Zooo danquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
HOROSCOOP 29 februari 2012
De komende dagen worden ultrasociaal, Leeuw. Hop, de deur uit dus. Jij bent sowieso al goed met mensen, maar tussen nu en vrijdag doen de sterren daar nog een flinke astrologische schep bovenop. Zet de feestjes en etentjes in je agenda én bovenaan je prioriteitenlijst.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh, drilboor is nog wel beschikbaar
ze kloppen meestal wel bij mijquote:
Bepaald door een zweverig typje en voor elk medium een andere horoscoop de stand van de sterrenquote:
Ik ga geen wedstrijd met je houdenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh, drilboor is nog wel beschikbaar
Probeer eens je shirt uit te doen in de kroeg en kijk wat er gebeurdquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga geen wedstrijd met je houden
Voor iemand die zichzelf in de loop der jaren ervan overtuigd heeft dat ie niemand kan krijgen ben ik al heel blij met die interesses die ik krijg
Dat is omdat ze zo algemeen zijn dat ze voor iedereen wel zouden kloppen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ze kloppen meestal wel bij mij
Ze kloppen meestal op bijna iedereen schat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
ze kloppen meestal wel bij mij
Klinkt als een date met mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef marbasnarf het volgende:
weegschaal:
De maan komt vandaag terecht in een intellectueel waterteken, wat betekent dat de komende dagen vol fijne conversaties, goede ideeën en interessante mensen zitten. Wacht niet af tot anderen hun gedachten op tafel gooien; je bent zelf hartstikke creatief. Deel je briljante ingevingen met de mensen om je heen.
---> briljante ingevingen.... coowl =D
hooow waar is DG als je hem nodig heb voor analyse....quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hooow waar is DG als je hem nodig heb voor analyse....
Ik analyseer wel voor jequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hooow waar is DG als je hem nodig heb voor analyse....
SPOILER: De analyseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7, 8 en 9 zijn nog leuker!quote:
ik heb m al... 2x volgens mij, maar beide met kras dacht ik =(quote:
Ah oke!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, ik heb met mijn vrienden uiteraard wel contact gehouden; zijn ook gewoon nog op stap geweest enzo. Ik heb alleen geen vrienden waarmee ik praat over problemen enzo. Ook nu, als iemand dan vraagt waarom het uit is en hoe ik me voel enzo is het gewoon: "ah joh, was gewoon een foutje, gaat prima met me".... that's it. Niets meer.
Hoi hoiquote:
Oeh waar gaan we heen? Ik ben ook een leeuwquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.elle.nl/horoscoop/dag_horoscoop/(signe)/leeuw
geen skihut cd hequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb m al... 2x volgens mij, maar beide met kras dacht ik =(
moet eigenlijk een mp3 cd maken met de eerste 10 skihut cd's achter elkaar ofzo
Ik wil best gaan stappenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh waar gaan we heen? Ik ben ook een leeuw
ooooohw, sorry is mij niet bekend =p ik zag "ski" staan en "leuke liedjes" en trok mijn eigen conclusie... weet dat dat eigenlijk niet mag, liet me meeslepen.. zal niet meer gebeuren =Pquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen skihut cd he
SkiboxDus complete skihutliedjes
ik stuur ze straks via DM. Even uploadenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooohw, sorry is mij niet bekend =p ik zag "ski" staan en "leuke liedjes" en trok mijn eigen conclusie... weet dat dat eigenlijk niet mag, liet me meeslepen.. zal niet meer gebeuren =P
maar eh... wil m zel hoor..!
en moet alsnog mn skiHUT mp3 maken, maar das veel werk en mn laptop trekt dat niet
to do:
- nieuwe laptop kopen..!
streng...?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stuur ze straks via DM. Even uploaden
Ja wees strengDan kan je de laptop kopen
me nichtjequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
streng...?
volgens mn horoscoop heb ik briljante ideeen vandaag jah!
Wanneer zal het minder druk zijn? Vrijdag he?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, die kortingsdingen heb ik ook nog.. Maar die zijn voor vrijdag of zaterdag, dan is er entree...
oooohja.... *ka-ching* =Dquote:
quote:
Mwah, beide dagen is best druk hoor, maar vrijdag over het algemeen rustiger dan zaterdag dacht ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer zal het minder druk zijn? Vrijdag he?
maar op zaterdag ochtend vroeg moet ik trainen..... =(quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, beide dagen is best druk hoor, maar vrijdag over het algemeen rustiger dan zaterdag dacht ik
Meh, das zondequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar op zaterdag ochtend vroeg moet ik trainen..... =(
happy gevoel....!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Die cd is leukKrijg helemaal happy gevoel
toch niet die nieuwe M&M'squote:Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
happy gevoel....!!
ik zet ff een leuk muziekje aan (foute cd!!) en verheug me alvast op mm's vanavond lekkerrrrr
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil best gaan stappen
Snarf en ik hebben nog vrijkaartjes voor de skihut
Sowieso niet dit weekendquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]nog meer mensen die mee willen?
En moeten we even kijken. Ik ben vrij druk komende weekende namelijk
Maar kan altijd kijken of ik wat kan verplaatsen.
welke nieuwe...???quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch niet die nieuwe M&M's
ga je doen dit weekend dan..?quote:
die paare zak geloof ik... kan hem verdomme nergens vindenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
welke nieuwe...???
heb de bruine zak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |