HEUL WEL IK HEB KAOLOVEEL PROBLEMEN MET VERSIERENquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:10 schreef Joysa het volgende:
Eigenlijk is deze OP sowieso een beetje niet meer passend bij dit topic
Man, wat hap jij lekker.quote:
Ik ga wat anders doen.quote:
Niet bij de edele delen grijpen, dan krijg je patsenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen, ik ga straks uit wat moet ik doen als ik een meisje zie?
Wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:10 schreef Joysa het volgende:
Eigenlijk is deze OP sowieso een beetje niet meer passend bij dit topic
Ik vind het wel treffend.quote:Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.
Eroverheen plassen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Doe effe niet zo ongezellig manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, wat hap jij lekker.
Kan mij het schelen. Zit nooit op die chat. Dit topic is genoeg (al veel teveel).
Het hier gelijk posten natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Oh dat zinnetje had ik overheen gelezenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat klopt er niet?
[..]
Ik vind het wel treffend.
Je bent de eerste ooit die dat zegt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe effe niet zo ongezellig man
Wegrennen, zoals ik altijd doe.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
En terecht, tc is heel gezellig en jij ontneemt ons die gezelligheid!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent de eerste ooit die dat zegt.
Niet bewust.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En terecht, tc is heel gezellig en jij ontneemt ons die gezelligheid!
Alleen als ze rugbyenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet bij de edele delen grijpen, dan krijg je patsen
El_Matador zei dat het mocht, im confused.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet bij de edele delen grijpen, dan krijg je patsen
Als hij het zegt dan mag hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
El_Matador zei dat het mocht, im confused.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
El_Matador zei dat het mocht, im confused.
Ja als meisjes een toilet induwen om te neuken goed is, is ze bij de edele delen grijpen ook goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]?
Ik heb ooit een Tsjech in zijn oor gebeten die het bij mijn ex deed. Dus nee.
Tijdens de reggaeton is het een ander verhaal.
Neger met bril, dat verpest het hele effect.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ja maar heloef is een neger, hij mag dat wel.
Het eerste kan na 2 breezahs, het 2e na 13.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als meisjes een toilet induwen om te neuken goed is, is ze bij de edele delen grijpen ook goed.
Neem lenzen dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Neger met bril, dat verpest het hele effect.
Gaat niet. Al eens geprobeerd.quote:
Verwarrend, en na hoeveel breezers kan ik mijn lul showen aan zo'n meid?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het eerste kan na 2 breezahs, het 2e na 13.
Wat gaat niet?quote:
Lenzen indoen.quote:
Je bent een neger, die zien dat zo ook wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Verwarrend, en na hoeveel breezers kan ik mijn lul showen aan zo'n meid?
Blijven proberen.quote:
Nou na 2,5 uur had die opticien het ook wel gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijven proberen.
Een keertje doorzetten, zou niet slecht zijn.
Probeer het over een tijdje nog es. Luister goed naar de aanwijzingen. Oefenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou na 2,5 uur had die opticien het ook wel gehad.
Ben jij ook gezegend met van die ogen die al beginnen te knipperen als je ernaar wijst?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou na 2,5 uur had die opticien het ook wel gehad.
Guido Weijers ook, toch geen lelijke vent.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
Daarnaast ben ik scheel dat ziet er nog vreemder uit zonder bril.
Ik was 14 en die man was eng, misschien dat ik het na mijn operatie nog eens probeer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer het over een tijdje nog es. Luister goed naar de aanwijzingen. Oefenen.
Zo is het leven.
Het is zoveel fijner met lenzen.
Niet echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben jij ook gezegend met van die ogen die al beginnen te knipperen als je ernaar wijst?
Ik deed jaren aan toneel, en als ze me dan voor de voorstelling moesten opmaken zeiden ze meteen, oh, daar heb je het knippermeisjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik was vroeger wel heel erg bang dus al iemand al zijn hand uitstak in mijn richting dook ik half weg.
Mooi dat ze wegtrekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed jaren aan toneel, en als ze me dan voor de voorstelling moesten opmaken zeiden ze meteen, oh, daar heb je het knippermeisje
Sowieso moesten ze toen heel voorzichtig zijn daarmee vanwege mijn redelijk erge tics die nu al een paar maanden zo goed als verdwenen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |