Echt hequote:
ja, maar dan heeft rob alsnog geen aandacht van jou...?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee wij gaan boven zitten in de pc kamer
Oh dat is dan wel minder, ik hang ook niet alles aan de grote klok. Maar ik heb wel 2 hele goede vriendinnen waar ik alles kwijt kan. En ze hebben al snel door als er iets dwars zit zonder dat ik het zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Schaamte voornamelijk; en ik laat niet graag aan iemand mijn zwakke kant zien. Via internet achter een scherm is het makkelijk. IRL, lukt me niet... kan het niet eens fatsoenlijk vertellen al zou ik het willen.
Het komt niet bij je op dat het een typ fout is via mijn telefoon zoals. Eerder vermeld?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt heTelkens als je denkt van ook_gek je beheersing van de taal kan niet slechter, komt hij weer met iets nieuws
Ik gebruik die die daar onder zitten de hele tijd, ken er maar een paar uit mijn hoofd waaronder de belangrijkste hier op fokquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en Snarfje, gebruik eens de : ipv de =
Of de voorbeeldjes onder je invoerveld
Ik ken ze ook niet allemaal, en de pc die ik nu bij mn ouders gebruik heeft gebreken, die kan die apostrof etc enzo niet..quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik die die daar onder zitten de hele tijd, ken er maar een paar uit mijn hoofd waaronder de belangrijkste hier op fok
Ik gebruik alleen de smileys die ik uit mijn hoofd kenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gebruik die die daar onder zitten de hele tijd, ken er maar een paar uit mijn hoofd waaronder de belangrijkste hier op fok
Stelletje sneaky teringlijers dat het zijnquote:* Om te voorkomen dat je jouw contacten en berichten verliest bij het verlopen van je membership, zal je membership automatisch worden verlengd met een termijn van 1 (één) maand. Het membership wordt op deze manier onbeperkt verlengd en zal maandelijks aan je worden gefactureerd op basis van het 1-maand membership. Dit geldt zelfs wanneer Lexa de tarieven ondertussen heeft gewijzigd. Je kunt de automatische verlenging beëindigen door de instructies te volgen op de pagina "Mijn account", vervolgens "Mijn instellingen" en dan "Mijn membership". Omwille van technische redenen kan het membership niet worden opgezegd in de 24 uur na aankoop van het membership en in de 48 uur voor de vervaldag van het lopende membership.
- Aan het einde van jouw membership voor 6 maanden zullen wij maandelijks ¤9,95 van jouw rekening afschrijven middels een automatische incasso.
- Aan het einde van jouw membership voor 3 maanden zullen wij maandelijks ¤12,95 van jouw rekening afschrijven middels een automatische incasso.
- Aan het einde van jouw membership voor 1 maand zullen wij maandelijks ¤24,95 van jouw rekening afschrijven middels een automatische incasso.
ben ik ff blij dak mn nieuwsgierigheid kan bedwingen en accepteer dak mn flirts en berichtjes niet kan lezen... mn 6 matches of the day zijn trouwens elke keer types ala junkiequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef Faxie het volgende:
Ook leuk trouwens:
[..]
Stelletje sneaky teringlijers dat het zijn
=D ->quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef marbasnarf het volgende:
anyway... ben ff koken =D heb heerlijke aardappeltjes en sla gehaald en een kipburger jamjam
Ben jij ook lid?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben ik ff blij dak mn nieuwsgierigheid kan bedwingen en accepteer dak mn flirts en berichtjes niet kan lezen... mn 6 matches of the day zijn trouwens elke keer types ala junkie
Klopt maar weinig tijd tijdens werk of in de autoquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Je tekst overlezen voordat je op invoeren klikt kan wel helpen
Spel fouten als d en t c of k enz wel ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef debeterebob het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat ook_gek faalt met de Nederlandse taal, net als mlig.
hahahaha, solliequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
=D ->
Wij zijn strenge leraren...
Eens in de maand he...quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
Je moet niet spotten met verhaardagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |