HEUL WEL IK HEB KAOLOVEEL PROBLEMEN MET VERSIERENquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:10 schreef Joysa het volgende:
Eigenlijk is deze OP sowieso een beetje niet meer passend bij dit topic
Man, wat hap jij lekker.quote:
Ik ga wat anders doen.quote:
Niet bij de edele delen grijpen, dan krijg je patsenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen, ik ga straks uit wat moet ik doen als ik een meisje zie?
Wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:10 schreef Joysa het volgende:
Eigenlijk is deze OP sowieso een beetje niet meer passend bij dit topic
Ik vind het wel treffend.quote:Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.
Eroverheen plassen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Doe effe niet zo ongezellig manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, wat hap jij lekker.
Kan mij het schelen. Zit nooit op die chat. Dit topic is genoeg (al veel teveel).
Het hier gelijk posten natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Oh dat zinnetje had ik overheen gelezenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat klopt er niet?
[..]
Ik vind het wel treffend.
Je bent de eerste ooit die dat zegt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe effe niet zo ongezellig man
Wegrennen, zoals ik altijd doe.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
En terecht, tc is heel gezellig en jij ontneemt ons die gezelligheid!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent de eerste ooit die dat zegt.
Niet bewust.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En terecht, tc is heel gezellig en jij ontneemt ons die gezelligheid!
Alleen als ze rugbyenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet bij de edele delen grijpen, dan krijg je patsen
El_Matador zei dat het mocht, im confused.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet bij de edele delen grijpen, dan krijg je patsen
Als hij het zegt dan mag hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
El_Matador zei dat het mocht, im confused.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
El_Matador zei dat het mocht, im confused.
Ja als meisjes een toilet induwen om te neuken goed is, is ze bij de edele delen grijpen ook goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]?
Ik heb ooit een Tsjech in zijn oor gebeten die het bij mijn ex deed. Dus nee.
Tijdens de reggaeton is het een ander verhaal.
Neger met bril, dat verpest het hele effect.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ja maar heloef is een neger, hij mag dat wel.
Het eerste kan na 2 breezahs, het 2e na 13.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als meisjes een toilet induwen om te neuken goed is, is ze bij de edele delen grijpen ook goed.
Neem lenzen dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Neger met bril, dat verpest het hele effect.
Gaat niet. Al eens geprobeerd.quote:
Verwarrend, en na hoeveel breezers kan ik mijn lul showen aan zo'n meid?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het eerste kan na 2 breezahs, het 2e na 13.
Wat gaat niet?quote:
Lenzen indoen.quote:
Je bent een neger, die zien dat zo ook wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Verwarrend, en na hoeveel breezers kan ik mijn lul showen aan zo'n meid?
Blijven proberen.quote:
Nou na 2,5 uur had die opticien het ook wel gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijven proberen.
Een keertje doorzetten, zou niet slecht zijn.
Probeer het over een tijdje nog es. Luister goed naar de aanwijzingen. Oefenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou na 2,5 uur had die opticien het ook wel gehad.
Ben jij ook gezegend met van die ogen die al beginnen te knipperen als je ernaar wijst?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou na 2,5 uur had die opticien het ook wel gehad.
Guido Weijers ook, toch geen lelijke vent.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
Daarnaast ben ik scheel dat ziet er nog vreemder uit zonder bril.
Ik was 14 en die man was eng, misschien dat ik het na mijn operatie nog eens probeer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer het over een tijdje nog es. Luister goed naar de aanwijzingen. Oefenen.
Zo is het leven.
Het is zoveel fijner met lenzen.
Niet echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben jij ook gezegend met van die ogen die al beginnen te knipperen als je ernaar wijst?
Ik deed jaren aan toneel, en als ze me dan voor de voorstelling moesten opmaken zeiden ze meteen, oh, daar heb je het knippermeisjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik was vroeger wel heel erg bang dus al iemand al zijn hand uitstak in mijn richting dook ik half weg.
Mooi dat ze wegtrekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed jaren aan toneel, en als ze me dan voor de voorstelling moesten opmaken zeiden ze meteen, oh, daar heb je het knippermeisje
Sowieso moesten ze toen heel voorzichtig zijn daarmee vanwege mijn redelijk erge tics die nu al een paar maanden zo goed als verdwenen zijn
sint!quote:
leKkaHjatOcHquote:
Ik vrees voor de tijd dat ik weer moet gaan studeren en van mijn vertrouwde werkomgeving van 4 vierkante meter vandaan moet en de hele dag tegen iedereen vriendelijk moet zijn en overal mijn best voor moet doen, dan komen ze wel weer. Nu ben ik gewoon relaxt, dan hebben tics hun nut verloren.quote:
alle kitss achtah duh rits?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mm oock
no wa te lulle?
Nee primah hierquote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ke dan hier ook man, nog wa te lulle
Ik ging de stad in en toen zag ik meisjuhs en kwam klaar in mijn broek xDquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ke dan lol nog wat meegemaakt
Wat is klaarkomme :Squote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ging de stad in en toen zag ik meisjuhs en kwam klaar in mijn broek xD
Dat mag niet van de Bijbel en mama niet doen hoor :$quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is klaarkomme :S
Mijn moeder zegt dat ik alleen dyjanetics moet lezen als ik oud genoeg ben en dat ik een speciaal sterrenkind benquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mag niet van de Bijbel en mama niet doen hoor :$
Ik mag ook niet mer naar de dokter van mama omdat meneer de dokter zei dat ik disleksie had ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ik alleen dyjanetics moet lezen als ik oud genoeg ben en dat ik een speciaal sterrenkind benMaar de dokter zegt iets anders maar nu mag ik daar niet meer heen van mama
Dat is duivels en moet uit je worden gehaald door lord xenu, het is een erfelijk vliegend iets van bevroren aliensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag ook niet mer naar de dokter van mama omdat meneer de dokter zei dat ik disleksie had ofzo.
En ik mogt nie googlen wat het is.
Ik mogt ook nooit goochelen van mama, omdat ik eens bijna een oog van onze kat mikkie had uitgestookt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag ook niet mer naar de dokter van mama omdat meneer de dokter zei dat ik disleksie had ofzo.
En ik mogt nie googlen wat het is.
Haha ben je verliefd op een stepquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik noem hem graag Stephie en hij is echt de roze glazuur op de koek.
Zo'n stephandvat in je doos is toch wel wat veiliger, geen kans op zwangerschappen enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha ben je verliefd op een step
watquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n stephandvat in je doos is toch wel wat veiliger, geen kans op zwangerschappen enzo.
Smooth.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n stephandvat in je doos is toch wel wat veiliger, geen kans op zwangerschappen enzo.
Ik interpreteer hem echt op een diep level weetje. Heloef snapt het ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij was niet eens zo bedoeld he.
Wat moet je nou dikke zeug.quote:
Zal ik jou eens diep interpreteren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik interpreteer hem echt op een diep level weetje. Heloef snapt het ook.
Wel eerst spugen, anders schuurt het zoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zal ik jou eens diep interpreteren.
Ja man, diep. Heel diep.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik interpreteer hem echt op een diep level weetje. Heloef snapt het ook.
Ik tuft U in uwe poep.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel eerst spugen, anders schuurt het zo.
Jij begon.quote:
Je hebt er tenmisnte wel eentjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
Lange afstandrelaties
Ik moest even een jankpost maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Och, ik vind het eigenlijk wel lekker. Eerst was het echt kut enzo, maar ik ben de tussenliggende tijd wat meer gaan waarderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
Lange afstandrelaties
Niet bij elkaar zijn doet gewoon soms pijn. En toch is het het waard.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt er tenmisnte wel eentje
Op-zich-wel-lange afstandarelaties... Soms nog best doenbaar, maar vraag het me donderdag maar weer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
Lange afstandrelaties
Geen greintje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Totaal geen sarcasme in deze post.
Ik weet er overigens wel alles vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet bij elkaar zijn doet gewoon soms pijn. En toch is het het waard.
Y U NO love me no more?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Och, ik vind het eigenlijk wel lekker. Eerst was het echt kut enzo, maar ik ben de tussenliggende tijd wat meer gaan waarderen.
Ik ben zelf een keer weer uit de trein gesprongen omdat m'n ex in tranen uitbarsttequote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment dat je trein wegrijdt en je steeds sneller steeds verder bij elkaar vandaan bent. Ik ben te fucking emotioneel om het dan droog te houden
Oh hoi ik vind je leuk.quote:
alsjeblieft zeg geen 9fag memes in mijn fokquote:
Oké, je moet het zo zien. We zien elkaar nu elk weekend en dat is fantastisch. Stel je voor dat we elkaar elke of bijna elke dag zien. We hebben nu nog allebei een leven ernaast, het is rustgevend.quote:
Niks jouw Fok!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg geen 9fag memes in mijn fok
Ik blijf het vreemd vinden, mijn ouders mis ik niet als ze 3 weken op vakantie zijn en hem mis ik binnen een dag alweer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben zelf een keer weer uit de trein gesprongen omdat m'n ex in tranen uitbarstte
Neuh, ik heb nu 1 keer gehuild voor afscheid, maar dat kwam door mijn situatie thuis. De andere keren is het of naar werk of zo laat mogelijk naar huis of hem op de trein zetten. Zuigt allemaal, maar 120 uur later ben je weer bij elkaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment dat je trein wegrijdt en je steeds sneller steeds verder bij elkaar vandaan bent. Ik ben te fucking emotioneel om het dan droog te houden
Ik had hetzelfde idee zo'n beetje jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden, mijn ouders mis ik niet als ze 3 weken op vakantie zijn en hem mis ik binnen een dag alweer.
Totaal geen last van. Het missen begint de volgende dag pas.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ingewikkeld maar het waard.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
Relaties, ingewikkelde dingen. No gusta.
Zo bedoelde ik het ook helemaal niet, flupkequote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oké, je moet het zo zien. We zien elkaar nu elk weekend en dat is fantastisch. Stel je voor dat we elkaar elke of bijna elke dag zien. We hebben nu nog allebei een leven ernaast, het is rustgevend.
Ik mis flekpe wel een beetje hierquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook helemaal niet, flupkeik vind het ook wel lekker. In de vakantie is het wel echt leuk dat ik je langer zie, maar iedere dag is zo'n overkill. Ik was net helemaal blij met een uurtje msnen. Dat waardeer je ineens meer.
Het klinkt misschien een beetje raar, maar als ik niet bij hem ben, voelt het ook niet alsof ik thuis ben. Alsof er iets aan je mist wat de hele tijd blijft knagen. Dan maakt het niet uit dat je elkaar binnen een week weer ziet, het blijft pijnlijk. Misschien een beetje naief om een toekomst te zien met iemand die je nog geen half jaar kent, maar op den duur zou ik echt wel graag samen met hem ergens wonen zodat dit gedoe allemaal niet meer hoeft en we gewoon de hele week gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nu 1 keer gehuild voor afscheid, maar dat kwam door mijn situatie thuis. De andere keren is het of naar werk of zo laat mogelijk naar huis of hem op de trein zetten. Zuigt allemaal, maar 120 uur later ben je weer bij elkaar.
Hij geloofde in mij. Als geen ander.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik mis flekpe wel een beetje hier
Je moet met voortaan toch met iemand rekening houden en sowieso dat ik niet weet wat ik moet doen en te hard ga proberen.quote:
Hier, voor jouquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik mis flekpe wel een beetje hier
Niet teveel over nadenken, dat gaat grotendeels vanzelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet met voortaan toch met iemand rekening houden en sowieso dat ik niet weet wat ik moet doen en te hard ga proberen.
Dat is lastig ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je houdt opeens rekening met iemand extra.
Dat is precies het probleem, zodra mensen zeggen dat het vanzelf gaat word ik al gek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet teveel over nadenken, dat gaat grotendeels vanzelf.
He-le-maal niks..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem, zodra mensen zeggen dat het vanzelf gaat word ik al gek.
Zeg eerder dat ik wat moet doen, dat is geruststellender.
Nou, je hebt dan opeens twee sociale levens bij te houden. Je gaat dingen plannen enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er precies lastig aan dan?
Soms vind je het zelf allemaal wel best en dan denk je twee minuten later: "goh, even overleggen was een idee geweest."quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
#firstworldproblemsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:26 schreef arachide. het volgende:
En nu ga ik slapen, ik heb morgen school van 8.45 tot 11.00
#zwaarleven
Dat lijkt mij best lastig anders, ik hoef met niemand rekening te houden, geen afspraken te onthouden, niet denken "maar vind mijn vriendin dat wel goed" enzovoort enzovoort.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet je vriendin genoeg aandacht geven, gaat vanzelf als je verliefd bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem, zodra mensen zeggen dat het vanzelf gaat word ik al gek.
Zeg eerder dat ik wat moet doen, dat is geruststellender.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Soms vind je het zelf allemaal wel best en dan denk je twee minuten later: "goh, even overleggen was een idee geweest."
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:28 schreef arachide. het volgende:
Tevens is een relatie me al die lastigheid waard. En alle keren dat je weer doei zegt enzo.
Nee dan komt het goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet je vriendin genoeg aandacht geven, gaat vanzelf als je verliefd bent.
Je moet haar niet jaloers maken, doe je waarschijnlijk niet als je verlief bent en alleen oog hebt voor haar.]
Je moet zorgen dat je relatie goed in balans is, gaat vanzelf als zij evenveel van jou houdt als jij van haar.
Enzovoort.
Oh dat doe ik sowieso wel, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het een goede en oprechte relatie is, hoef je echt niet over alles na te denken.
Veel succes daarmee danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat doe ik sowieso wel, maak je geen zorgen.
Dank je.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel succes daarmee dan
Welterusten trouwens, ik heb morgenochtend veel te vroeg rijles om nu nog wakker te zijn.
Oh dearquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel succes daarmee dan
Welterusten trouwens, ik heb morgenochtend veel te vroeg rijles om nu nog wakker te zijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ziek
Bijna gekotst in de lesauto.
Bij het zelf rijden viel het wel mee. Toen ik op de terugweg achterin zat, toen werd ik pas echt misselijk, teringquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan strak voor je kijken en doorrijden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat c_a een speciale App heeft waarmee ze 'r posts automatisch over alle verschillende social media en de topics waar ze op is geabonneerd verspreidt
Ik heb een telefoon maar ik ben alles behalve bereikbaar.quote:
Niks lekkers erbij?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig bestelde die mevrouw voor me de laatste 5 moorkoppen
Dus heb alleen een brood meegenomen
Ik wil een tompoes, en dan het dakje met dat roze opeten en de rest weg gooienquote:
Ach, dan kun je gelijk wat afvallen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan. Hij zit niet meer in mijn maag.
Ik heb dat vooral met warme dranken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je ineens herinnert dat je wat te drinken voor jezelf hebt ingeschonken, verdwaast om je heen kijkt waar je 't hebt gezet en je alleen een leeg glas ziet staan?
Om dan kansloos te kijken of je nog een laatste druppeltje uit het glas kunt krijgen
Nee, heb wel regelmatig dat ik het glas ergens neerzet waar ik niet zit. Dan wil ik mijn glas pakken en staat het in de keuken bijvoorbeeld. Of ik zit achter de pc en mijn glas staat op mijn bijzettafel naast de bank.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je ineens herinnert dat je wat te drinken voor jezelf hebt ingeschonken, verdwaast om je heen kijkt waar je 't hebt gezet en je alleen een leeg glas ziet staan?
Hoe was het in Groningen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo eitjes met spek eten.![]()
En vanavond bij de Subway in Leeuwarden.
Morgen weer gezond doen.
Gezellig, ik ben er nogsteeds. We zijn niet gaan stappen ofzo, gewoon bij haar een beetje lopen chillen.quote:
Dat zou wel handig zijn zo Appquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat c_a een speciale App heeft waarmee ze 'r posts automatisch over alle verschillende social media en de topics waar ze op is geabonneerd verspreidt
Ik heb het wel eens meegemaakt dat ik een bak koffie had gezet, die bak op de vensterbank wou zetten om even in de tuin te gaan roken, staat er al een mok?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Om dan kansloos te kijken of je nog een laatste druppeltje uit het glas kunt krijgen
Nee want alleen bij http://www.banketbakkerijsmeets.nl/ zijn ze lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:43 schreef Partingglass het volgende:
Heb je,dan nu niet zon bijna onstopbare drang om ergens een moorkop te scoren?
Mja.. en soms nog de ergere variant: er staan meerdere glazen en / of kopjes en je weet niet meer welke je nu als laatste hebt gebruikt en welke er al dagen staanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Nee ik had alleen trek in die moorkopquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks lekkers erbij?
Ik kan me echt nooit inhouden bij de bakker
Dat vind ik juist het minst lekkere van een tompoesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil een tompoes, en dan het dakje met dat roze opeten en de rest weg gooien
Jij zou sowieso niet meer mogen eten 60 kilo dikke zeug dat je er rondwaggelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan. Hij zit niet meer in mijn maag.
Precies dat!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil een tompoes, en dan het dakje met dat roze opeten en de rest weg gooien
Ah kijk dan is,het goede remedy! Als ik ook daar in de buurt ben zal ik em daar eens uitproberen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want alleen bij http://www.banketbakkerijsmeets.nl/ zijn ze lekker
Heel eenvoudig, degene waar hetgeen er in zit nog vloeibaar is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja.. en soms nog de ergere variant: er staan meerdere glazen en / of kopjes en je weet niet meer welke je nu als laatste hebt gebruikt en welke er al dagen staan
heuj heuj heujquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:53 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ah kijk dan is,het goede remedy! Als ik ook daar in de buurt ben zal ik em daar eens uitproberen.
Verandering van spijs doet eten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
heuj heuj heuj
Wij horen alleen vlaai te eten!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten.
Enne vlamtosti hoe maak je die?
Best knap, als ze dan toch nog zo heet zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vriesvak in de supermarkt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef Partingglass het volgende:
Cool. Het heetste sneetje. Dat klinkt goed.
Thx, eens kijken volgende keer in de boodschappenwinkel
Juist daarom, als ze te lang kunnen opwarmen vliegt de tent in de hens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Best knap, als ze dan toch nog zo heet zijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Best knap, als ze dan toch nog zo heet zijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist daarom, als ze te lang kunnen opwarmen vliegt de tent in de hens.
Het heetste sneetje.heeft drommel dat bedacht ofzo?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist daarom, als ze te lang kunnen opwarmen vliegt de tent in de hens.
Het heetste sneetje.heeft drommel dat bedacht ofzo?
Die lijken me echt goor jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een keer zo'n vlammentosti. Nog nooit op.
Gisteren hadden we die chili cheese nuggets van de BK. We hebben ze gewoon weggedaan. Wat smerig.
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die lijken me echt goor ja
Je kan ze kopen bij de c1000Geen idee of ze die in Groningen hebben?
En had Heloef al een topic gemaakt voor de Amsterdam-Stap-Meet?
Gaan we stappen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee gewoon neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:15 schreef twi het volgende:
Gewoon een tosti maken en er een tube wasabi tussen smeren. Zo moeilijk is het toch niet om het heetste sneetje te maken?
Of gewoon bij de Sligro/Makro halenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee.Zal in Rotterdam eens kijken.
Nog geen topic gezien volgens mij.
Geen topic nog dus..quote:
Gewoon de droger de schuld geven. Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef heloef het volgende:
Een t-shirt dat twee maanden geleden nog lekker ruim viel, zit opeens opvallend strak.
Ik vrees dat het weer sport en dieet tijd is.
6 April.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen topic nog dus..
Ik moet een datum Hebben, dan kan ik vrij vragen
Doe ik zo wel even.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, doe maarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk af in welk subforum ik hem moet zetten.
Gewoon R&P?
Die vind ik goed te doen. Chilli cheese burger is ook lekker. Niet echt pittig maar wel lekkere bite.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een keer zo'n vlammentosti. Nog nooit op.
Gisteren hadden we die chili cheese nuggets van de BK. We hebben ze gewoon weggedaan. Wat smerig.
Zou het wel doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk af in welk subforum ik hem moet zetten.
Gewoon R&P?
Ik vind ze kei ranzig. Die kaas is zo nep en nah.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Die vind ik goed te doen. Chilli cheese burger is ook lekker. Niet echt pittig maar wel lekkere bite.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze kei ranzig. Die kaas is zo nep en nah.Echt niet lekker. En we hadden er 20
Een vriendin had, maar een geprobeerd ik kon al niet kiezen en drie burgers was al wat teveelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze kei ranzig. Die kaas is zo nep en nah.Echt niet lekker. En we hadden er 20
Je laatste moet je nog afstrepen C_Aquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Heb hem al in mijn Fobo gezetDaar hou ik al mijn meets bij
Ja maar die is nog niet geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je laatste moet je nog afstrepen C_A
ow, heb ik verkeerd gelezen danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar die is nog niet geweest
Als je meer dan een stap zet natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:37 schreef Partingglass het volgende:
domme vraag wat is jullie idee van stappen?
Nou ze willen geloof ik beginnen in een kroeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:37 schreef Partingglass het volgende:
domme vraag wat is jullie idee van stappen?
Kroegjes inderdaad, vorige keer zijn we naar een Irish Pub en nog een tent geweest volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:39 schreef Partingglass het volgende:
Dat snap ik Heloefmaar ik bedoel zo'n discotheek gebeuren of meer kroegjes etc?
Vertelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:49 schreef Joysa het volgende:
Amsterdam heeft op leidse wel leukere dingen zitten dan woody's
Daar zit zo'n tentje, iets met pirates, die is echt gezelligquote:
Meen je datquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar zit zo'n tentje, iets met pirates, die is echt gezellig
Ja dat is wel een goeiequote:
Jij bent in de war met de bananenbarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en als we naar Pirates gaan, ik lust geen bananen
Jong ja? Ik ben er al eh dik 2 jaar niet meer geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meen je dat
PiratesDaar werkte een vriend van mij
Is wel tof ja... maar wel erg jong
Pirates daar wilde ik de laatste keer heen, en toen wilde niemand mee
Cooldown hoef je niet weg, daar kun je wel een heule avond hangenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goeie![]()
Overigens ik hou er eigenlijk niet zo van om mezelf te verplaatsenJe bent dan meer aan het lopen dan dat je los aan het gaan bent
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent in de war met de bananenbar
Pirates is leuk als ik die vriend moet gelovenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jong ja? Ik ben er al eh dik 2 jaar niet meer geweest
Maar was altijd super gezellig
Beter dan rondjes lopen en nergens komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Kroegjes inderdaad, vorige keer zijn we naar een Irish Pub en nog een tent geweest volgens mij.
In Amsterdam hangen we meestal in Woody's rond, al heb ik wel als verzoek de volgende keer niet de hele nacht in dezelfde tent door te brengen.
Ja Pirates is echt heel gezelligquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Bij Pirates proberen ze veel dames te versieren met bananen en slagroom
[..]
Pirates is leuk als ik die vriend moet geloven
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Cooldown hoef je niet weg, daar kun je wel een heule avond hangen
Als ik naar Amsterdam ga, ga ik los hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we niet gewoon gezellig bij de Excalibur zitten?
Drie gezusters was ook altijd tofquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet het
1 Keer geweestIs ehct wel mijn tent samen met Woody's en Pirates.
Feest van Joop is ook wel tof, maar zo fokking druk
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beter dan rondjes lopen en nergens komen.
Owquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:00 schreef heloef het volgende:
Ja hallo ik open een meet topic en dan gaan jullie het niet bespreken in het meet topic.
Als ik maar kan zitten, hoezee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we niet gewoon gezellig bij de Excalibur zitten?
In de excalibur zijn vast wel wat Hell's Angels te vinden die los willen gaan met jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik naar Amsterdam ga, ga ik los hoor
Dan ga ik niet "ergens" zitten
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de excalibur zijn vast wel wat Hell's Angels te vinden die los willen gaan met jou.
Of overal langslopen en een halfuurtje voor sluit naar binnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beter dan rondjes lopen en nergens komen.
ow gelukkigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Je denkt toch niet dat ik dat zou laten gebeuren he.
Mooi, je komt dus ook gezellig naar de meet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:07 schreef Partingglass het volgende:
ik ben nog nooit echt uit gegaan in amsterdam. Verder dan whiskycafe, irish pubs en de melkweg/paradiso kom ik doorgaans niet en dan altijd om bands te gaan kijken.
Ik zal het in mijn achterhoofd houden. Me eerst eens wat vaker laten zien hierquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi, je komt dus ook gezellig naar de meet.
Welke zalf? Wat is haasschaap?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:13 schreef ook_gek het volgende:
Wat ook lekker is...
Warm even opwarmen in de koekenpan heel snel. Dan helemaal insmeren met boursin daar overheen gerookte zalf. Dan lekker veel plakjes komkommer die je gemaakt hebt met de haasschaap in de lengte van de komkommer en oprollen maar. Sate prikker er in en snijden in stukjes.
Heerlijk bij een glas champagne of prosecco in de zon.
Dat is pas genieten
zalf? haasschaap? warm opwarmen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:13 schreef ook_gek het volgende:
Wat ook lekker is...
Warm even opwarmen in de koekenpan heel snel. Dan helemaal insmeren met boursin daar overheen gerookte zalf. Dan lekker veel plakjes komkommer die je gemaakt hebt met de haasschaap in de lengte van de komkommer en oprollen maar. Sate prikker er in en snijden in stukjes.
Heerlijk bij een glas champagne of prosecco in de zon.
Dat is pas genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proost!![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:18 schreef twi het volgende:
Visuele representatie van ik_ooks recept:Vergeet de komkommer en de boursin nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het moet wel warm opgewarmd
![]()
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:18 schreef twi het volgende:
Visuele representatie van ik_ooks recept:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proost!
[ afbeelding ]![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jij hebt het wel vaker over haasschapen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]kennelijk staat mijn auto correctie spontaan aan
Nee ik vraag me ook af waar dat vandaan komt. Maar dat heeft hij van kaasschaaf gemaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt het wel vaker over haasschapen?
Die heb jij ook zonder autocorrectiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik vraag me ook af waar dat vandaan komt. Maar dat heeft hij van kaasschaaf gemaakt
Nu kan het zijn dat ik wat verkeerd typte. Want een iphone met gebroken glas in combo met type. Is opeens niet zo heel goed meer
Maar zo krijg je wel de gekste zinnen whehe
Dat zijn spelfouten, Dat is toch andersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die heb jij ook zonder autocorrectie
Nee, niet alleen spelfoutenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn spelfouten, Dat is toch anders
Jawel! Jawel en jawel!quote:
Ehm. ja. nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jawel! Jawel en jawel!
We vonden elkaar lief he! Niet vergeten. Dus kusje kroel enz
Kut userquote:
Dat is vaak met meet topicsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stapmeet topic is nu al tot slowchat vervallen.
Door lopen niks te zien. Kom kom door lopen! Niet mee bemoeien niks te zienquote:
Kroelen tegen joy.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door lopen niks te zien. Kom kom door lopen! Niet mee bemoeien niks te zien
Ik werd ook blij.. tot ik bij het dikgedrukte stukje kwamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef marbasnarf het volgende:
men... t gaat over eten en kroelen en zag ergens ook nog het woord "zon" opduiken.... wordt ik blij van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |