Hier, voor jouquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik mis flekpe wel een beetje hier
Niet teveel over nadenken, dat gaat grotendeels vanzelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet met voortaan toch met iemand rekening houden en sowieso dat ik niet weet wat ik moet doen en te hard ga proberen.
Dat is lastig ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je houdt opeens rekening met iemand extra.
Dat is precies het probleem, zodra mensen zeggen dat het vanzelf gaat word ik al gek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet teveel over nadenken, dat gaat grotendeels vanzelf.
He-le-maal niks..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem, zodra mensen zeggen dat het vanzelf gaat word ik al gek.
Zeg eerder dat ik wat moet doen, dat is geruststellender.
Nou, je hebt dan opeens twee sociale levens bij te houden. Je gaat dingen plannen enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er precies lastig aan dan?
Soms vind je het zelf allemaal wel best en dan denk je twee minuten later: "goh, even overleggen was een idee geweest."quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
#firstworldproblemsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:26 schreef arachide. het volgende:
En nu ga ik slapen, ik heb morgen school van 8.45 tot 11.00
#zwaarleven
Dat lijkt mij best lastig anders, ik hoef met niemand rekening te houden, geen afspraken te onthouden, niet denken "maar vind mijn vriendin dat wel goed" enzovoort enzovoort.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet je vriendin genoeg aandacht geven, gaat vanzelf als je verliefd bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem, zodra mensen zeggen dat het vanzelf gaat word ik al gek.
Zeg eerder dat ik wat moet doen, dat is geruststellender.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Soms vind je het zelf allemaal wel best en dan denk je twee minuten later: "goh, even overleggen was een idee geweest."
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:28 schreef arachide. het volgende:
Tevens is een relatie me al die lastigheid waard. En alle keren dat je weer doei zegt enzo.
Nee dan komt het goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet je vriendin genoeg aandacht geven, gaat vanzelf als je verliefd bent.
Je moet haar niet jaloers maken, doe je waarschijnlijk niet als je verlief bent en alleen oog hebt voor haar.]
Je moet zorgen dat je relatie goed in balans is, gaat vanzelf als zij evenveel van jou houdt als jij van haar.
Enzovoort.
Oh dat doe ik sowieso wel, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het een goede en oprechte relatie is, hoef je echt niet over alles na te denken.
Veel succes daarmee danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat doe ik sowieso wel, maak je geen zorgen.
Dank je.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel succes daarmee dan
Welterusten trouwens, ik heb morgenochtend veel te vroeg rijles om nu nog wakker te zijn.
Oh dearquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel succes daarmee dan
Welterusten trouwens, ik heb morgenochtend veel te vroeg rijles om nu nog wakker te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |