Ik woon toch ook thuis?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij woont nog thuis, das niet echt relaxed
Neen, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Serieus, daar maak je tijd voor
Ik ga gewoon naar boven en doe alsof ik aan het gamen ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet, hij heeft toch een deur die dicht kan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee ik miste je alquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
Yo homies ik denk ik neem weer ff een kijkje hier
Lijkt me niet echt prettig om eerlijk te zijn. Moet je wachten tot je ouders de deur uit zijn of zoquote:
Nee johquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt prettig om eerlijk te zijn. Moet je wachten tot je ouders de deur uit zijn of zo
Als je nou ouders hebt die om de 5 minuten komen kijken met je gaat wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt prettig om eerlijk te zijn. Moet je wachten tot je ouders de deur uit zijn of zo
Als jongen zijnde gaat dat toch wat minder soepeltjes..quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh
Het kan zelfs op de achterbank van de auto als je op vakantie bent en je zusje naast je ligt te slapen.
Jullie kunnen een beetje in jullie broek frommelen als het moet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh
Het kan zelfs op de achterbank van de auto als je op vakantie bent en je zusje naast je ligt te slapen.
Gewoon de troep opvangen in je hand en doorslikken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jongen zijnde gaat dat toch wat minder soepeltjes..
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon de troep opvangen in je hand en doorslikken.
Al helemaal niet met dat ding van jou natuurlijk. Je pa zou maar denken dat de auto-antenne naar binnen is gewaaid.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie kunnen een beetje in jullie broek frommelen als het moet.
Dat gaat bij mij in ieder geval niet echt.
Lukt mij ook altijd goed als je zusje naast me ligt te slapen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh
wat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh
Er komt bij jou een halve meter lange lul uit, toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie kunnen een beetje in jullie broek frommelen als het moet.
Dat gaat bij mij in ieder geval niet echt.
Nee dat ding moet vrijheid hebben, frisse lucht anders resulteert het echt in niks hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Al helemaal niet met dat ding van jou natuurlijk. Je pa zou maar denken dat de auto-antenne naar binnen is gewaaid.
Sorry maar dat is echt heel smerig. Die handen krijg je nooit meer schoon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon de troep opvangen in je hand en doorslikken.
Goorlapquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lukt mij ook altijd goed als je zusje naast me ligt te slapen.
Frisse lucht, hoe doe je dat dan als je lul in een vagina zit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat ding moet vrijheid hebben, frisse lucht anders resulteert het echt in niks hoor.
Zo vies is sperma niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry maar dat is echt heel smerig. Die handen krijg je nooit meer schoon.
...quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Frisse lucht, hoe doe je dat dan als je lul in een vagina zit?
Snap je nu waarom ik maagd ben?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Frisse lucht, hoe doe je dat dan als je lul in een vagina zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |