sint!quote:
leKkaHjatOcHquote:
Ik vrees voor de tijd dat ik weer moet gaan studeren en van mijn vertrouwde werkomgeving van 4 vierkante meter vandaan moet en de hele dag tegen iedereen vriendelijk moet zijn en overal mijn best voor moet doen, dan komen ze wel weer. Nu ben ik gewoon relaxt, dan hebben tics hun nut verloren.quote:
alle kitss achtah duh rits?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mm oock
no wa te lulle?
Nee primah hierquote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ke dan hier ook man, nog wa te lulle
Ik ging de stad in en toen zag ik meisjuhs en kwam klaar in mijn broek xDquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ke dan lol nog wat meegemaakt
Wat is klaarkomme :Squote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ging de stad in en toen zag ik meisjuhs en kwam klaar in mijn broek xD
Dat mag niet van de Bijbel en mama niet doen hoor :$quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is klaarkomme :S
Mijn moeder zegt dat ik alleen dyjanetics moet lezen als ik oud genoeg ben en dat ik een speciaal sterrenkind benquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mag niet van de Bijbel en mama niet doen hoor :$
Ik mag ook niet mer naar de dokter van mama omdat meneer de dokter zei dat ik disleksie had ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ik alleen dyjanetics moet lezen als ik oud genoeg ben en dat ik een speciaal sterrenkind benMaar de dokter zegt iets anders maar nu mag ik daar niet meer heen van mama
Dat is duivels en moet uit je worden gehaald door lord xenu, het is een erfelijk vliegend iets van bevroren aliensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag ook niet mer naar de dokter van mama omdat meneer de dokter zei dat ik disleksie had ofzo.
En ik mogt nie googlen wat het is.
Ik mogt ook nooit goochelen van mama, omdat ik eens bijna een oog van onze kat mikkie had uitgestookt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag ook niet mer naar de dokter van mama omdat meneer de dokter zei dat ik disleksie had ofzo.
En ik mogt nie googlen wat het is.
Haha ben je verliefd op een stepquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik noem hem graag Stephie en hij is echt de roze glazuur op de koek.
Zo'n stephandvat in je doos is toch wel wat veiliger, geen kans op zwangerschappen enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha ben je verliefd op een step
watquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n stephandvat in je doos is toch wel wat veiliger, geen kans op zwangerschappen enzo.
Smooth.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n stephandvat in je doos is toch wel wat veiliger, geen kans op zwangerschappen enzo.
Ik interpreteer hem echt op een diep level weetje. Heloef snapt het ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij was niet eens zo bedoeld he.
Wat moet je nou dikke zeug.quote:
Zal ik jou eens diep interpreteren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik interpreteer hem echt op een diep level weetje. Heloef snapt het ook.
Wel eerst spugen, anders schuurt het zoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zal ik jou eens diep interpreteren.
Ja man, diep. Heel diep.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik interpreteer hem echt op een diep level weetje. Heloef snapt het ook.
Ik tuft U in uwe poep.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel eerst spugen, anders schuurt het zo.
Jij begon.quote:
Je hebt er tenmisnte wel eentjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
Lange afstandrelaties
Ik moest even een jankpost maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Och, ik vind het eigenlijk wel lekker. Eerst was het echt kut enzo, maar ik ben de tussenliggende tijd wat meer gaan waarderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
Lange afstandrelaties
Niet bij elkaar zijn doet gewoon soms pijn. En toch is het het waard.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt er tenmisnte wel eentje
Op-zich-wel-lange afstandarelaties... Soms nog best doenbaar, maar vraag het me donderdag maar weer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
Lange afstandrelaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |