Meen je datquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar zit zo'n tentje, iets met pirates, die is echt gezellig
Ja dat is wel een goeiequote:
Jij bent in de war met de bananenbarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en als we naar Pirates gaan, ik lust geen bananen
Jong ja? Ik ben er al eh dik 2 jaar niet meer geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meen je dat
PiratesDaar werkte een vriend van mij
Is wel tof ja... maar wel erg jong
Pirates daar wilde ik de laatste keer heen, en toen wilde niemand mee
Cooldown hoef je niet weg, daar kun je wel een heule avond hangenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goeie![]()
Overigens ik hou er eigenlijk niet zo van om mezelf te verplaatsenJe bent dan meer aan het lopen dan dat je los aan het gaan bent
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent in de war met de bananenbar
Pirates is leuk als ik die vriend moet gelovenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jong ja? Ik ben er al eh dik 2 jaar niet meer geweest
Maar was altijd super gezellig
Beter dan rondjes lopen en nergens komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Kroegjes inderdaad, vorige keer zijn we naar een Irish Pub en nog een tent geweest volgens mij.
In Amsterdam hangen we meestal in Woody's rond, al heb ik wel als verzoek de volgende keer niet de hele nacht in dezelfde tent door te brengen.
Ja Pirates is echt heel gezelligquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Bij Pirates proberen ze veel dames te versieren met bananen en slagroom
[..]
Pirates is leuk als ik die vriend moet geloven
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Cooldown hoef je niet weg, daar kun je wel een heule avond hangen
Als ik naar Amsterdam ga, ga ik los hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we niet gewoon gezellig bij de Excalibur zitten?
Drie gezusters was ook altijd tofquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet het
1 Keer geweestIs ehct wel mijn tent samen met Woody's en Pirates.
Feest van Joop is ook wel tof, maar zo fokking druk
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beter dan rondjes lopen en nergens komen.
Owquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:00 schreef heloef het volgende:
Ja hallo ik open een meet topic en dan gaan jullie het niet bespreken in het meet topic.
Als ik maar kan zitten, hoezee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we niet gewoon gezellig bij de Excalibur zitten?
In de excalibur zijn vast wel wat Hell's Angels te vinden die los willen gaan met jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik naar Amsterdam ga, ga ik los hoor
Dan ga ik niet "ergens" zitten
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de excalibur zijn vast wel wat Hell's Angels te vinden die los willen gaan met jou.
Of overal langslopen en een halfuurtje voor sluit naar binnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beter dan rondjes lopen en nergens komen.
ow gelukkigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Je denkt toch niet dat ik dat zou laten gebeuren he.
Mooi, je komt dus ook gezellig naar de meet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:07 schreef Partingglass het volgende:
ik ben nog nooit echt uit gegaan in amsterdam. Verder dan whiskycafe, irish pubs en de melkweg/paradiso kom ik doorgaans niet en dan altijd om bands te gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |