Ik heb dat vooral met warme dranken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je ineens herinnert dat je wat te drinken voor jezelf hebt ingeschonken, verdwaast om je heen kijkt waar je 't hebt gezet en je alleen een leeg glas ziet staan?
Om dan kansloos te kijken of je nog een laatste druppeltje uit het glas kunt krijgen
Nee, heb wel regelmatig dat ik het glas ergens neerzet waar ik niet zit. Dan wil ik mijn glas pakken en staat het in de keuken bijvoorbeeld. Of ik zit achter de pc en mijn glas staat op mijn bijzettafel naast de bank.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je ineens herinnert dat je wat te drinken voor jezelf hebt ingeschonken, verdwaast om je heen kijkt waar je 't hebt gezet en je alleen een leeg glas ziet staan?
Hoe was het in Groningen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo eitjes met spek eten.![]()
En vanavond bij de Subway in Leeuwarden.
Morgen weer gezond doen.
Gezellig, ik ben er nogsteeds. We zijn niet gaan stappen ofzo, gewoon bij haar een beetje lopen chillen.quote:
Dat zou wel handig zijn zo Appquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat c_a een speciale App heeft waarmee ze 'r posts automatisch over alle verschillende social media en de topics waar ze op is geabonneerd verspreidt
Ik heb het wel eens meegemaakt dat ik een bak koffie had gezet, die bak op de vensterbank wou zetten om even in de tuin te gaan roken, staat er al een mok?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Om dan kansloos te kijken of je nog een laatste druppeltje uit het glas kunt krijgen
Nee want alleen bij http://www.banketbakkerijsmeets.nl/ zijn ze lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:43 schreef Partingglass het volgende:
Heb je,dan nu niet zon bijna onstopbare drang om ergens een moorkop te scoren?
Mja.. en soms nog de ergere variant: er staan meerdere glazen en / of kopjes en je weet niet meer welke je nu als laatste hebt gebruikt en welke er al dagen staanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:46 schreef twi het volgende:
Nee ik had alleen trek in die moorkopquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks lekkers erbij?
Ik kan me echt nooit inhouden bij de bakker
Dat vind ik juist het minst lekkere van een tompoesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil een tompoes, en dan het dakje met dat roze opeten en de rest weg gooien
Jij zou sowieso niet meer mogen eten 60 kilo dikke zeug dat je er rondwaggelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan. Hij zit niet meer in mijn maag.
Precies dat!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil een tompoes, en dan het dakje met dat roze opeten en de rest weg gooien
Ah kijk dan is,het goede remedy! Als ik ook daar in de buurt ben zal ik em daar eens uitproberen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want alleen bij http://www.banketbakkerijsmeets.nl/ zijn ze lekker
Heel eenvoudig, degene waar hetgeen er in zit nog vloeibaar is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja.. en soms nog de ergere variant: er staan meerdere glazen en / of kopjes en je weet niet meer welke je nu als laatste hebt gebruikt en welke er al dagen staan
heuj heuj heujquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:53 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ah kijk dan is,het goede remedy! Als ik ook daar in de buurt ben zal ik em daar eens uitproberen.
Verandering van spijs doet eten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
heuj heuj heuj
Wij horen alleen vlaai te eten!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten.
Enne vlamtosti hoe maak je die?
Best knap, als ze dan toch nog zo heet zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vriesvak in de supermarkt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef Partingglass het volgende:
Cool. Het heetste sneetje. Dat klinkt goed.
Thx, eens kijken volgende keer in de boodschappenwinkel
Juist daarom, als ze te lang kunnen opwarmen vliegt de tent in de hens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Best knap, als ze dan toch nog zo heet zijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Best knap, als ze dan toch nog zo heet zijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist daarom, als ze te lang kunnen opwarmen vliegt de tent in de hens.
Het heetste sneetje.heeft drommel dat bedacht ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |