Ik ben al de hele dag bezig met dat spel.quote:
Zeg het eens.quote:
Ik wou gewoon even weten of alles oké was enzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag bezig met dat spel.
[..]
Zeg het eens.
Ja het gaat beter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even weten of alles oké was enzo.
Oh, staat bij jou dequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
Jofu waarom lijkt dat ding op een inlegkruisje?
Nee.quote:
Huilen, blokkendoos.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:57 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben die tekenapp nu al helemaal schijtzat, en ik heb hem niet eens.
Kom maar op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oké. En dan mag Pinda me troosten. Hard en vaak.
Waarom moet je huilen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar weer huilend fappen, momentje.
Maak je er wel een tekening van?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Waarom moet je fappen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
quote:
Zie hier het subtiele verschil tussen mannen en vrouwen.quote:
Jij tekent gewoon slecht, met Patje zit ik al op 12.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus Heloef, wat ben jij slecht in raden
Nee, jij tekent echt beroerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus Heloef, wat ben jij slecht in raden
Als je moet huilen is fappen een logische keuze, dat vraag ik me dus niet af. Dat is gewoon een afreageermanier. De vraag is wat de aanleiding tot het huilen was omdat het huilen de aanleiding tot het fappen was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Zie hier het subtiele verschil tussen mannen en vrouwen.
Teken een sigaret en deel het op FOK!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef arachide. het volgende:
Ik heb zin in een sigaretje, een sigaretje na de seks welteverstaan, dus doe de seks er ook maar bij.
Niks, zolang die random momenten maar vaker voorkomen in het weekendquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef arachide. het volgende:
Ik haat het om echt op random momenten geil te zijn. Wat is er mis met mij?
Er is niets mis met je, nymfomanie is al jaren niet meer geclassificeerd als psychische aandoening.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef arachide. het volgende:
Is je been alweer bruin geworden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
Yo homies ik denk ik neem weer ff een kijkje hier
Zeiksnor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Teken een sigaret en deel het op FOK!
Dan blijven wij dit weekend thuis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks, zolang die random momenten maar vaker voorkomen in het weekend
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij tekent gewoon slecht, met Patje zit ik al op 12.
op de htc kun je ook slecht tekenen, echt superstrak is het scherm nietquote:
Je hebt geen idee hoe irritant het is. Twee slowchats nu verneukt door dom geblaat over een spelletje wat blijkbaar niet eens fatsoenlijk werkt. Ga elkaar lopen DM'en ofzo, het de hele tijd lezen is super vervelend.quote:
Je mist me hčquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
Yo homies ik denk ik neem weer ff een kijkje hier
Diepe psychologische achtergronden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je moet huilen is fappen een logische keuze, dat vraag ik me dus niet af. Dat is gewoon een afreageermanier. De vraag is wat de aanleiding tot het huilen was omdat het huilen de aanleiding tot het fappen was.
Ik teken toch ook op een htc, droplul.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
op de htc kun je ook slecht tekenen, echt superstrak is het scherm niet
pubertijdquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef arachide. het volgende:
Ik huil met je mee. En ik ga zo ook maar weer eens soppen, het is alweer uren geleden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Diepe psychologische achtergronden.
Er gaan ook geen mensen klagen als het over seks, voetbal, schoenen of wat dan ook gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe irritant het is. Twee slowchats nu verneukt door dom geblaat over een spelletje wat blijkbaar niet eens fatsoenlijk werkt. Ga elkaar lopen DM'en ofzo, het de hele tijd lezen is super vervelend.
Nee, heloef weet niet hoe hij zich kan afreageren zonder te janken op het forumquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je moet huilen is fappen een logische keuze, dat vraag ik me dus niet af. Dat is gewoon een afreageermanier. De vraag is wat de aanleiding tot het huilen was omdat het huilen de aanleiding tot het fappen was.
Ik teken mijn zorgen weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, heloef weet niet hoe hij zich kan afreageren zonder te janken op het forum
Nee ik word nooit bruin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is je been alweer bruin geworden?
Maar dit tekenspelletje begint wel fucking irritant te wordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Er gaan ook geen mensen klagen als het over seks, voetbal, schoenen of wat dan ook gaat.
Ik ben ook eeuwig wit. Ik leid een beetje een zolderautistenlevenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik word nooit bruin.
Jij dan?
Hoe erg is het dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel echt een slagje erger vrees ik.
Ja, met als belangrijkste verschil dat dit een soort van mini-slowchat binnen een slowchat is. Er zijn ook mensen die het bijvoorbeeld niet kunnen spelen, die sluit je dan alvast uit met je gekakel. Richt dan gewoon een exclusieve SC op voor dat spelletje, maar in een gewone SC is het kut.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Er gaan ook geen mensen klagen als het over seks, voetbal, schoenen of wat dan ook gaat.
Dit ja, en tevens, stiekem ben ik nu fucking jaloers dat ik geen smartphone heb en voel ik me buitengesloten en daarom is het gezanik over dat spel vreselijk vervelend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, met als belangrijkste verschil dat dit een soort van mini-slowchat binnen een slowchat is. Er zijn ook mensen die het bijvoorbeeld niet kunnen spelen, die sluit je dan alvast uit met je gekakel. Richt dan gewoon een exclusieve SC op voor dat spelletje, maar in een gewone SC is het kut.
Sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook eeuwig wit. Ik leid een beetje een zolderautistenleven
Zelfs in de zomer blijf ik binnen. Wel minder kans op huidkanker zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |