Ik ben al de hele dag bezig met dat spel.quote:
Zeg het eens.quote:
Ik wou gewoon even weten of alles oké was enzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag bezig met dat spel.
[..]
Zeg het eens.
Ja het gaat beter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even weten of alles oké was enzo.
Oh, staat bij jou dequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
Jofu waarom lijkt dat ding op een inlegkruisje?
Nee.quote:
Huilen, blokkendoos.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:57 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben die tekenapp nu al helemaal schijtzat, en ik heb hem niet eens.
Kom maar op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oké. En dan mag Pinda me troosten. Hard en vaak.
Waarom moet je huilen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar weer huilend fappen, momentje.
Maak je er wel een tekening van?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Waarom moet je fappen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
quote:
Zie hier het subtiele verschil tussen mannen en vrouwen.quote:
Jij tekent gewoon slecht, met Patje zit ik al op 12.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus Heloef, wat ben jij slecht in raden
Nee, jij tekent echt beroerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus Heloef, wat ben jij slecht in raden
Als je moet huilen is fappen een logische keuze, dat vraag ik me dus niet af. Dat is gewoon een afreageermanier. De vraag is wat de aanleiding tot het huilen was omdat het huilen de aanleiding tot het fappen was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Zie hier het subtiele verschil tussen mannen en vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |