quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist daarom, als ze te lang kunnen opwarmen vliegt de tent in de hens.
Het heetste sneetje.heeft drommel dat bedacht ofzo?
Die lijken me echt goor jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een keer zo'n vlammentosti. Nog nooit op.
Gisteren hadden we die chili cheese nuggets van de BK. We hebben ze gewoon weggedaan. Wat smerig.
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die lijken me echt goor ja
Je kan ze kopen bij de c1000Geen idee of ze die in Groningen hebben?
En had Heloef al een topic gemaakt voor de Amsterdam-Stap-Meet?
Gaan we stappen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee gewoon neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:15 schreef twi het volgende:
Gewoon een tosti maken en er een tube wasabi tussen smeren. Zo moeilijk is het toch niet om het heetste sneetje te maken?
Of gewoon bij de Sligro/Makro halenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee.Zal in Rotterdam eens kijken.
Nog geen topic gezien volgens mij.
Geen topic nog dus..quote:
Gewoon de droger de schuld geven. Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef heloef het volgende:
Een t-shirt dat twee maanden geleden nog lekker ruim viel, zit opeens opvallend strak.
Ik vrees dat het weer sport en dieet tijd is.
6 April.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen topic nog dus..
Ik moet een datum Hebben, dan kan ik vrij vragen
Doe ik zo wel even.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, doe maarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk af in welk subforum ik hem moet zetten.
Gewoon R&P?
Die vind ik goed te doen. Chilli cheese burger is ook lekker. Niet echt pittig maar wel lekkere bite.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:13 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een keer zo'n vlammentosti. Nog nooit op.
Gisteren hadden we die chili cheese nuggets van de BK. We hebben ze gewoon weggedaan. Wat smerig.
Zou het wel doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk af in welk subforum ik hem moet zetten.
Gewoon R&P?
Ik vind ze kei ranzig. Die kaas is zo nep en nah.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Die vind ik goed te doen. Chilli cheese burger is ook lekker. Niet echt pittig maar wel lekkere bite.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze kei ranzig. Die kaas is zo nep en nah.Echt niet lekker. En we hadden er 20
Een vriendin had, maar een geprobeerd ik kon al niet kiezen en drie burgers was al wat teveelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze kei ranzig. Die kaas is zo nep en nah.Echt niet lekker. En we hadden er 20
Je laatste moet je nog afstrepen C_Aquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Heb hem al in mijn Fobo gezetDaar hou ik al mijn meets bij
Ja maar die is nog niet geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je laatste moet je nog afstrepen C_A
ow, heb ik verkeerd gelezen danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar die is nog niet geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |