geen idee, t is niet zo zeer dat ik t smerig vind o.i.d.. meer dat ik er de ballen niet voor heb.. ex deed t wel bij mij en dat vond ik heul niet ergquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het niet smerig is en je laat de ander ermee genieten, waarom niet?
LIK MIJN SCHOEN SLAVIN!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een standaard regel als het om seks gaat.
Wat een wijsheid heeft deze manquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks is iets voor allebei, waar je allebei van hoort te genieten. Zodra dingen moeten valt er voor een van de twee partijen niet meer te genieten. Kortom dan ga ik liever terug naar mijn rechtervuistje.
Ik rust mijn koffer.
Een beetje mens houdt dat inquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, een uitzondering daargelaten. En het ruikt niet naar bloemetjes
[..]
En dan laat ze per ongeluk een ietwat nattig scheetje
Gêne in bed is zo zondequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee, t is niet zo zeer dat ik t smerig vind o.i.d.. meer dat ik er de ballen niet voor heb.. ex deed t wel bij mij en dat vond ik heul niet erg
niet met veel dingen, maar dat vind ik gewoon eng somehowquote:
Er zijn nou eenmaal mensen, waaronder ikzelf, die dat maar moeilijk kunnen. Soms wat gênant, maar we zijn allemaal maar mensenquote:
kutquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als het echt aangebrand is krijg je het er alleen uit met een staalsponsje. Of met chemicaliën waarvan je je moet afvragen of dat daarna nog lekker koffie drinken is dan.
Conclusie: juist
Ze is verlegen als de pest.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef HenkXL het volgende:
Wat is dat toch, meid vind me leuk ( horen zeggen, en loopt heel de tijd te loeren in club/kroeg etc ook al gepraat enzo) kom ik haar tegen vandaag, ziet ze me zitten in de trein... ik zeg hooi, kijkt ze snel zenuwachtig weg en loopt doorik begrijp dat niet, heb dat al eens eerder gehad.
eet smakelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar eens eten, na als dit gepraat over kontjes likken, kutvocht en zaad slikken kreeg ik honger.
/sarcasm
Better drink your own piss (Bear Grills)quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar eens eten, na als dit gepraat over kontjes likken, kutvocht en zaad slikken kreeg ik honger.
/sarcasm
Wat kortzichtig van je zeg!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef debeterebob het volgende:
En nee Loka, ik ga nog steeds niet met mijn hand in een poepgat. En ook niet omdat je alles eens een keer zou moeten proberen...
Als de ander het lekker vind... Zo erg is het toch niet? Is toch fijn om iemand te zien genieten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef debeterebob het volgende:
En nee Loka, ik ga nog steeds niet met mijn hand in een poepgat. En ook niet omdat je alles eens een keer zou moeten proberen...
Schuurmiddel zou je nog kunnen redden, maar dan moet je iets hebben om mee te schuren. Uitkoken kun je proberen (dus niet droogkoken maar uitkoken, ik denk ik zeg het ff), baat het niet dan schaadt het ook nietquote:
Als iemand het lekker zou vinden dat ik in zn bek schijt zou ik het ook niet doen omdat ik het zelf ranzig vindquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als de ander het lekker vind... Zo erg is het toch niet? Is toch fijn om iemand te zien genieten?
Eens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als iemand het lekker zou vinden dat ik in zn bek schijt zou ik het ook niet doen omdat ik het zelf ranzig vind
Brofist again, sisterquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als iemand het lekker zou vinden dat ik in zn bek schijt zou ik het ook niet doen omdat ik het zelf ranzig vind
Mee eens!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn gezicht ging vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, maar eerder omdat schijten sowieso al kut isquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Past een nummer echt zo goed bij:"quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou, daar komt geen schijt uit en dat kan je beter onderhouden in mijn ogen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap ook niet waarom mannen liever aan een kut zouden likken dan aan een kontgat, aan dat laatste zich toch minder smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |