Ja, doe maarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk af in welk subforum ik hem moet zetten.
Gewoon R&P?
Die vind ik goed te doen. Chilli cheese burger is ook lekker. Niet echt pittig maar wel lekkere bite.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een keer zo'n vlammentosti. Nog nooit op.
Gisteren hadden we die chili cheese nuggets van de BK. We hebben ze gewoon weggedaan. Wat smerig.
Zou het wel doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk af in welk subforum ik hem moet zetten.
Gewoon R&P?
Ik vind ze kei ranzig. Die kaas is zo nep en nah.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Die vind ik goed te doen. Chilli cheese burger is ook lekker. Niet echt pittig maar wel lekkere bite.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze kei ranzig. Die kaas is zo nep en nah.Echt niet lekker. En we hadden er 20
Een vriendin had, maar een geprobeerd ik kon al niet kiezen en drie burgers was al wat teveelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze kei ranzig. Die kaas is zo nep en nah.Echt niet lekker. En we hadden er 20
Je laatste moet je nog afstrepen C_Aquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Heb hem al in mijn Fobo gezetDaar hou ik al mijn meets bij
Ja maar die is nog niet geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je laatste moet je nog afstrepen C_A
ow, heb ik verkeerd gelezen danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar die is nog niet geweest
Als je meer dan een stap zet natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:37 schreef Partingglass het volgende:
domme vraag wat is jullie idee van stappen?
Nou ze willen geloof ik beginnen in een kroeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:37 schreef Partingglass het volgende:
domme vraag wat is jullie idee van stappen?
Kroegjes inderdaad, vorige keer zijn we naar een Irish Pub en nog een tent geweest volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:39 schreef Partingglass het volgende:
Dat snap ik Heloefmaar ik bedoel zo'n discotheek gebeuren of meer kroegjes etc?
Vertelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:49 schreef Joysa het volgende:
Amsterdam heeft op leidse wel leukere dingen zitten dan woody's
Daar zit zo'n tentje, iets met pirates, die is echt gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |