand van de sterrenquote:
Ik ga geen wedstrijd met je houdenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh, drilboor is nog wel beschikbaar
Probeer eens je shirt uit te doen in de kroeg en kijk wat er gebeurdquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga geen wedstrijd met je houden
Voor iemand die zichzelf in de loop der jaren ervan overtuigd heeft dat ie niemand kan krijgen ben ik al heel blij met die interesses die ik krijg
Dat is omdat ze zo algemeen zijn dat ze voor iedereen wel zouden kloppen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ze kloppen meestal wel bij mij
Ze kloppen meestal op bijna iedereen schat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
ze kloppen meestal wel bij mij
Klinkt als een date met mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef marbasnarf het volgende:
weegschaal:
De maan komt vandaag terecht in een intellectueel waterteken, wat betekent dat de komende dagen vol fijne conversaties, goede ideeën en interessante mensen zitten. Wacht niet af tot anderen hun gedachten op tafel gooien; je bent zelf hartstikke creatief. Deel je briljante ingevingen met de mensen om je heen.
---> briljante ingevingen.... coowl =D
hooow waar is DG als je hem nodig heb voor analyse....quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hooow waar is DG als je hem nodig heb voor analyse....
Ik analyseer wel voor jequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hooow waar is DG als je hem nodig heb voor analyse....
SPOILER: De analyseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7, 8 en 9 zijn nog leuker!quote:
ik heb m al... 2x volgens mij, maar beide met kras dacht ik =(quote:
Ah oke!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, ik heb met mijn vrienden uiteraard wel contact gehouden; zijn ook gewoon nog op stap geweest enzo. Ik heb alleen geen vrienden waarmee ik praat over problemen enzo. Ook nu, als iemand dan vraagt waarom het uit is en hoe ik me voel enzo is het gewoon: "ah joh, was gewoon een foutje, gaat prima met me".... that's it. Niets meer.
Hoi hoiquote:
Oeh waar gaan we heen? Ik ben ook een leeuwquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.elle.nl/horoscoop/dag_horoscoop/(signe)/leeuw
geen skihut cd hequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb m al... 2x volgens mij, maar beide met kras dacht ik =(
moet eigenlijk een mp3 cd maken met de eerste 10 skihut cd's achter elkaar ofzo
Ik wil best gaan stappenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh waar gaan we heen? Ik ben ook een leeuw
ooooohw, sorry is mij niet bekend =p ik zag "ski" staan en "leuke liedjes" en trok mijn eigen conclusie... weet dat dat eigenlijk niet mag, liet me meeslepen.. zal niet meer gebeuren =Pquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen skihut cd he
SkiboxDus complete skihutliedjes
ik stuur ze straks via DM. Even uploadenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooohw, sorry is mij niet bekend =p ik zag "ski" staan en "leuke liedjes" en trok mijn eigen conclusie... weet dat dat eigenlijk niet mag, liet me meeslepen.. zal niet meer gebeuren =P
maar eh... wil m zel hoor..!
en moet alsnog mn skiHUT mp3 maken, maar das veel werk en mn laptop trekt dat niet
to do:
- nieuwe laptop kopen..!
streng...?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stuur ze straks via DM. Even uploaden
Ja wees strengDan kan je de laptop kopen
me nichtjequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
streng...?
volgens mn horoscoop heb ik briljante ideeen vandaag jah!
Wanneer zal het minder druk zijn? Vrijdag he?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, die kortingsdingen heb ik ook nog.. Maar die zijn voor vrijdag of zaterdag, dan is er entree...
oooohja.... *ka-ching* =Dquote:
quote:
Mwah, beide dagen is best druk hoor, maar vrijdag over het algemeen rustiger dan zaterdag dacht ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer zal het minder druk zijn? Vrijdag he?
maar op zaterdag ochtend vroeg moet ik trainen..... =(quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, beide dagen is best druk hoor, maar vrijdag over het algemeen rustiger dan zaterdag dacht ik
Meh, das zondequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar op zaterdag ochtend vroeg moet ik trainen..... =(
happy gevoel....!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Die cd is leukKrijg helemaal happy gevoel
toch niet die nieuwe M&M'squote:Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
happy gevoel....!!
ik zet ff een leuk muziekje aan (foute cd!!) en verheug me alvast op mm's vanavond lekkerrrrr
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil best gaan stappen
Snarf en ik hebben nog vrijkaartjes voor de skihut
Sowieso niet dit weekendquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]nog meer mensen die mee willen?
En moeten we even kijken. Ik ben vrij druk komende weekende namelijk
Maar kan altijd kijken of ik wat kan verplaatsen.
welke nieuwe...???quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch niet die nieuwe M&M's
ga je doen dit weekend dan..?quote:
die paare zak geloof ik... kan hem verdomme nergens vindenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
welke nieuwe...???
heb de bruine zak...
Ah joh, geef m even die krant terug en zeg dat je t m vergeeftquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:41 schreef marbasnarf het volgende:
ok dit MOET ik delen...
heb zon nee/nee sticker op mn brievenbus.... gooit er een jongetje (denk jaar of 10) een krant naar binnen en op t moment dat hij valt ziet hij de sticker... staat nu heel zielig voor mn deur naar de brievenbus te kijken en roept zn broer/moeder (kan niet goed zien...) wat hij nu moet doen hahaha
Geen ideequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ga je doen dit weekend dan..?
Schaamte voornamelijk; en ik laat niet graag aan iemand mijn zwakke kant zien. Via internet achter een scherm is het makkelijk. IRL, lukt me niet... kan het niet eens fatsoenlijk vertellen al zou ik het willen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:31 schreef ook_gek het volgende:
Ah oke!
Waarom praat je er niet over met hun dan? Waarom zal je zelf groter houden dan je op dat moment bent en maar alles opkroppen?
ik overwoog het idd hahaquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah joh, geef m even die krant terug en zeg dat je t m vergeeft
je vrienden snappen heus wel dat je je nu ff rot voelt... zou eigenlijk opvallend zijn als je er geen last van zou hebben... zou t gewoon lekker met ze besprekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Schaamte voornamelijk; en ik laat niet graag aan iemand mijn zwakke kant zien. Via internet achter een scherm is het makkelijk. IRL, lukt me niet... kan het niet eens fatsoenlijk vertellen al zou ik het willen.
Whehe arm jochiequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik overwoog het idd haha
maar zn metgezel zei dat hij er niets meer aan kon doen en volgende keer beter moest kijken
mja... hij gelooft vast niet dat je deze maand nog niet ben geweest hahaquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Maar weet niet of Rob het leuk vind als ik weer ga stappen
Ik ken m welquote:
Ja dat is waarquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... hij gelooft vast niet dat je deze maand nog niet ben geweest haha
al is het dit weekend officieel een nieuwe maand =p
Over 14 dagen, dan kan ik ook weer zonder gezeur verlof vragenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... hij gelooft vast niet dat je deze maand nog niet ben geweest haha
al is het dit weekend officieel een nieuwe maand =p
of.. je moet zorgen dat rob zelf plannen heeft t weekend =p dan vind hij t vast niet erg als je een paar uurtjes wegbent =Dquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar![]()
Ik wil nog steeds in die nieuwe tent kijken in Spijkenisse
mja... uhm... nee... ik bespreek het alleen met mijn ex zelf eigenlijk. Bij meiden vind ik dat toch makkelijker ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vrienden snappen heus wel dat je je nu ff rot voelt... zou eigenlijk opvallend zijn als je er geen last van zou hebben... zou t gewoon lekker met ze bespreken
Hij heeft geen zin om te gamenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of.. je moet zorgen dat rob zelf plannen heeft t weekend =p dan vind hij t vast niet erg als je een paar uurtjes wegbent =D
even een nieuw computer spel voor m kopen dus =p
Ik kan ook niet. Vrienden komenterug van wintersportquote:
sorry das automatisme... omdat in een sms (of dingen waar je geen smileys hebt) de : minder opvallen dan de =quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en Snarfje, gebruik eens de : ipv de =
Of de voorbeeldjes onder je invoerveld
MMshow kan zoiezo!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin om te gamen
Ik heb wel een idee
We kunnen M&M Show doen, en dan zijn we zo giegelig en komen we beneden en zeggen we, vind je het goed als we nog even op stap gaan
Maar geen zin in r'dam eigenlijk
Dat is gewoon sneakyquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin om te gamen
Ik heb wel een idee
We kunnen M&M Show doen, en dan zijn we zo giegelig en komen we beneden en zeggen we, vind je het goed als we nog even op stap gaan
Maar geen zin in r'dam eigenlijk
Nee wij gaan boven zitten in de pc kamerquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
MMshow kan zoiezo!
maar zit rob dan te zitten (wachten) in de huiskamer terwijl wij aan t giegelen zijn....??
quote:
Echt hequote:
ja, maar dan heeft rob alsnog geen aandacht van jou...?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee wij gaan boven zitten in de pc kamer
Oh dat is dan wel minder, ik hang ook niet alles aan de grote klok. Maar ik heb wel 2 hele goede vriendinnen waar ik alles kwijt kan. En ze hebben al snel door als er iets dwars zit zonder dat ik het zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Schaamte voornamelijk; en ik laat niet graag aan iemand mijn zwakke kant zien. Via internet achter een scherm is het makkelijk. IRL, lukt me niet... kan het niet eens fatsoenlijk vertellen al zou ik het willen.
Het komt niet bij je op dat het een typ fout is via mijn telefoon zoals. Eerder vermeld?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt heTelkens als je denkt van ook_gek je beheersing van de taal kan niet slechter, komt hij weer met iets nieuws
Ik gebruik die die daar onder zitten de hele tijd, ken er maar een paar uit mijn hoofd waaronder de belangrijkste hier op fokquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en Snarfje, gebruik eens de : ipv de =
Of de voorbeeldjes onder je invoerveld
Ik ken ze ook niet allemaal, en de pc die ik nu bij mn ouders gebruik heeft gebreken, die kan die apostrof etc enzo niet..quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik die die daar onder zitten de hele tijd, ken er maar een paar uit mijn hoofd waaronder de belangrijkste hier op fok
Ik gebruik alleen de smileys die ik uit mijn hoofd kenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik die die daar onder zitten de hele tijd, ken er maar een paar uit mijn hoofd waaronder de belangrijkste hier op fok
Stelletje sneaky teringlijers dat het zijnquote:* Om te voorkomen dat je jouw contacten en berichten verliest bij het verlopen van je membership, zal je membership automatisch worden verlengd met een termijn van 1 (één) maand. Het membership wordt op deze manier onbeperkt verlengd en zal maandelijks aan je worden gefactureerd op basis van het 1-maand membership. Dit geldt zelfs wanneer Lexa de tarieven ondertussen heeft gewijzigd. Je kunt de automatische verlenging beëindigen door de instructies te volgen op de pagina "Mijn account", vervolgens "Mijn instellingen" en dan "Mijn membership". Omwille van technische redenen kan het membership niet worden opgezegd in de 24 uur na aankoop van het membership en in de 48 uur voor de vervaldag van het lopende membership.
- Aan het einde van jouw membership voor 6 maanden zullen wij maandelijks ¤9,95 van jouw rekening afschrijven middels een automatische incasso.
- Aan het einde van jouw membership voor 3 maanden zullen wij maandelijks ¤12,95 van jouw rekening afschrijven middels een automatische incasso.
- Aan het einde van jouw membership voor 1 maand zullen wij maandelijks ¤24,95 van jouw rekening afschrijven middels een automatische incasso.
ben ik ff blij dak mn nieuwsgierigheid kan bedwingen en accepteer dak mn flirts en berichtjes niet kan lezen... mn 6 matches of the day zijn trouwens elke keer types ala junkiequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef Faxie het volgende:
Ook leuk trouwens:
[..]
Stelletje sneaky teringlijers dat het zijn
=D ->quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef marbasnarf het volgende:
anyway... ben ff koken =D heb heerlijke aardappeltjes en sla gehaald en een kipburger jamjam
Ben jij ook lid?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben ik ff blij dak mn nieuwsgierigheid kan bedwingen en accepteer dak mn flirts en berichtjes niet kan lezen... mn 6 matches of the day zijn trouwens elke keer types ala junkie
Klopt maar weinig tijd tijdens werk of in de autoquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Je tekst overlezen voordat je op invoeren klikt kan wel helpen
Spel fouten als d en t c of k enz wel ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef debeterebob het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat ook_gek faalt met de Nederlandse taal, net als mlig.
hahahaha, solliequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
=D ->
Wij zijn strenge leraren...
Eens in de maand he...quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
Je moet niet spotten met verhaardagen!
Ik ben al de hele dag bezig met dat spel.quote:
Zeg het eens.quote:
Ik wou gewoon even weten of alles oké was enzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag bezig met dat spel.
[..]
Zeg het eens.
Ja het gaat beter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even weten of alles oké was enzo.
Oh, staat bij jou dequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
Jofu waarom lijkt dat ding op een inlegkruisje?
Nee.quote:
Huilen, blokkendoos.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:57 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben die tekenapp nu al helemaal schijtzat, en ik heb hem niet eens.
Kom maar op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oké. En dan mag Pinda me troosten. Hard en vaak.
Waarom moet je huilen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar weer huilend fappen, momentje.
Maak je er wel een tekening van?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Waarom moet je fappen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
quote:
Zie hier het subtiele verschil tussen mannen en vrouwen.quote:
Jij tekent gewoon slecht, met Patje zit ik al op 12.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus Heloef, wat ben jij slecht in raden
Nee, jij tekent echt beroerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus Heloef, wat ben jij slecht in raden
Als je moet huilen is fappen een logische keuze, dat vraag ik me dus niet af. Dat is gewoon een afreageermanier. De vraag is wat de aanleiding tot het huilen was omdat het huilen de aanleiding tot het fappen was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Zie hier het subtiele verschil tussen mannen en vrouwen.
Teken een sigaret en deel het op FOK!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef arachide. het volgende:
Ik heb zin in een sigaretje, een sigaretje na de seks welteverstaan, dus doe de seks er ook maar bij.
Niks, zolang die random momenten maar vaker voorkomen in het weekendquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef arachide. het volgende:
Ik haat het om echt op random momenten geil te zijn. Wat is er mis met mij?
Er is niets mis met je, nymfomanie is al jaren niet meer geclassificeerd als psychische aandoening.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef arachide. het volgende:
Is je been alweer bruin geworden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
Yo homies ik denk ik neem weer ff een kijkje hier
Zeiksnor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Teken een sigaret en deel het op FOK!
Dan blijven wij dit weekend thuis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks, zolang die random momenten maar vaker voorkomen in het weekend
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij tekent gewoon slecht, met Patje zit ik al op 12.
op de htc kun je ook slecht tekenen, echt superstrak is het scherm nietquote:
Je hebt geen idee hoe irritant het is. Twee slowchats nu verneukt door dom geblaat over een spelletje wat blijkbaar niet eens fatsoenlijk werkt. Ga elkaar lopen DM'en ofzo, het de hele tijd lezen is super vervelend.quote:
Je mist me hèquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
Diepe psychologische achtergronden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je moet huilen is fappen een logische keuze, dat vraag ik me dus niet af. Dat is gewoon een afreageermanier. De vraag is wat de aanleiding tot het huilen was omdat het huilen de aanleiding tot het fappen was.
Ik teken toch ook op een htc, droplul.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
op de htc kun je ook slecht tekenen, echt superstrak is het scherm niet
pubertijdquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef arachide. het volgende:
Ik huil met je mee. En ik ga zo ook maar weer eens soppen, het is alweer uren geleden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Diepe psychologische achtergronden.
Er gaan ook geen mensen klagen als het over seks, voetbal, schoenen of wat dan ook gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe irritant het is. Twee slowchats nu verneukt door dom geblaat over een spelletje wat blijkbaar niet eens fatsoenlijk werkt. Ga elkaar lopen DM'en ofzo, het de hele tijd lezen is super vervelend.
Nee, heloef weet niet hoe hij zich kan afreageren zonder te janken op het forumquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je moet huilen is fappen een logische keuze, dat vraag ik me dus niet af. Dat is gewoon een afreageermanier. De vraag is wat de aanleiding tot het huilen was omdat het huilen de aanleiding tot het fappen was.
Ik teken mijn zorgen weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, heloef weet niet hoe hij zich kan afreageren zonder te janken op het forum
Nee ik word nooit bruin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is je been alweer bruin geworden?
Maar dit tekenspelletje begint wel fucking irritant te wordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Er gaan ook geen mensen klagen als het over seks, voetbal, schoenen of wat dan ook gaat.
Ik ben ook eeuwig wit. Ik leid een beetje een zolderautistenlevenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik word nooit bruin.
Jij dan?
Hoe erg is het dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel echt een slagje erger vrees ik.
Ja, met als belangrijkste verschil dat dit een soort van mini-slowchat binnen een slowchat is. Er zijn ook mensen die het bijvoorbeeld niet kunnen spelen, die sluit je dan alvast uit met je gekakel. Richt dan gewoon een exclusieve SC op voor dat spelletje, maar in een gewone SC is het kut.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Er gaan ook geen mensen klagen als het over seks, voetbal, schoenen of wat dan ook gaat.
Dit ja, en tevens, stiekem ben ik nu fucking jaloers dat ik geen smartphone heb en voel ik me buitengesloten en daarom is het gezanik over dat spel vreselijk vervelend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, met als belangrijkste verschil dat dit een soort van mini-slowchat binnen een slowchat is. Er zijn ook mensen die het bijvoorbeeld niet kunnen spelen, die sluit je dan alvast uit met je gekakel. Richt dan gewoon een exclusieve SC op voor dat spelletje, maar in een gewone SC is het kut.
Sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook eeuwig wit. Ik leid een beetje een zolderautistenleven
Zelfs in de zomer blijf ik binnen. Wel minder kans op huidkanker zo.
Seks kunnen hebben, gewoon alles erop en eraan, voldoening.quote:
Zwaar leven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, met als belangrijkste verschil dat dit een soort van mini-slowchat binnen een slowchat is. Er zijn ook mensen die het bijvoorbeeld niet kunnen spelen, die sluit je dan alvast uit met je gekakel. Richt dan gewoon een exclusieve SC op voor dat spelletje, maar in een gewone SC is het kut.
Da's toch niet zo apart? Veel jonge mensen die dat hebben lijkt me.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Seks kunnen hebben, gewoon alles erop en eraan, voldoening.
Twintig minuten weer net zo geil zijn alsof je al een jaar droogstaat.
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ja, en tevens, stiekem ben ik nu fucking jaloers dat ik geen smartphone heb en voel ik me buitengesloten en daarom is het gezanik over dat spel vreselijk vervelend.
En gewoon eigenlijk chronisch zin. Of in ieder geval nooit geen zin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's toch niet zo apart? Veel jonge mensen die dat hebben lijkt me.
Misschien veel jonge vrouwen, maar er zijn bejaarden met een hoger libido dan ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's toch niet zo apart? Veel jonge mensen die dat hebben lijkt me.
Ik moet niks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan moet je die brief openmaken, kijken, betalen en bestellen.
De tijd dat ik nee ga zeggen omdat ik moe ben of hoofdpijn heb is ook nog lang niet in zicht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
En gewoon eigenlijk chronisch zin. Of in ieder geval nooit geen zin.
Er zijn ook best jongens van je eigen leeftijd die dagelijks jouw faprecord verbreken hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien veel jonge vrouwen, maar er zijn bejaarden met een hoger libido dan ik.
Wel, dat zou je kunnen doen als je ook een smartphone wilt voor een kenserirritant spelletje en whatsapp enzo.quote:
Laatst had ik hoofdpijn, tijdens niet en daarna weer wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De tijd dat ik nee ga zeggen omdat ik moe ben of hoofdpijn heb is ook nog lang niet in zicht.
Wees er blij mee, veel seks is leuk.
Sowieso is het een goede tijdelijke pijnstillerquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laatst had ik hoofdpijn, tijdens niet en daarna weer wel.
Een smartphone koop ik voor de muziekspeler. Whatsapp is handig maar de rest is gewoon vervelend vind ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wel, dat zou je kunnen doen als je ook een smartphone wilt voor een kenserirritant spelletje en whatsapp enzo.
Kusje op je koelkast.
Dan ben ik toch best blij met mijn redelijk lage libido.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn ook best jongens van je eigen leeftijd die dagelijks jouw faprecord verbreken hoor.
Mja, voor 5 keer fappen heb je meestal wel tijd op een dag, voor 5 keer seks wordt het krapper...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben ik toch best blij met mijn redelijk lage libido.
Zolang ik het alleen maar kan uitbesteden aan mijn rechterhand dan.
Ja, ik viel ook mee, het werd al erger toen ik (baggerslechte) seks had en het liep de spuigaten uit toen ik niks meer te klagen had.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben ik toch best blij met mijn redelijk lage libido.
Zolang ik het alleen maar kan uitbesteden aan mijn rechterhand dan.
5 keer vind ik echt zonde van mijn tijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, voor 5 keer fappen heb je meestal wel tijd op een dag, voor 5 keer seks wordt het krapper...
5 keer is een uurtje of anderhalf ofzo? Ik heb heel wat uren tijd over op een gemiddelde dagquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
5 keer vind ik echt zonde van mijn tijd.
Nou ja meestal dan, gisteren had ik niet zoveel te doen.
Ja dat vind ik dus zonde, voor die in tot tweeënhalve minuut aan genot.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
5 keer is een uurtje of anderhalf ofzo? Ik heb heel wat uren tijd over op een gemiddelde dag
Serieus, daar maak je tijd voorquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus zonde, voor die in tot tweeënhalve minuut aan genot.
Hij woont nog thuis, das niet echt relaxedquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Serieus, daar maak je tijd voor
Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef ValHallen het volgende:
5x fappen per dag? Lekker met een paarse en pijnlijke lul rondlopen
. Eén, hooguit 2 als je echt geil bent is voldoende hoor per dag. Per twee of drie dagen ook.
Ik woon toch ook thuis?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij woont nog thuis, das niet echt relaxed
Neen, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Serieus, daar maak je tijd voor
Ik ga gewoon naar boven en doe alsof ik aan het gamen ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet, hij heeft toch een deur die dicht kan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee ik miste je alquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
Lijkt me niet echt prettig om eerlijk te zijn. Moet je wachten tot je ouders de deur uit zijn of zoquote:
Nee johquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt prettig om eerlijk te zijn. Moet je wachten tot je ouders de deur uit zijn of zo
Als je nou ouders hebt die om de 5 minuten komen kijken met je gaat wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt prettig om eerlijk te zijn. Moet je wachten tot je ouders de deur uit zijn of zo
Als jongen zijnde gaat dat toch wat minder soepeltjes..quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh
Het kan zelfs op de achterbank van de auto als je op vakantie bent en je zusje naast je ligt te slapen.
Jullie kunnen een beetje in jullie broek frommelen als het moet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh
Het kan zelfs op de achterbank van de auto als je op vakantie bent en je zusje naast je ligt te slapen.
Gewoon de troep opvangen in je hand en doorslikken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jongen zijnde gaat dat toch wat minder soepeltjes..
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon de troep opvangen in je hand en doorslikken.
Al helemaal niet met dat ding van jou natuurlijk. Je pa zou maar denken dat de auto-antenne naar binnen is gewaaid.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie kunnen een beetje in jullie broek frommelen als het moet.
Dat gaat bij mij in ieder geval niet echt.
Lukt mij ook altijd goed als je zusje naast me ligt te slapen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh
wat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh
Er komt bij jou een halve meter lange lul uit, toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie kunnen een beetje in jullie broek frommelen als het moet.
Dat gaat bij mij in ieder geval niet echt.
Nee dat ding moet vrijheid hebben, frisse lucht anders resulteert het echt in niks hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Al helemaal niet met dat ding van jou natuurlijk. Je pa zou maar denken dat de auto-antenne naar binnen is gewaaid.
Sorry maar dat is echt heel smerig. Die handen krijg je nooit meer schoon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon de troep opvangen in je hand en doorslikken.
Goorlapquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lukt mij ook altijd goed als je zusje naast me ligt te slapen.
Frisse lucht, hoe doe je dat dan als je lul in een vagina zit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat ding moet vrijheid hebben, frisse lucht anders resulteert het echt in niks hoor.
Zo vies is sperma niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry maar dat is echt heel smerig. Die handen krijg je nooit meer schoon.
...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Frisse lucht, hoe doe je dat dan als je lul in een vagina zit?
Snap je nu waarom ik maagd ben?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Frisse lucht, hoe doe je dat dan als je lul in een vagina zit?
Het voelt echt heel vies aan in je hand hoor. Qua smaak: Tja. Vies niet nee, maar echt prettig ook niet.quote:
Ik hoef het echt niet vol in mijn mond, gadverdamme, een klein beetje is al smerig.quote:
Beetje glibberig is het welquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het voelt echt heel vies aan in je hand hoor. Qua smaak: Tja. Vies niet nee, maar echt prettig ook niet.
Of qua geur, die verschrikkelijk geur de eerste keer #jeugdtraumaquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het voelt echt heel vies aan in je hand hoor. Qua smaak: Tja. Vies niet nee, maar echt prettig ook niet.
Ik vond het eigenlijk best geilquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoef het echt niet vol in mijn mond, gadverdamme, een klein beetje is al smerig.
Dat is een nog terechtere klacht ja. Opgedroogd sperma ruikt al helemaal vies.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Of qua geur, die verschrikkelijk geur de eerste keer #jeugdtrauma
Nog erger is dat je denkt: damn, dat voelde best lekker en er dan geen genoeg van krijgt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Of qua geur, die verschrikkelijk geur de eerste keer #jeugdtrauma
Nee, ik heb het nooit zo hop in mijn mond gehad. Net zoals ik niet zo porno a like naar boven ga kijken ofzo. Brrr, daar word ik nou droog van.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best geil
Smaak dacht ik eigenlijk niet eens zo over na
Als een vrouw t zelf graag wil mag ze slikken, ze hoeft t echt niet, aangezien ik zelf weet hoe t smaaktquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best geil
Smaak dacht ik eigenlijk niet eens zo over na
Het was vooral de verrassing en toen nog hele penetrerende geur waardoor ik begon te gillen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is een nog terechtere klacht ja. Opgedroogd sperma ruikt al helemaal vies.
Jajaquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als een vrouw t zelf graag wil mag ze slikken, ze hoeft t echt niet, aangezien ik zelf weet hoe t smaakt![]()
En nee, niet expres geprobeerd.. Een ex die perongelukexpres niet goed slikte en me een tongzoen gaf
Mijn tweede gedachte was: Oh wacht dat is dus sperma, nu snap ik het.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog erger is dat je denkt: damn, dat voelde best lekker en er dan geen genoeg van krijgt.
Eerst dacht ik: stoere neger, maar je gilt van je eigen kwakje!?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was vooral de verrassing en toen nog hele penetrerende geur waardoor ik begon te gillen.
Hell noquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
JajaDat zijn de ergste
Je lust wel liters tegelijk volgens mij
Ik was 11, ik was instinctief met fappen begonnen en wist echt niet wat er ging komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: stoere neger, maar je gilt van je eigen kwakje!?![]()
Ik schrok ook hoor, toen ik voor het eerst klaarkwam.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: stoere neger, maar je gilt van je eigen kwakje!?![]()
Ik weiger dat spul te proeven, het ziet er smerig uit, het voelt smerig en het ruikt smerig zeker opgedroogd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef ValHallen het volgende:
Oh en mensen die niet hun eigen sperma hebben geproefd. Dat is een kwestie van fatsoen.
Want het smaakt altijd hetzelfde?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef ValHallen het volgende:
Oh en mensen die niet hun eigen sperma hebben geproefd. Dat is een kwestie van fatsoen.
Dag rokje, leuke ui heb je trouwens. Waar is het van?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik kom wel op een prachtig moment binnen, hallo
Rokje, daar zit je ook zo met je hand onder natuurlijk. Makkelijk in die auto.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
rokjequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Haiquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hallo magnetronquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dag rokje, leuke ui heb je trouwens. Waar is het van?
Goede timing wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
huh? whut?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rokje, daar zit je ook zo met je hand onder natuurlijk. Makkelijk in die auto.
paprikaquote:
mijn ervaringen met sperma?quote:
Dat bedoel ik ook niet. Het is echt dom om te eisen dat je vriendin slikt maar zelf weigert het te proeven. Dat kun je toch nooit verkopen naar je vriendin toe?quote:
nja, k zocht ff afleiding.. dat t nu toevallig over sperma gaat neem ik maar voor liefquote:
Ohaiquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog erger is dat je denkt: damn, dat voelde best lekker en er dan geen genoeg van krijgt.
in een heel ver verleden heb ik eens een topic geopend over het proeven van eigen vrouwelijk vocht, het was fantastischquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Het is echt dom om te eisen dat je vriendin slikt maar zelf weigert het te proeven. Dat kun je toch nooit verkopen naar je vriendin toe?
Laten weken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef ook_gek het volgende:
HELP![]()
Ik heb een klein melk kannetje waar melk in aangebrand is. Maar kom er moeilijk bij
Hoe krijg ik dat nou schoon? Iemand een goede tip voor mij?
Daarom zou ik dat ook nooit eisen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Het is echt dom om te eisen dat je vriendin slikt maar zelf weigert het te proeven. Dat kun je toch nooit verkopen naar je vriendin toe?
Kannetje toevoegen aan het algemeen archiefquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef ook_gek het volgende:
HELP![]()
Ik heb een klein melk kannetje waar melk in aangebrand is. Maar kom er moeilijk bij
Hoe krijg ik dat nou schoon? Iemand een goede tip voor mij?
Dat smaakt naar mens ofzo, ik kan er niet echt een typisch iets voor bedenken, maar het smaakt naar mens. Vind ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in een heel ver verleden heb ik eens een topic geopend over het proeven van vrouwelijk vocht, het was fantastisch
Je hebt mannen die echt vinden dat je moet slikken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zou ik dat ook nooit eisen.
Sowieso zulke dingen eisen.
ik vind het ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat smaakt naar mens ofzo, ik kan er niet echt een typisch iets voor bedenken, maar het smaakt naar mens. Vind ik.
Dat weet ik, ik vind het dom.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt mannen die echt vinden dat je moet slikken.
al geprobeerd, maar heeft niet mogen helpenquote:
Zonde want het is zo een opschuim melk kan dingentjequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kannetje toevoegen aan het algemeen archief
Wat schattig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef HenkXL het volgende:
Wat is dat toch, meid vind me leuk ( horen zeggen, en loopt heel de tijd te loeren in club/kroeg etc ook al gepraat enzo) kom ik haar tegen vandaag, ziet ze me zitten in de trein... ik zeg hooi, kijkt ze snel zenuwachtig weg en loopt doorik begrijp dat niet, heb dat al eens eerder gehad.
Je hebt ook vrouwen die echt vinden dat je moet likken waar de zon niet schijnt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt mannen die echt vinden dat je moet slikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
hmm niet echt zoutig denk ik.. geen idee hoe ik het moet omschrijven, voor zover dat uberhaupt mogelijk is.. t smaakt natuurlijk ook altijd andersquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwen die echt vinden dat je moet likken waar de zon niet schijnt.Nee, die vinden dat lekker. En gelijk hebben ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je hebt ook vrouwen die echt vinden dat je moet likken waar de zon niet schijnt.je MOET niks.. maar erg vind ik het niet hoor, als iemand dat bij mij doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hoeven niet te rekenen op een wederdienst tho
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik vind het wel zoutig. Maar niet vies ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm niet echt zoutig denk ik.. geen idee hoe ik het moet omschrijven, voor zover dat uberhaupt mogelijk is.. t smaakt natuurlijk ook altijd anders
normaalgesproken zeker niet vies nee.. er zijn uitzondering thoquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het wel zoutig. Maar niet vies ofzo.
Als het echt aangebrand is krijg je het er alleen uit met een staalsponsje. Of met chemicaliën waarvan je je moet afvragen of dat daarna nog lekker koffie drinken is dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
al geprobeerd, maar heeft niet mogen helpen
[..]
Zonde want het is zo een opschuim melk kan dingentje
[..]
Je hebt ook vrouwen die echt vinden dat je moet likken waar de zon niet schijnt.Niemand gaat aan mijn kont likken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
[..]
Je hebt ook vrouwen die echt vinden dat je moet likken waar de zon niet schijnt.Alleen al vanwege het woord moet zou ik weigeren. Principes enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen al vanwege het woord moet zou ik weigeren. Principes enzo.
Huh wat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet voor te porren hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedere dag? Ik maximaal twee keer per week eigenlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet voor te porren hoor
Ik weet wat ik zelf langs daarachter ter wereld breng iedere dag, kom op, daar ga je niet likken. No fucking way
I don't quite see the problem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet voor te porren hoor
Ik weet wat ik zelf langs daarachter ter wereld breng iedere dag, kom op, daar ga je niet likken. No fucking way
amen!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
I don't quite see the problem.
Een beetje mens wast dat toch gewoon
Over het algemeen wel ja, een uitzondering daargelaten. En het ruikt niet naar bloemetjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedere dag? Ik maximaal twee keer per week eigenlijk.
En dan laat ze per ongeluk een ietwat nattig scheetjequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
I don't quite see the problem.
Een beetje mens wast dat toch gewoon
Ik laat me sowieso niet dwingen wat dat betreft. nee is nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik maar denken dat het over het likken van de voorbips ging. Maar dat ga ik ook niet gedwongen doen.
Als het niet smerig is en je laat de ander ermee genieten, waarom niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen!!
mgoed, ik zelf zou het ook niet doen
Seks is iets voor allebei, waar je allebei van hoort te genieten. Zodra dingen moeten valt er voor een van de twee partijen niet meer te genieten. Kortom dan ga ik liever terug naar mijn rechtervuistje.quote:
Brofist sisterquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik laat me sowieso niet dwingen wat dat betreft. nee is nee.
Dat lijkt me ook een standaard regel als het om seks gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik laat me sowieso niet dwingen wat dat betreft. nee is nee.
geen idee, t is niet zo zeer dat ik t smerig vind o.i.d.. meer dat ik er de ballen niet voor heb.. ex deed t wel bij mij en dat vond ik heul niet ergquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het niet smerig is en je laat de ander ermee genieten, waarom niet?
LIK MIJN SCHOEN SLAVIN!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een standaard regel als het om seks gaat.
Wat een wijsheid heeft deze manquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks is iets voor allebei, waar je allebei van hoort te genieten. Zodra dingen moeten valt er voor een van de twee partijen niet meer te genieten. Kortom dan ga ik liever terug naar mijn rechtervuistje.
Ik rust mijn koffer.
Een beetje mens houdt dat inquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, een uitzondering daargelaten. En het ruikt niet naar bloemetjes
[..]
En dan laat ze per ongeluk een ietwat nattig scheetje
Gêne in bed is zo zondequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee, t is niet zo zeer dat ik t smerig vind o.i.d.. meer dat ik er de ballen niet voor heb.. ex deed t wel bij mij en dat vond ik heul niet erg
niet met veel dingen, maar dat vind ik gewoon eng somehowquote:
Er zijn nou eenmaal mensen, waaronder ikzelf, die dat maar moeilijk kunnen. Soms wat gênant, maar we zijn allemaal maar mensenquote:
kutquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als het echt aangebrand is krijg je het er alleen uit met een staalsponsje. Of met chemicaliën waarvan je je moet afvragen of dat daarna nog lekker koffie drinken is dan.
Conclusie: juist
Ze is verlegen als de pest.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef HenkXL het volgende:
Wat is dat toch, meid vind me leuk ( horen zeggen, en loopt heel de tijd te loeren in club/kroeg etc ook al gepraat enzo) kom ik haar tegen vandaag, ziet ze me zitten in de trein... ik zeg hooi, kijkt ze snel zenuwachtig weg en loopt doorik begrijp dat niet, heb dat al eens eerder gehad.
eet smakelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar eens eten, na als dit gepraat over kontjes likken, kutvocht en zaad slikken kreeg ik honger.
/sarcasm
Better drink your own piss (Bear Grills)quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar eens eten, na als dit gepraat over kontjes likken, kutvocht en zaad slikken kreeg ik honger.
/sarcasm
Wat kortzichtig van je zeg!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef debeterebob het volgende:
En nee Loka, ik ga nog steeds niet met mijn hand in een poepgat. En ook niet omdat je alles eens een keer zou moeten proberen...
Als de ander het lekker vind... Zo erg is het toch niet? Is toch fijn om iemand te zien genieten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef debeterebob het volgende:
En nee Loka, ik ga nog steeds niet met mijn hand in een poepgat. En ook niet omdat je alles eens een keer zou moeten proberen...
Schuurmiddel zou je nog kunnen redden, maar dan moet je iets hebben om mee te schuren. Uitkoken kun je proberen (dus niet droogkoken maar uitkoken, ik denk ik zeg het ff), baat het niet dan schaadt het ook nietquote:
Als iemand het lekker zou vinden dat ik in zn bek schijt zou ik het ook niet doen omdat ik het zelf ranzig vindquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als de ander het lekker vind... Zo erg is het toch niet? Is toch fijn om iemand te zien genieten?
Eens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als iemand het lekker zou vinden dat ik in zn bek schijt zou ik het ook niet doen omdat ik het zelf ranzig vind
Brofist again, sisterquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als iemand het lekker zou vinden dat ik in zn bek schijt zou ik het ook niet doen omdat ik het zelf ranzig vind
Mee eens!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn gezicht ging vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, maar eerder omdat schijten sowieso al kut isquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Past een nummer echt zo goed bij:"quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou, daar komt geen schijt uit en dat kan je beter onderhouden in mijn ogen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap ook niet waarom mannen liever aan een kut zouden likken dan aan een kontgat, aan dat laatste zich toch minder smaak.
Ik zou dat ook niet willenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap ook niet waarom mannen liever aan een kut zouden likken dan aan een kontgat, aan dat laatste zit toch minder smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |