Seks kunnen hebben, gewoon alles erop en eraan, voldoening.quote:
Zwaar leven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, met als belangrijkste verschil dat dit een soort van mini-slowchat binnen een slowchat is. Er zijn ook mensen die het bijvoorbeeld niet kunnen spelen, die sluit je dan alvast uit met je gekakel. Richt dan gewoon een exclusieve SC op voor dat spelletje, maar in een gewone SC is het kut.
Da's toch niet zo apart? Veel jonge mensen die dat hebben lijkt me.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Seks kunnen hebben, gewoon alles erop en eraan, voldoening.
Twintig minuten weer net zo geil zijn alsof je al een jaar droogstaat.
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ja, en tevens, stiekem ben ik nu fucking jaloers dat ik geen smartphone heb en voel ik me buitengesloten en daarom is het gezanik over dat spel vreselijk vervelend.
En gewoon eigenlijk chronisch zin. Of in ieder geval nooit geen zin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's toch niet zo apart? Veel jonge mensen die dat hebben lijkt me.
Misschien veel jonge vrouwen, maar er zijn bejaarden met een hoger libido dan ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's toch niet zo apart? Veel jonge mensen die dat hebben lijkt me.
Ik moet niks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan moet je die brief openmaken, kijken, betalen en bestellen.
De tijd dat ik nee ga zeggen omdat ik moe ben of hoofdpijn heb is ook nog lang niet in zicht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
En gewoon eigenlijk chronisch zin. Of in ieder geval nooit geen zin.
Er zijn ook best jongens van je eigen leeftijd die dagelijks jouw faprecord verbreken hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien veel jonge vrouwen, maar er zijn bejaarden met een hoger libido dan ik.
Wel, dat zou je kunnen doen als je ook een smartphone wilt voor een kenserirritant spelletje en whatsapp enzo.quote:
Laatst had ik hoofdpijn, tijdens niet en daarna weer wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De tijd dat ik nee ga zeggen omdat ik moe ben of hoofdpijn heb is ook nog lang niet in zicht.
Wees er blij mee, veel seks is leuk.
Sowieso is het een goede tijdelijke pijnstillerquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laatst had ik hoofdpijn, tijdens niet en daarna weer wel.
Een smartphone koop ik voor de muziekspeler. Whatsapp is handig maar de rest is gewoon vervelend vind ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wel, dat zou je kunnen doen als je ook een smartphone wilt voor een kenserirritant spelletje en whatsapp enzo.
Kusje op je koelkast.
Dan ben ik toch best blij met mijn redelijk lage libido.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn ook best jongens van je eigen leeftijd die dagelijks jouw faprecord verbreken hoor.
Mja, voor 5 keer fappen heb je meestal wel tijd op een dag, voor 5 keer seks wordt het krapper...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben ik toch best blij met mijn redelijk lage libido.
Zolang ik het alleen maar kan uitbesteden aan mijn rechterhand dan.
Ja, ik viel ook mee, het werd al erger toen ik (baggerslechte) seks had en het liep de spuigaten uit toen ik niks meer te klagen had.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ben ik toch best blij met mijn redelijk lage libido.
Zolang ik het alleen maar kan uitbesteden aan mijn rechterhand dan.
5 keer vind ik echt zonde van mijn tijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, voor 5 keer fappen heb je meestal wel tijd op een dag, voor 5 keer seks wordt het krapper...
5 keer is een uurtje of anderhalf ofzo? Ik heb heel wat uren tijd over op een gemiddelde dagquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
5 keer vind ik echt zonde van mijn tijd.
Nou ja meestal dan, gisteren had ik niet zoveel te doen.
Ja dat vind ik dus zonde, voor die in tot tweeënhalve minuut aan genot.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
5 keer is een uurtje of anderhalf ofzo? Ik heb heel wat uren tijd over op een gemiddelde dag
Serieus, daar maak je tijd voorquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus zonde, voor die in tot tweeënhalve minuut aan genot.
Hij woont nog thuis, das niet echt relaxedquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Serieus, daar maak je tijd voor
Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef ValHallen het volgende:
5x fappen per dag? Lekker met een paarse en pijnlijke lul rondlopen
. Eén, hooguit 2 als je echt geil bent is voldoende hoor per dag. Per twee of drie dagen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |