Ik zal het in mijn achterhoofd houden. Me eerst eens wat vaker laten zien hierquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi, je komt dus ook gezellig naar de meet.
Welke zalf? Wat is haasschaap?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:13 schreef ook_gek het volgende:
Wat ook lekker is...
Warm even opwarmen in de koekenpan heel snel. Dan helemaal insmeren met boursin daar overheen gerookte zalf. Dan lekker veel plakjes komkommer die je gemaakt hebt met de haasschaap in de lengte van de komkommer en oprollen maar. Sate prikker er in en snijden in stukjes.
Heerlijk bij een glas champagne of prosecco in de zon.
Dat is pas genieten
zalf? haasschaap? warm opwarmen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:13 schreef ook_gek het volgende:
Wat ook lekker is...
Warm even opwarmen in de koekenpan heel snel. Dan helemaal insmeren met boursin daar overheen gerookte zalf. Dan lekker veel plakjes komkommer die je gemaakt hebt met de haasschaap in de lengte van de komkommer en oprollen maar. Sate prikker er in en snijden in stukjes.
Heerlijk bij een glas champagne of prosecco in de zon.
Dat is pas genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proost!![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:18 schreef twi het volgende:
Visuele representatie van ik_ooks recept:Vergeet de komkommer en de boursin nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het moet wel warm opgewarmd
![]()
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:18 schreef twi het volgende:
Visuele representatie van ik_ooks recept:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proost!
[ afbeelding ]![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jij hebt het wel vaker over haasschapen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]kennelijk staat mijn auto correctie spontaan aan
Nee ik vraag me ook af waar dat vandaan komt. Maar dat heeft hij van kaasschaaf gemaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt het wel vaker over haasschapen?
Die heb jij ook zonder autocorrectiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik vraag me ook af waar dat vandaan komt. Maar dat heeft hij van kaasschaaf gemaakt
Nu kan het zijn dat ik wat verkeerd typte. Want een iphone met gebroken glas in combo met type. Is opeens niet zo heel goed meer
Maar zo krijg je wel de gekste zinnen whehe
Dat zijn spelfouten, Dat is toch andersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die heb jij ook zonder autocorrectie
Nee, niet alleen spelfoutenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn spelfouten, Dat is toch anders
Jawel! Jawel en jawel!quote:
Ehm. ja. nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jawel! Jawel en jawel!
We vonden elkaar lief he! Niet vergeten. Dus kusje kroel enz
Kut userquote:
Dat is vaak met meet topicsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stapmeet topic is nu al tot slowchat vervallen.
Door lopen niks te zien. Kom kom door lopen! Niet mee bemoeien niks te zienquote:
Kroelen tegen joy.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door lopen niks te zien. Kom kom door lopen! Niet mee bemoeien niks te zien
Ik werd ook blij.. tot ik bij het dikgedrukte stukje kwamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef marbasnarf het volgende:
men... t gaat over eten en kroelen en zag ergens ook nog het woord "zon" opduiken.... wordt ik blij van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |