Jajaquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als een vrouw t zelf graag wil mag ze slikken, ze hoeft t echt niet, aangezien ik zelf weet hoe t smaakt![]()
En nee, niet expres geprobeerd.. Een ex die perongelukexpres niet goed slikte en me een tongzoen gaf
Mijn tweede gedachte was: Oh wacht dat is dus sperma, nu snap ik het.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog erger is dat je denkt: damn, dat voelde best lekker en er dan geen genoeg van krijgt.
Eerst dacht ik: stoere neger, maar je gilt van je eigen kwakje!?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was vooral de verrassing en toen nog hele penetrerende geur waardoor ik begon te gillen.
Hell noquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
JajaDat zijn de ergste
Je lust wel liters tegelijk volgens mij
Ik was 11, ik was instinctief met fappen begonnen en wist echt niet wat er ging komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: stoere neger, maar je gilt van je eigen kwakje!?![]()
Ik schrok ook hoor, toen ik voor het eerst klaarkwam.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: stoere neger, maar je gilt van je eigen kwakje!?![]()
Ik weiger dat spul te proeven, het ziet er smerig uit, het voelt smerig en het ruikt smerig zeker opgedroogd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef ValHallen het volgende:
Oh en mensen die niet hun eigen sperma hebben geproefd. Dat is een kwestie van fatsoen.
Want het smaakt altijd hetzelfde?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef ValHallen het volgende:
Oh en mensen die niet hun eigen sperma hebben geproefd. Dat is een kwestie van fatsoen.
Dag rokje, leuke ui heb je trouwens. Waar is het van?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik kom wel op een prachtig moment binnen, hallo
Rokje, daar zit je ook zo met je hand onder natuurlijk. Makkelijk in die auto.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
rokjequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Haiquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hallo magnetronquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dag rokje, leuke ui heb je trouwens. Waar is het van?
Goede timing wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
huh? whut?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rokje, daar zit je ook zo met je hand onder natuurlijk. Makkelijk in die auto.
paprikaquote:
mijn ervaringen met sperma?quote:
Dat bedoel ik ook niet. Het is echt dom om te eisen dat je vriendin slikt maar zelf weigert het te proeven. Dat kun je toch nooit verkopen naar je vriendin toe?quote:
nja, k zocht ff afleiding.. dat t nu toevallig over sperma gaat neem ik maar voor liefquote:
Ohaiquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog erger is dat je denkt: damn, dat voelde best lekker en er dan geen genoeg van krijgt.
in een heel ver verleden heb ik eens een topic geopend over het proeven van eigen vrouwelijk vocht, het was fantastischquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Het is echt dom om te eisen dat je vriendin slikt maar zelf weigert het te proeven. Dat kun je toch nooit verkopen naar je vriendin toe?
Laten weken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef ook_gek het volgende:
HELP![]()
Ik heb een klein melk kannetje waar melk in aangebrand is. Maar kom er moeilijk bij
Hoe krijg ik dat nou schoon? Iemand een goede tip voor mij?
Daarom zou ik dat ook nooit eisen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Het is echt dom om te eisen dat je vriendin slikt maar zelf weigert het te proeven. Dat kun je toch nooit verkopen naar je vriendin toe?
Kannetje toevoegen aan het algemeen archiefquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef ook_gek het volgende:
HELP![]()
Ik heb een klein melk kannetje waar melk in aangebrand is. Maar kom er moeilijk bij
Hoe krijg ik dat nou schoon? Iemand een goede tip voor mij?
Dat smaakt naar mens ofzo, ik kan er niet echt een typisch iets voor bedenken, maar het smaakt naar mens. Vind ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in een heel ver verleden heb ik eens een topic geopend over het proeven van vrouwelijk vocht, het was fantastisch
Je hebt mannen die echt vinden dat je moet slikken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zou ik dat ook nooit eisen.
Sowieso zulke dingen eisen.
ik vind het ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat smaakt naar mens ofzo, ik kan er niet echt een typisch iets voor bedenken, maar het smaakt naar mens. Vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |