quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
hoeveel keer zette hij gisteren iemand vrij voor de keeper ? (1x volgens mij)quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef Lindgren. het volgende:
Het is ook wel makkelijk beoordelen als je door een koker kijkt. Echt puur alleen die jongen z'n zwakke kanten benadrukken. Kijk eens wat ie wél kan. Hij is beslissend en zet minimaal 3x per wedstrijd de spits vrij voor de keeper. Veel meer hoef je op dit moment niet te vragen. Hij is fysiek juist al gegroeid en hij is nog steeds pas 20 hè, vergeet dat niet. Hij moet wat constanter worden, maar dat is zo bij elk talent. Als hij iets doelgerichter wordt en zijn ondergrens omhoog haalt heb je gewoon een topper in huis.
Maar goed, nu zullen jullie wel weer vinden dat ík door een koker kijk, maar face it: Hij kan soms wat gemakzuchtig overkomen en nonchalant voetballen, maar beslissend is ie gewoon. En op z'n 20ste ongeveer de beste middenvelder van Ajax.
Oh dus het ligt niet aan Eriksen. Nee, het ligt aan dat kutteam dat om 'm heen staat!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die hebben dan meestal ook aanspeel mogelijkheden, dat is bij Ajax wel anders.
Momentopname, makkelijk puntjes pakken hier. Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hoeveel keer zette hij gisteren iemand vrij voor de keeper ? (1x volgens mij)
Bullshit. Hij is een talent, je kunt niet aan een jongen van 20 vragen om Ajax het hele seizoen op sleeptouw te nemen. Zo'n jongen moet eigenlijk rustig gebracht worden, maar wordt gebombardeerd tot Ajax' beste speler. Gek dat ie niet constant presteert, zeg.quote:en we mogen zijn zwakke kanten benadrukken omdat hij zijn talent niet waar kan maken .
Dit. Volgens velen hier is het een 'wereldtalent'.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hoeveel keer zette hij gisteren iemand vrij voor de keeper ? (1x volgens mij)
en we mogen zijn zwakke kanten benadrukken omdat hij zijn talent niet waar kan maken .
Jij zou eens naar de wedstrijden van Clasie dit seizoen moeten kijken. Dan zou je snappen wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Momentopname, makkelijk puntjes pakken hier. Je snapt best wat ik bedoel.
[..]
Bullshit. Hij is een talent, je kunt niet aan een jongen van 20 vragen om Ajax het hele seizoen op sleeptouw te nemen. Zo'n jongen moet eigenlijk rustig gebracht worden, maar wordt gebombardeerd tot Ajax' beste speler. Gek dat ie niet constant presteert, zeg.
Tja ligt ook aan een slappe persoonlijkheid. en je mag het wel verwachten in een zwakke competitie zoals de onze waar ze veel ruimte krijgenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Bullshit. Hij is een talent, je kunt niet aan een jongen van 20 vragen om Ajax het hele seizoen op sleeptouw te nemen. Zo'n jongen moet eigenlijk rustig gebracht worden, maar wordt gebombardeerd tot Ajax' beste speler. Gek dat ie niet constant presteert, zeg.
Uiteraard ontbreekt weer alle objectiviteit.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij zou eens naar de wedstrijden van Clasie dit seizoen moeten kijken. Dan zou je snappen wat ik bedoel.
het wanbeleid zet zich voortquote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef Stiggie het volgende:
Vermeer voor drie jaar verlengen vind ik wat overdreven. Laten we hopen dat hij na deze slechte periode oppeens erg goed wordt, zoals de afgelopen wedstrijden.... Dat hij gewoon een slechte periode heeft gehad, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat niet.
Vind het zeker geen puntenpakker over het algemeen gezien. Het probleem is, is er wel een betere verkrijgbaar? Moet haast wel... een keeper kost over het algemeen gezien niet zoveel om te kopen. Cilissen moet de afgelopen maanden wel slecht op de trainingen zijn bevallen want anders had hij zeker een kans verdiend. Vermeer was de afgelopen tijd telkens teleurstellend.
Heeft niks met een gebrek aan objectiviteit te maken hoor. Met de strijdlust van Clasie zou zo'n Eriksen misschien wel beter zijn. Ik zie alleen een of andere ongeïnspireerde flapdrol in het veld staan die volledig teert op een of ander supertalent-imago dat hij aangepraat is door mensen zoals jullie.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uiteraard ontbreekt weer alle objectiviteit.Stel je voor dat je als Feyenoorder eens objectief over Ajacieden praat. Prima voetballer hoor, Clasie, maar ga lekker in je Feyenoordtopic verder praten meng.
Nee hoor. Clasie is met z'n 19 jaar nog jonger dan Erisken en wekelijks bepalender en waardevoller voor het elftal dan Eriksen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef 16meter het volgende:
Clasie is een slecht voorbeeld, maar Kwiedettie is wekelijks bepalend voor Feyenoord en zelfs jonger dan Eriksen.
Blijft moeilijk vergelijken omdat de positie niet dezelfde isquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft niks met een gebrek aan objectiviteit te maken hoor. Met de strijdlust van Clasie zou zo'n Eriksen misschien wel beter zijn. Ik zie alleen een of andere ongeïnspireerde flapdrol in het veld staan die volledig teert op een of ander supertalent-imago dat hij aangepraat is door mensen zoals jullie.
Dat geeft dus wel je subjectiviteit aan. Je ziet alleen dit en kijkt niet verder.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie alleen een of andere ongeïnspireerde flapdrol in het veld staan
Ja, die is erg constant. Verliest alleen direct alles om zich heen als ie de 1-0 maakt tegen RKC. Uit een penalty. Die staat ook niet echt met beide beentjes op de grond hè.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef 16meter het volgende:
Clasie is een slecht voorbeeld, maar Kwiedettie is wekelijks bepalend voor Feyenoord en zelfs jonger dan Eriksen.
Wat heeft Clasie nou weer met Eriksen te maken en hoe bepaal jij dat dit zo is?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor. Clasie is met z'n 19 jaar nog jonger dan Erisken en wekelijks bepalender en waardevoller voor het elftal dan Eriksen.
tja beslist wel wedstrijden tegen Twente en Ajaxquote:Op maandag 27 februari 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die is erg constant. Verliest alleen direct alles om zich heen als ie de 1-0 maakt tegen RKC. Uit een penalty. Die staat ook niet echt met beide beentjes op de grond hè.
Als je m'n reacties zou lezen dan zou je zien hoe ik tot deze conclusie kom.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat geeft dus wel je subjectiviteit aan. Je ziet alleen dit en kijkt niet verder.
Staat boven Eriksen in het Voetballer van het jaar klassement.quote:Ja, die is erg constant. Verliest alleen direct alles om zich heen als ie de 1-0 maakt tegen RKC. Uit een penalty. Die staat ook niet echt met beide beentjes op de grond hè.
Eriksen qua assists en doelpunten. Zal ik je vertellen waarom? omdat het twee totaaaaaaal verschillende spelers zijn en ik geen idee heb waarom jij ze met elkaar vergelijkt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je m'n reacties zou lezen dan zou je zien hoe ik tot deze conclusie kom.
[..]
Staat boven Eriksen in het Voetballer van het jaar klassement.
Jonge spelerquote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eriksen qua assists en doelpunten. Zal ik je vertellen waarom? omdat het twee totaaaaaaal verschillende spelers zijn en ik geen idee heb waarom jij ze met elkaar vergelijkt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Stiggie het volgende:
De echte talenten op dit moment vind ik Boerrigter, Vertonghen.
Jij komt met klassementen maar een Clasie krijgt een 7/8 als hij zijn man uitschakeld en onderscheidt zich al snel als hij het beter doen dan de rest daar waar Eriksen een 5 krijgt als hij geen assist weet te geven. Het is niet voor niks dat spelers als Brama en Vormer die verkiezing al eens hebben gewonnen. Ze zijn gewoon totaal niet te vergelijken hoe hard je het ook probeert.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jonge speler
Middenveld
Naar verluidt geniaal spelinzicht
Moeten het van passing hebben
Klein
Van der Vaart en Sneijder kwamen met hun klasse hier op uit trouwens;quote:Op maandag 27 februari 2012 12:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
veel doelpunten ook....
iemand met zijn zogenaamde klasse had er minimaal 20 moeten hebben.
dit is ook de enige statistiek waar die aan kop gaat , ik wil weleens de statistiek van duels gewonnen/verloren willen zien of hoeveel van zijn passes goed aankomen
quote:- Van der Vaart in zijn 3e seizoen van Ajax 7 goals en 7 assist en in zijn 4e seizoen bij Ajax 6 goals en 5 assists.
- Sneijder in zijn 2e seizoen van Ajax 9 goals en 11 assists en in zijn 3e seizoen bij Ajax 7 goals en 8 assists.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat ze nog niet zijn geselecteerd voor Jong Oranje
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij komt met klassementen maar een Clasie krijgt een 7/8 als hij zijn man uitschakeld en onderscheiden zich al snel als ze het beter doen dan de rest daar waar Eriksen een 5 krijgt als hij geen assist weet te geven. Het is niet voor niks dat spelers als Brama en Vormer die verkiezing al eens hebben gewonnen. Ze zijn gewoon totaal niet te vergelijken hoe hard je het ook probeert.
Maar ok dan kom ik ook met een argument... Ik vind Clasie niet zo'n sterke kopper
Hoe is dit relevant?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Vaart en Sneijder kwamen met hun klasse hier op uit trouwens;
[..]
touché ...quote:Op maandag 27 februari 2012 13:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Vaart en Sneijder kwamen met hun klasse hier op uit trouwens;
[..]
Clasie staat ook in de belangstelling van de hele Europese top?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Waar haal je het toch weer vandaan? Wat wil je nu beweren? Clasie is meer dan een mandekker hoor. Hij valt JUIST op omdat hij het kan opbrengen ook nog eens kort op z'n man te staan en agressief door te dekken. Dat bovenop z'n voetballende kwaliteiten (passing en inzicht) maken hem tot een geweldig spelertje dat alleen maar waardevoller zal worden.
Jij claimt dat Eriksen weinig assists geeft terwijl dit aangeeft dat hij er met 13 nu al meer heeft gegeven dan 2 topspelers in hun beginjaren.quote:
Dat probeer ik ook te zeggen maar slaag er niet zo goed in ben ik bang.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef Tarado het volgende:
Clasie moet je vergelijken met Anita en niet met Eriksen, die kan je weer vergelijken met Bakkal, dan heb ik toch liever Eriksen
Ik vind Vertonghen beter dan Guidetti.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef Tarado het volgende:
Clasie moet je vergelijken met Anita en niet met Eriksen, die kan je weer vergelijken met Bakkal, dan heb ik toch liever Eriksen
gewoon blijven proberenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat probeer ik ook te zeggen maar slaag er niet zo goed in ben ik bang.
Omdat de helft overtredingen zijn op iemand anders dan Guidetti, die hij dan neemt. En de andere helft schwalbes van Guidetti zijn. Goede speler hoor, en knap om ze er in te schieten. Maar wel een beetje geflatteerd die 20 goals van hem.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vincerusso heeft gewoon gelijk. Zo'n Mertens geeft er 10, maar maakt er ook al 15. Zoek het verschil zou ik zeggen.
En die penalties van Guidetti zijn gewoon overtredingen op hem terwijl hij in scoringspositie staat dus ik zie niet in waarom dat 'halve' doelpunten oid zouden zijn.
Als je niet doorhebt hoe dat relevant is na die post van vincerusso snap ik niet waarom je überhaupt mee discussieertquote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant?Van der Vaart en Sneijder waren veel bepalender voor het team en los daarvan zie ik de relatie niet zo:
Speler X scoort zoveel en zoveel assists, Speler Y scoort evenveel --> Speler X is evengoed als Speler Y.
als spits nietquote:Op maandag 27 februari 2012 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind Vertonghen beter dan Guidetti.
Oh ja, sterk argument. Nee, nu heeft hij zondag ineens wel geëxcelleerd! Puur door het feit dat topclubs hem volgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Clasie staat ook in de belangstelling van de hele Europese top?
quote:Cruijff raadt Eriksen aan te blijven
Johan Cruijff raadt Ajax-middenvelder Christian Eriksen aan voorlopig nog bij de club te blijven.
Volgens Cruijff kan hij daarna direcht meedraaien met een grote club. 'Wie ben ik om iemand als Johan Cruijff tegen te spreken', reageert Eriksen.
In een gesprek met Voetbal International geeft de 20-jarige Deen toe geen idee te hebben waar hij internationaal staat. Hij zegt zoveel mogelijk ervaring op te willen doen en zich op alle vlakken te willen ontwikkelen. 'Mijn ontwikkeling moet volgens een stijgende lijn verlopen en dat zal niet gebeuren als ik bij een buitenlandse club op de bank terechtkom.'
De middenvelder heeft nog een contract tot medio 2014. 'Laatst had ik het er met een groepje spelers over, dat Ajax een ideale club is voor een jonge voetballer. De trainer en meneer Cruijff zeggen nu hetzelfde. Dat betekent veel voor mij. Ik zit hier goed.'
http://www.at5.nl/artikel(...)-bij-ajax-te-blijven
Heb ik nergens beweerd man.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij claimt dat Eriksen weinig assists geeft terwijl dit aangeeft dat hij er met 13 nu al meer heeft gegeven dan 2 topspelers in hun beginjaren.
Niet waar. Kijk ze er maar eens op na.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat de helft overtredingen zijn op iemand anders dan Guidetti, die hij dan neemt. En de andere helft schwalbes van Guidetti zijn. Goede speler hoor, en knap om ze er in te schieten. Maar wel een beetje geflatteerd die 20 goals van hem.
[..]
Als je niet doorhebt hoe dat relevant is na die post van vincerusso snap ik niet waarom je überhaupt mee discussieert
Zal ik het je toch uitleggen aangezien je het niet echt snapt. Vincerusso zegt dat zo'n bepalend toptalent al veel meer had moeten scoren dan die 13 goals, Jordi toont met zijn post dan weer aan dat andere bepalende toptalenten zoals Sneijder en Vd vaart in betere teams minder scoorde, dus dat het argument van Vincerusso onzin was.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant?Van der Vaart en Sneijder waren veel bepalender voor het team en los daarvan zie ik de relatie niet zo:
Speler X scoort zoveel en zoveel assists, Speler Y scoort evenveel --> Speler X is evengoed als Speler Y.
Op zich ook wel logisch dat Clasie nog niet echt in de belangstelling staat, hij moet even een ander podium hebben dan de eredivisie om zich te bewijzen. Misschien volgend jaar in de Europa League of in een oefeninterland zoals Eriksen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, sterk argument. Nee, nu heeft hij zondag ineens wel geëxcelleerd! Puur door het feit dat topclubs hem volgen.
Wat een onzin. Je zou eens moeten weten hoeveel spelers door topclubs gevolgd worden man.Je kunt er donder op zeggen dat zo'n Clasie ook gewoon in de gaten wordt gehouden.
Hoezo trollen? Ik zeg alleen dat Eriksen niet aan het verwachtingspatroon kan voldoen en gelijk krijg ik de hele 020-battieboy-clan over me heen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
Zit kapiteintje tegenwoordig hier te trollen? Eerst kwam hij al in het PSV topic, zo te zien is hij verhuist..
assists vriend. en de eredivisie was van een beter niveau toenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zal ik het je toch uitleggen aangezien je het niet echt snapt. Vincerusso zegt dat zo'n bepalend toptalent al veel meer had moeten scoren dan die 13 goals, Jordi toont met zijn post dan weer aan dat andere bepalende toptalenten zoals Sneijder en Vd vaart in betere teams minder scoorde, dus dat het argument van Vincerusso onzin was.
uhuh, precies zo jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo trollen? Ik zeg alleen dat Eriksen niet aan het verwachtingspatroon kan voldoen en gelijk krijg ik de hele 020-battieboy-clan over me heen.
Ik zeg niet dat zijn argument klopt, ik leg alleen aan kapiteintje uit waarom het wel een relevant argument was.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
assists vriend. en de eredivisie was van een beter niveau toen
Je hebt het none stop over paar assistjes en 'dat doet hij dan ook handen vol' etc.quote:
Vincerusso heeft gewoon gelijk. Dat Sneijder en vd Vaart niet veel scoorden maakt Eriksen nog geen betere voetballer. Of hij dat niveau ooit haalt moet nog maar blijken. Je gaat zelf de mist in met deze redenatie en niet wij.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zal ik het je toch uitleggen aangezien je het niet echt snapt. Vincerusso zegt dat zo'n bepalend toptalent al veel meer had moeten scoren dan die 13 goals, Jordi toont met zijn post dan weer aan dat andere bepalende toptalenten zoals Sneijder en Vd vaart in betere teams minder scoorde, dus dat het argument van Vincerusso onzin was.
Battieboy gebruikenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo trollen? Ik zeg alleen dat Eriksen niet aan het verwachtingspatroon kan voldoen en gelijk krijg ik de hele 020-battieboy-clan over me heen.
Ben je nou echt zo simpel of doe je alleen alsof?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vincerusso heeft gewoon gelijk. Dat Sneijder en vd Vaart niet veel scoorden maakt Eriksen nog geen betere voetballer. Of hij dat niveau ooit haalt moet nog maar blijken. Je gaat zelf de mist in met deze redenatie en niet wij.
Heb je gelijk in. Het is in ieder geval geen Europees toptalent, alleen wel veel bepalender en waardevoller voor het team als je het mij vraagt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Op zich ook wel logisch dat Clasie nog niet echt in de belangstelling staat, hij moet even een ander podium hebben dan de eredivisie om zich te bewijzen. Misschien volgend jaar in de Europa League of in een oefeninterland zoals Eriksen.
Tegen Man United toonde Blind anders aan de potentie te hebben het Nederlands Elftal te halen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Battieboy gebruiken![]()
![]()
Je moet ook binnen komen met hoe slecht Blind is en Egocilio, dan krijg je wat credits..
Dus eerst moet z'n rendement omhoog, maar als er dan aangetoond wordt dat zijn rendement oké is, is dat ineens niet meer van belang.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vincerusso heeft gewoon gelijk. Dat Sneijder en vd Vaart niet veel scoorden maakt Eriksen nog geen betere voetballer. Of hij dat niveau ooit haalt moet nog maar blijken. Je gaat zelf de mist in met deze redenatie en niet wij.
Dit, Nederland lijkt steeds meer op America.. alles hypen.. druk wordt immens groot op die jongen en hij speelt al in een zwak functionerend team, plus misschien zou hij ook wat meer rust moeten krijgen.. hij is nog jong en wordt nu al van verwacht door vele dat hij het team moet dragen..quote:Op maandag 27 februari 2012 13:40 schreef HeatWave het volgende:
verschil is ook gewoon dat Clasie niet elke week met zijn kop op de VI de hemel ingeprezen is als echt de allerbeste speler die we hier ooit gehad hebben in Nederland.
Maar dat is het niet! In welke zin is dat een relevant argument dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat zijn argument klopt, ik leg alleen aan kapiteintje uit waarom het wel een relevant argument was.
Doen ze bij de G-tjes ook al aan WK's?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Man United toonde Blind anders aan de potentie te hebben het Nederlands Elftal te halen.
Niet waar. Je moet me geen woorden aansmeren die ik nooit heb gebezigd.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het none stop over paar assistjes en 'dat doet hij dan ook handen vol' etc.(Overigens heeft hij bijna 3 handen vol assists gegeven)
Ik zit hier niet om credits te vergaren. Er waren ook gewoon wat Ajax-supporters die hetzelfde standpunt hadden, maar die zijn gevlucht voor deze discussie zonder einde.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Battieboy gebruiken![]()
![]()
Je moet ook binnen komen met hoe slecht Blind is en Egocilio, dan krijg je wat credits..
Deels wel mee eens jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit, Nederland lijkt steeds meer op America.. alles hypen.. druk wordt immens groot op die jongen en hij speelt al in een zwak functionerend team, plus misschien zou hij ook wat meer rust moeten krijgen.. hij is nog jong en wordt nu al van verwacht door vele dat hij het team moet dragen..
Net als bij PSV, dat mist Ajax ook.. je moet een aantal talenten hebben naast routiniers op het veld, die mannen moeten het spel dragen.
Ok dan niet ga je posts ook niet doorlezen en quotes terughalen misschien heb ik ongelijk al betwijfel ik het toch wel heel erg.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet waar. Je moet me geen woorden aansmeren die ik nooit heb gebezigd.
Pieters valt in en Schaken geeft ineens 2x goed voor. Nee... die Daley komt er welquote:Op maandag 27 februari 2012 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen ze bij de G-tjes ook al aan WK's?
Leg mij dan eens uit hoe dat argument: 'Sneijder en Van der Vaart scoorden 8 jaar geleden net zoveel als Eriksen.' ook maar iets zegt over de kwaliteiten van Eriksen op dit moment?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel of doe je alleen alsof?
Sinds wanneer is dat rendement ok? Niemand zegt dat hier hoor? Hij scoort gewoon veel te weinig om het een Europees toptalent te kunnen noemen. Daarnaast is hij totaal niet dwingend aanwezig in het veld en loopt hij erbij als een gearriveerde vedette door die onzin die Eriksen-adepten zoals jullie constant verkondigen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus eerst moet z'n rendement omhoog, maar als er dan aangetoond wordt dat zijn rendement oké is, is dat ineens niet meer van belang.
HIJ HEEFT DE MEESTE ASSISTS IN DE EREDIVISIE.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat rendement ok? Niemand zegt dat hier hoor? Hij scoort gewoon veel te weinig om het een Europees toptalent te kunnen noemen. Daarnaast is hij totaal niet dwingend aanwezig in het veld en loopt hij erbij als een gearriveerde vedette door die onzin die Eriksen-adepten zoals jullie constant verkondigen.
Als je daar geen zin in hebt moet je ook niet van die domme dingen roepen en gewoon niet reageren.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan niet ga je posts ook niet doorlezen en quotes terughalen misschien heb ik ongelijk al betwijfel ik het toch wel heel erg.
quote:Pieters valt in en Schaken geeft ineens 2x goed voor. Nee... die Daley komt er wel
Het is andersom gegaan deze discussie, zoals je terug kan lezen. Vincerusso geeft aan dat een toptalent op deze leeftijd op zijn minst voor 20 doelpunten moet zorgen in een seizoen als speler op zo'n positie. Anders kan je niet slagen bij een topclub.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat is het niet! In welke zin is dat een relevant argument dan?
Zal ik het even vertalen naar een andere situatie om aan te tonen hoe vreemd dat argument is?
Littlerabbit speelde in 2003 bij VV Schubbekutterveen en scoorde daar 5 goals en gaf 10 assists. Littlerabbit werd later een bepalende speler bij Inter Milan.
Nubreektmijnklomp speelde in 2012 bij VV Schubbekutterveen en scoorde daar ook 5 goals en gaf 10 assists. Het kan dan ook niet anders dan dat Nubreektmijnklomp van dezelfde klasse blijkt te zijn als Littlerabbit.
Zie je hoe debiel dat argument is?
Het ging helemaal niet over die vergelijken, godallemachtig.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit hoe dat argument: 'Sneijder en Van der Vaart scoorden 8 jaar geleden net zoveel als Eriksen.' ook maar iets zegt over de kwaliteiten van Eriksen op dit moment?
Dus? We hebben het hier over een vermeend Europees toptalent die bij een topclub in Nederland speelt. Groot kans dat een middenvelder van Ajax de meeste assists in de Eredivisie heeft of niet? Of moeten we daar ineens zo bijzonder over gaan doen? Als hij nu eens wat belangrijker voor het team zou worden zou ik je nog snappen, maar los van z'n assists brengt Eriksen vrij weinig.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HIJ HEEFT DE MEESTE ASSISTS IN DE EREDIVISIE.
Dan lijkt mij dat zijn rendement oké is, er is namelijk niemand met meer assists. Oh, en speciaal voor jou: Rendement betekent niet alleen goals hè.
Sneijder en vd Vaart gingen later weg . En de verhoudingen liggen nu zo dat je bij z,on topclub moet binnenkomen met een aantal prestaties want anders nemen ze je daar niet serieusquote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is andersom gegaan deze discussie, zoals je terug kan lezen. Vincerusso geeft aan dat een toptalent op deze leeftijd op zijn minst voor 20 doelpunten moet zorgen in een seizoen als speler op zo'n positie. Anders kan je niet slagen bij een topclub.
Dit wordt gepareerd door te zeggen dat VdV en Sneijder op die leeftijd bij Ajax ook niet diezelfde hoeveelheid aan doelpunten maakten, minder zelfs. Dat dit een garantie voor succes is van Eriksen wordt nergens gezegd, wel wordt gezegd dat het aantal doelpunten van Eriksen in ieder geval prima is en dat het aantal niks zegt over het al dan niet slagen bij een topclub.
"quote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? We hebben het hier over een vermeend Europees toptalent die bij een topclub in Nederland speelt. Groot kans dat een middenvelder van Ajax de meeste assists in de Eredivisie heeft of niet? Of moeten we daar ineens zo bijzonder over gaan doen? Als hij nu eens wat belangrijker voor het team zou worden zou ik je nog snappen, maar los van z'n assists brengt Eriksen vrij weinig.
Pff. Die redt het niet bij Feyenoord. Nooit. Daar speelt Clasie. Dat is trouwens ook niet zo'n goede speler vind ik, hij heeft namelijk maar drie assists.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Iniesta kan er ook niks van....
2009/10 Barcelona 29 1 Primera Division
2010/11 Barcelona 34 8 Primera Division
2011/12 Barcelona 15 0 Primera Division
Hier ben ik het ook gewoon mee eens hoor. Maakt nog niet dat het een Europees toptalent is. Speelt gewoon matig joh. Hoe durf je anders te beweren zeg?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is andersom gegaan deze discussie, zoals je terug kan lezen. Vincerusso geeft aan dat een toptalent op deze leeftijd op zijn minst voor 20 doelpunten moet zorgen in een seizoen als speler op zo'n positie. Anders kan je niet slagen bij een topclub.
Dit wordt gepareerd door te zeggen dat VdV en Sneijder op die leeftijd bij Ajax ook niet diezelfde hoeveelheid aan doelpunten maakten, minder zelfs. Dat dit een garantie voor succes is van Eriksen wordt nergens gezegd, wel wordt gezegd dat het aantal doelpunten van Eriksen in ieder geval prima is en dat het aantal niks zegt over het al dan niet slagen bij een topclub.
Je slaat de plank volledig mis met deze vergelijking man.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef ajacied4lf het volgende:
De speler die het meest op Eriksen lijkt is Iniesta. Iniesta is dan wel een klein beetje beter dan Eriksen () maar toch vind ik hem het meest op Eriksen lijken. Kijk eens hoeveel goals hij maakt per seizoen...
Eriksen is nog beter dan ik dachtquote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hhaha, wat faalt Sneijder hard zeg ....
2009/10 Internazionale 26 4 Serie A
2010/11 Internazionale 25 4 Serie A
2011/12 Internazionale 13 1 Serie A
Altijd maar verwijzen naar PSVquote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieters valt in en Schaken geeft ineens 2x goed voor. Nee... die Daley komt er wel
Ben vrij consistent in m'n uitspraken: Eriksen is gewoon geen Europees toptalent. Hoe hard jullie ook met je voorhuid over je dollo lopen te trekken bij het zien van dat ventje.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
""
Je bent wel een beetje jezelf aan het tegenspreken zeg, godallemachtig.
Het ging niet om het hele europees toptalent gedoe, of hoe goed hij speelt. Het ging er gewoon om dat een argument niet klopte.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook gewoon mee eens hoor. Maakt nog niet dat het een Europees toptalent is. Speelt gewoon matig joh. Hoe durf je anders te beweren zeg?
Mooi, is dat uit de wereld. Alleen jammer dat je dus al die tijd het verkeerd had begrepen en dat we een irritante non-discussie hadden.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook gewoon mee eens hoor. Maakt nog niet dat het een Europees toptalent is. Speelt gewoon matig joh. Hoe durf je anders te beweren zeg?
Als je gewoon bij de argumenten blijft en niet met dit soort onzin zou komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pff. Die redt het niet bij Feyenoord. Nooit. Daar speelt Clasie. Dat is trouwens ook niet zo'n goede speler vind ik, hij heeft namelijk maar drie assists.
de Serie A vergelijken met de Eredivisie. overigens faalt Sneijder wel jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hhaha, wat faalt Sneijder hard zeg ....
2009/10 Internazionale 26 4 Serie A
2010/11 Internazionale 25 4 Serie A
2011/12 Internazionale 13 1 Serie A
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je gewoon bij de argumenten blijft en niet met dit soort onzin zou komen.
Prektis wat joe priets.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben vrij consistent in m'n uitspraken: Eriksen is gewoon geen Europees toptalent. Hoe hard jullie ook met je voorhuid over je dollo lopen te trekken bij het zien van dat ventje.
Luister naar deze man. Hij heeft er verstand van. Jullie zijn allemaal kritiekloze Eriksen-adepten die niet willen inzien dat wat die jongen presteert gewoon ondermaats is als je het afzet tegen de grote belofte die hij zou zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Ipv dom te lullen hier, ga naar EL, kies Excelsior-Ajax, en ga 90 min alleen naar Eriksen kijken, wat hij doet, wat er lukt en mislukt, hoe hij over het veld loopt, hoe arrogant hij op verdedigers afloopt om te verliezen etc.
Kom dan nog een keer hier terug en beweer met droge ogen dat ie goed heeft gespeeld, I fucking dare you...
Dat hij nu slecht speelt betekend niet dat hij geen goede speler is/kan worden. Messi heeft momenteel ook een mindere fase en Sneijder is ook uit vorm. Kan gebeuren.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben vrij consistent in m'n uitspraken: Eriksen is gewoon geen Europees toptalent. Hoe hard jullie ook met je voorhuid over je dollo lopen te trekken bij het zien van dat ventje.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef vincerusso het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Clasie staat in de top van het VI klassement hoor. De kans is groot dat hij Brama achterna gaat. Wat een geweldenaar is datquote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat hij nu slecht speelt betekend niet dat hij geen goede speler is/kan worden. Messi heeft momenteel ook een mindere fase en Sneijder is ook uit vorm. Kan gebeuren.
Niet dat ze dat in Rotterdam snappen, daar zijn alle spelers permanent uit vorm
Ik mag toch best kritisch zijn? Eriksen speelt bij AJAX wekelijks onder de maat. Daar doet een oefenpotje met Denemarken niet aan af.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Mooi, is dat uit de wereld. Alleen jammer dat je dus al die tijd het verkeerd had begrepen en dat we een irritante non-discussie hadden.
Dat het Europese toptalent zijn dus niet afhangt van 20 goals is duidelijk, dat hangt af van andere dingen. Kijk deze week Denemarken eens, ook leuk omdat ze weer eens onze tegenstander zijn deze zomer. Mocht hij daar tegenvallen, kom dan weer direct terug om te gaan zeuren over Eriksen.
Anders dan iedereen denken maakt je niet per se slim en kritisch.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Luister naar deze man. Hij heeft er verstand van. Jullie zijn allemaal kritiekloze Eriksen-adepten die niet willen inzien dat wat die jongen presteert gewoon ondermaats is als je het afzet tegen de grote belofte die hij zou zijn.
Klopt, maar helaas KIJK ik elke week 90 min naar het voetbal ipv half bezopen met een jonko in mijn bek te doen alsof.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Anders dan iedereen denken maakt je niet per se slim en kritisch.
Doe ik ook gewoon hoor.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag toch best kritisch zijn? Eriksen speelt bij AJAX wekelijks onder de maat. Daar doet een oefenpotje met Denemarken niet aan af.
Zucht.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe ik ook gewoon hoor.Dat jullie niet met concrete argumenten komen waarom Eriksen dan zo'n geweldige voetballer is, is weer een ander verhaal.
in de zwakke eredivisie is 1 oog koning blijkt maar weer...quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Zucht.Dude. Het is duidelijk dat je Eriksen een n00b vindt. Daar kunnen geen statistieken of argumenten tegenop. Ga terug naar je Feyenoordtopic en fap op wat plaatjes van Clasie.
Maar het betekent wel dat hij z'n belofte als toptalent niet in kan lossen en dat mag je gewoon toegeven. Niemand heeft het dit jaar over Eriksen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat hij nu slecht speelt betekend niet dat hij geen goede speler is/kan worden. Messi heeft momenteel ook een mindere fase en Sneijder is ook uit vorm. Kan gebeuren.
Niet dat ze dat in Rotterdam snappen, daar zijn alle spelers permanent uit vorm
Enoh. Niet eenoog.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in de zwakke eredivisie is 1 oog koning blijkt maar weer...
Wat wil je nu precies zeggen? Ik haal Clasie er alleen bij als vergelijkingsmateriaal wat betreft ontwikkeling en strijdlust.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clasie staat in de top van het VI klassement hoor. De kans is groot dat hij Brama achterna gaat. Wat een geweldenaar is dat
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar het betekent wel dat hij z'n belofte als toptalent niet in kan lossen en dat mag je gewoon toegeven. Niemand heeft het dit jaar over Eriksen.
Wij snappen dat prima na dat gelukkige gelijkspel van Ajax in de Arena en de 4-2 overwinning in Rotterdam!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hetzelfde als iedereen denken en geen eigen mening hebben maakt je dan weer wel het tegenovergestelde.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Anders dan iedereen denken maakt je niet per se slim en kritisch.
Clasie = flavor of the month.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je nu precies zeggen? Ik haal Clasie er alleen bij als vergelijkingsmateriaal wat betreft ontwikkeling en strijdlust.
Nog niet is iets anders dan niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar het betekent wel dat hij z'n belofte als toptalent niet in kan lossen en dat mag je gewoon toegeven. Niemand heeft het dit jaar over Eriksen.
Wij snappen dat prima na dat gelukkige gelijkspel van Ajax in de Arena en de 4-2 overwinning in Rotterdam!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt genoeg over de mentaliteit van pseudo vedettes als Clasiequote:Op maandag 27 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogmaals: ik vind het geen sukkelaar. Het is gewoon NIET het Europese toptalent dat jullie hem vinden. Kap gewoon met dat onzinnige label opplakken. Hij is het gewoon niet. Althans NU maakt hij het TOTAAL niet waar. Daar doen die 13 assists niks aan af. Hij brengt het gewoon niet. Punt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Zucht.Dude. Het is duidelijk dat je Eriksen een n00b vindt. Daar kunnen geen statistieken of argumenten tegenop. Ga terug naar je Feyenoordtopic en fap op wat plaatjes van Clasie.
Gast.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat we vertrouwen houden in zijn talen, ondanks het feit dat ie momenteel even wat minder is (maar nog steeds elke wedstrijd minstens een a twee bepalende assists heeft) is niet hetzelfde als hersen en kritiekloos achter de massa aanlopen.
Dus je vindt Strootman gehyped?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Clasie = flavor of the month.
Vorige maand was het Strootman.
Oke, dan vraag ik jou.. waarom zouden wij meer waarde aan jouw mening moeten hechten dan aan die van de so called voetbal experts en scouts?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals: ik vind het geen sukkelaar. Het is gewoon NIET het Europese toptalent dat jullie hem vinden. Kap gewoon met dat onzinnige label opplakken. Hij is het gewoon niet. Althans NU maakt hij het TOTAAL niet waar. Daar doen die 13 assists niks aan af. Hij brengt het gewoon niet. Punt.
4-2 vriend. 4-2.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nog niet is iets anders dan niet.
Oh ja, en die overwinning in de arena na die volkomen terechte schwalbe van Guidetti en die pingel
Ja, en ook veel te duur.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je vindt Strootman gehyped?![]()
![]()
Je moet eens stoppen met dat getroll man ..discussieer gewoon normaal of ga weg.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de mentaliteit van pseudo vedettes als ClasieDie jongen heeft het zo hoog in zijn bol schijnbaar dat hij alleen excelleert tegen grote tegenstanders en het laat liggen tegen kleinere tegenstander. Ajax staat niet voor niks boven Feyenoord.
Laat maar ik stop wel. De verveling sloeg ff toe.
Nee hoor. Staat met z'n beide benen op de grond en werkt keihard voor het team en zichzelf. Zou zo'n Eriksen wat van kunnen leren. Dan zou hij eventueel, heel misschien kunnen ruiken aan die status die jullie hem toedichten.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de mentaliteit van pseudo vedettes als ClasieDie jongen heeft het zo hoog in zijn bol schijnbaar dat hij alleen excelleert tegen grote tegenstanders en het laat liggen tegen kleinere tegenstander. Ajax staat niet voor niks boven Feyenoord.
Laat maar ik stop wel. De verveling sloeg ff toe.
Alweer dit argument jij stelde alleen inhoudelijk bezig te zijn maar ik snap het nog steeds nietquote:
Hoe kan ik anders mijn domheidverbergen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet eens stoppen met dat getroll man ..discussieer gewoon normaal of ga weg.
Welke voetbalexperts vinden hem zo'n geweldenaar dan dit seizoen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, dan vraag ik jou.. waarom zouden wij meer waarde aan jouw mening moeten hechten dan aan die van de so called voetbal experts en scouts?
Wil niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar als jij zo'n goede kijk erop heb moet je der misschien eens wat mee gaan doen.
Als je nou voor PSV was.. kon je je ook verlagen en had je kunnen zeggen 10-0 ole ole ole!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer dit argument jij stelde alleen inhoudelijk bezig te zijn maar ik snap het nog steeds niet
Het is wel zo, tegen excelsior ook weer. Buiten dat laat hij weinig zien, maar uit die steekpassjes blijkt wel zijn klasse en inzicht. Dit seizoen speelt hij kut, dat is waar. Betekend niet dat hij geen talent heeft.quote:
Je account opzeggen, en nooit meer terugkomen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer dit argument jij stelde alleen inhoudelijk bezig te zijn maar ik snap het nog steeds niet
[..]
Hoe verberg ik anders mijn domheid?
Die van Man U?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke voetbalexperts vinden hem zo'n geweldenaar dan dit seizoen?
Welke scouts van welke topclubs krijg jij te spreken die jou vertellen dat ze Eriksen weg willen kapen voordat Real Madrid er mee aan de haal gaat?
Precies. Maar dat kan hij niet. In opperste staat van onmacht wil echter hij nog wel eens uit de band springen en pics van negerlullen plaatsen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je nou voor PSV was.. kon je je ook verlagen en had je kunnen zeggen 10-0 ole ole ole!
Tegen Excelsior is niet elke wedstrijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is wel zo, tegen excelsior ook weer. Buiten dat laat hij weinig zien, maar uit die steekpassjes blijkt wel zijn klasse en inzicht. Dit seizoen speelt hij kut, dat is waar. Betekend niet dat hij geen talent heeft.
Is dat geen teken van intelligentie en dus niet dom. Als ik dat zou doen had ik geen domheid om te verbergen... nu ben ik nog in de war ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je account opzeggen, en nooit meer terugkomen.
Een of beide van de Manchesters hadden al interesse vorig jaar, scouts op de tribune, wekelijks geanalyseerd worden door de 2 grootste voetbal programma's op de Nederlandse tv.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke voetbalexperts vinden hem zo'n geweldenaar dan dit seizoen?
Welke scouts van welke topclubs krijg jij te spreken die jou vertellen dat ze Eriksen weg willen kapen voordat Real Madrid er mee aan de haal gaat?
Jij hebt wel het stereotype IQ van een Rotterdammer. Dat was een VOORBEELD.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegen Excelsior is niet elke wedstrijd.
Bron?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die van Man U?
En het gaat niet over DIT seizoen, het gaat over Eriksen z'n talent in het algemeen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Maar dat kan hij niet. In opperste staat van onmacht wil echter hij nog wel eens uit de band springen en pics van negerlullen plaatsen.
Ik snap het ook niet meer..quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat geen teken van intelligentie en dus niet dom. Als ik dat zou doen had ik geen domheid om te verbergen... nu ben ik nog in de war ook.
Voor bronnen moet je overigens bij Guidetti zijn. Die heeft deze al 30 keer gevraagd en gekregen die arme jongen blijft het alleen vergetenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een of beide van de Manchesters hadden al interesse vorig jaar, scouts op de tribune, wekelijks geanalyseerd worden door de 2 grootste voetbal programma's op de Nederlandse tv.
De markt is de afgelopen 3 weken al flink veranderd, als je nu goed kijkt kom je op 3,5 miljoen uit. En dat is gewoon zo.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Eriksen gaat voor minder dan 5 miljoen weg, gewoon omdat het zo is.
Je zegt zelf ELKE wedstrijd. Wat heb ik dan aan een voorbeeld in 1 willekeurige wedstrijd? Hij geeft 13 assists, hoe kun je dan in elke wedstrijd 1 á 2 assists geven? Dan zou hij al op meer dan het dubbele moeten staan.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij hebt wel het stereotype IQ van een Rotterdammer. Dat was een VOORBEELD.
Bron?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De markt is de afgelopen 3 weken al flink veranderd, als je nu goed kijkt kom je op 3,5 miljoen uit. En dat is gewoon zo.
Heb een hekel aan Strootman zn arrogante bakkes en PSV in het algemeen maar ik vind ons lieve Kevje toch wel een baas op het veld hoor...quote:
Hij wordt niet wekelijks geanalyseerd en die scouts zitten voor elk talent op de tribune. Is standaard-policy man. Dat ze hem alsnog niet hebben genomen is daarbovenop een extra pro-argument voor het feit dat hij toch nog niet zo presteert als verwacht.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een of beide van de Manchesters hadden al interesse vorig jaar, scouts op de tribune, wekelijks geanalyseerd worden door de 2 grootste voetbal programma's op de Nederlandse tv.
Ik zeg niet dat hij slecht is, ik zeg dat hij wel gehyped is en daardoor is de prijs abnormaal snel gestegen.. en PSV is daar ingetraptquote:Op maandag 27 februari 2012 14:08 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Heb een hekel aan Strootman zn arrogante bakkes en PSV in het algemeen maar ik vind ons lieve Kevje toch wel een baas op het veld hoor...
Zou me verbazen. Als je zo'n talentloos figuur als Babel al voor gigantische bedragen verkocht krijgt moet dat bij Eriksen toch zeker lukken.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Eriksen gaat voor minder dan 5 miljoen weg, gewoon omdat het zo is.
Welke talenten? Ze hebben geen andere talenten daar.. open je ogen nou eens en geef gewoon toe dat je mis zitquote:Op maandag 27 februari 2012 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij wordt niet wekelijks geanalyseerd en die scouts zitten voor elk talent op de tribune. Is standaard-policy man. Dat ze hem alsnog niet hebben genomen is daarbovenop een extra pro-argument voor het feit dat hij toch nog niet zo presteert als verwacht.
Niet nodig ik ken de markt.quote:
Vermeer zijn contract wordt niet voor niks verlengt hoor. De Gea maakt nou eenmaal geen sterke indruk.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke talenten? Ze hebben geen andere talenten daar.. open je ogen nou eens en geef gewoon toe dat je mis zit
Scouts komen vast voor Vermeer, Anita, Enoh, Ebecillio en Sulejmani wou je zeggen?
Ik denk dat hij nog een hele goeie kan gaan worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij slecht is, ik zeg dat hij wel gehyped is en daardoor is de prijs abnormaal snel gestegen.. en PSV is daar ingetrapt
www.transfermarkt.dequote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil de markt ook kennen. Site voor de markt?
Mertens ook niet, toch heel beslissend.. wat telt?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog een hele goeie kan gaan worden.
Eriksen ook, maar op het moment speelt hij wel slecht. Hij heeft wel regelmatig een beslissende actie, maar ik heb hem gisteren bijvoorbeeld het eerste half uur van de 2e helft totaal niet gezien.
Wat moet ik zien dan? Ze hebben die jongen toch niet genomen? Bij clubs als Ajax zitten elke week scouts van allerlei clubs op de tribune man.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke talenten? Ze hebben geen andere talenten daar.. open je ogen nou eens en geef gewoon toe dat je mis zit
Scouts komen vast voor Vermeer, Anita, Enoh, Ebecillio en Sulejmani wou je zeggen?
Www.voetbalzone.nlquote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil de markt ook kennen. Site voor de markt?
Beslissend. En dat is Mertens meer dan Eriksen. Alleen denken mensen hier nog dat Eriksen een of ander ultiem toptalent is terwijl je dat niemand over Mertens hoort zeggen die aanmerkelijk beter presteert.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens ook niet, toch heel beslissend.. wat telt?
Eriksen eerst met Clasie vergelijken en nu met Mertens... Het is geen Emanuelson hoor alleen hij kon zowel verdediger, middenvelder als aanvaller zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beslissend. En dat is Mertens meer dan Eriksen. Alleen denken mensen hier nog dat Eriksen een of ander ultiem toptalent is terwijl je dat niemand over Mertens hoort zeggen die aanmerkelijk beter presteert.
Beslissend zijn is voor Ajax beter, maar voor zijn carriere is het beter goede wedstrijden te spelen ipv af en toe en mooi moment.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens ook niet, toch heel beslissend.. wat telt?
Dus jouw redenatie is met 3 top aanvallers + 7 verdedigers = Elk jaar kampioen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beslissend. En dat is Mertens meer dan Eriksen. Alleen denken mensen hier nog dat Eriksen een of ander ultiem toptalent is terwijl je dat niemand over Mertens hoort zeggen die aanmerkelijk beter presteert.
3 top aanvallers + 7 verdedigers - Fred = kampioen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jouw redenatie is met 3 top aanvallers + 7 verdedigers = Elk jaar kampioen?Ik ga het meteen aan Fred vertellen!
Waar wil je hem dan mee vergelijken appel? Het is een middenvelder.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eriksen eerst met Clasie vergelijken en nu met Mertens... Het is geen Emanuelson hoor alleen hij kon zowel verdediger, middenvelder als aanvaller zijn.
If it looks like a troll.. smells like a troll..quote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 top aanvallers + 7 verdedigers - Fred = kampioen.
Helaas hebben jullie geen van deze 3, op 3 goede verdedigers na; Manolev, Bouma en Manolev .. Willems misschien ook.
Huh? Deze snap ik even niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jouw redenatie is met 3 top aanvallers + 7 verdedigers = Elk jaar kampioen?Ik ga het meteen aan Fred vertellen!
Is Mertens een middenvelder dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar wil je hem dan mee vergelijken appel? Het is een middenvelder.
Hij vergeet inderdaad Derijck.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
If it looks like a troll.. smells like a troll..
Bij Utrecht nog wel in ieder geval? Is Clasie een middenvelder dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Mertens een middenvelder dan?
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
If it looks like a troll.. smells like a troll..
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vergeet inderdaad Derijck.
Geldt ook voor Messi .. ook een matige speler als je naar de laatste paar wedstrijden kijkt.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ok kapiteintje, we snappen je punt. Clasie, Strootman en Mertens >>>>>> Eriksen. Bovendien speelt Eriksen de laatste tijd heel matig en is geen Europees toptalent. Ga nou maar wat nuttigs doen met je tijd.
Dat is m'n punt niet dus probeer me dergelijke onzin niet in de mond te leggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ok kapiteintje, we snappen je punt. Clasie, Strootman en Mertens >>>>>> Eriksen. Bovendien speelt Eriksen de laatste tijd heel matig en is geen Europees toptalent. Ga nou maar wat nuttigs doen met je tijd.
Goed punt man. Verschil is dat Messi zich al vele malen bewezen heeft en Eriksen nog niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geldt ook voor Messi .. ook een matige speler als je naar de laatste paar wedstrijden kijkt.
gisteren nog even Atletico geveldquote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed punt man. Verschil is dat Messi zich al vele malen bewezen heeft en Eriksen nog niet.
Toch vergelijk je Eriksen steeds met Clasie en die twee gloeilampjes?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is m'n punt niet dus probeer me dergelijke onzin niet in de mond te leggen.
Dat tweede is overigens wel het geval.
Ja maar Messi is een ander soort, dat is niet te vergelijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed punt man. Verschil is dat Messi zich al vele malen bewezen heeft en Eriksen nog niet.
Wat betreft strijdlust (Clasie) en rendement (Merstens).quote:Op maandag 27 februari 2012 14:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Toch vergelijk je Eriksen steeds met Clasie en die twee gloeilampjes?
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar Messi is een ander soort, dat is niet te vergelijken.
Wat ik overigens best vreemd vond. Je ziet Messie amper wat zeggen en die scheids maakte ook maar een minuscuul handgebaartje van "schiet maar". Echt duidelijk was het niet. Overigens zaten ze daarna bij sport1 weer tequote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gisteren nog even Atletico geveld
Ibrahimovic qua kopkracht vooral niet vergetenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat betreft strijdlust (Clasie) en rendement (Merstens).
Als jij eens zou stoppen met m'n woorden constant te verdraaien zou ik je een veel sympathiekere user vinden. Nu vind ik je maar een irritant mannetje worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ibrahimovic qua kopkracht vooral niet vergeten
Dit is toch het Ajax topic?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:33 schreef Stiggie het volgende:
Messi was gisteren dan ook echt geweldig. Maar ik kots een beetje van de Barca hype en uberhaupt alle spaanse clubs.
Geef mij maar AC Milan!
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens, bedankt voor de discussieIk heb me vermaakt!
Doei
Toptalent die het niet waarmaakt. Hopelijk voor jullie komt daar snel wat verandering in anders krijg je net zo'n Toornstra - de_Kromme gedoe.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh ja, en iedereen heeft z'n eigen pieken. Dat een speler op z'n 20e al een wereldtalent was, betekend niet dat de andere niet op z'n 26e wereldtop kan zijn.
Overigens beweert niemand hier dat Eriksen de nieuwe zidane/Ronaldo/Bergkamp/Cruijff/Messi wordt, alleen dat hij een toptalent is. Niemand beweert dat hij absolute wereldtop is.
In het Ajax topic praten over Eriksen is niet het zelfde als Toornsta ophemelen in het Feyenoord topic. Clasie daarentegen overal bijhalen in het Ajax topic... Maar het is sowieso een nutteloze discussie waar ik me overigens wel prima mee vermaakt hebt zo tijdens het uitstellen van alles wat ik wel zou moeten doenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toptalent die het niet waarmaakt. Hopelijk voor jullie komt daar snel wat verandering in anders krijg je net zo'n Toornstra - de_Kromme gedoe.
Gast post jij nou nog maar wat BBC'tjes hier in het topic in plaats van mij woorden in de mond te leggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In het Ajax topic praten over Eriksen is niet het zelfde als Toornsta ophemelen in het Feyenoord topic. Clasie daarentegen overal bijhalen in het Ajax topic... Maar het is sowieso een nutteloze discussie waar ik me overigens wel prima mee vermaakt hebt zo tijdens het uitstellen van alles wat ik wel zou moeten doen
Nu nog even de 4-2 aanhalen dan heb je ze beide weer gehad dit uur.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast post jij nou nog maar wat BBC'tjes hier in het topic in plaats van mij woorden in de mond te leggen.
Als ik constant wordt aangesproken op beweringen die bewust uit hun context zijn getrokken voel ik me niet genoodzaakt ook maar enigszins inhoudelijk te reageren.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu nog even de 4-2 aanhalen dan heb je ze beide weer gehad dit uur.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/img]http://www.biyografim.net(...)lme3_yasamoykusu.jpg[/img]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Cruijffquote:Met Cruijff wint Guadelajara wél
Van onze correspondent
GUADELAJARA - Mexico is in de ban van het Cruijff-effect. Hoewel de legendarische nummer 14 nog maar enkele dagen rondloopt bij de geplaagde voetbalclub Chivas, wist het team uit Guadelajara zondag gelijk zijn eerste wedstrijd in ruim vier maanden te winnen.
Chivas weet de eerste wedstrijd sinds vier maanden te winnen in de Mexicaanse competitie, daags nadat Johan Cruijff is aangetreden als adviseur. Chivas weet de eerste wedstrijd sinds vier maanden te winnen in de Mexicaanse competitie, daags nadat Johan Cruijff is aangetreden als adviseur.
Las Chivas – letterlijk: de geiten – versloegen het hooggeplaatste Santos uit Torreon met 2-1 en hebben daardoor de gehate allerlaatste plaats uit de Mexicaanse competitie verlaten. In de 91-ste minuut kreeg Chivas nog een penalty tegen, maar Cruijff zag vanaf de tribune keeper Luis Michel de drie punten redden voor de thuisploeg.
Voetballen niet verleerd
Veel heeft Cruijff nog niet eens met de spelers gesproken, aldus middenvelder Marco Fabián na de wedstrijd. "Hij liet ons heel duidelijk weten dat je het voetbal niet zomaar verleert. Ik denk dat we dat goed hebben opgepakt, we hebben weer laten zien waar we goed in zijn’’, aldus de maker van het eerste doelpunt. Een jaar geleden wist de populairste club van het land nog een titel binnen te halen.
Cruijff waarschuwde zaterdag bij zijn presentatie nog dat de fans geen wonderen moeten verwachten van hem. Zijn klus, het tegen het licht houden van de jeugdopleiding en het eerste elftal, werpt volgens de Catelaanse Nederlander pas op termijn vruchten af.
Cruijff werkt aanstekelijk
In Guadelajara trekt echter iedereen het verband tussen de komst van de voetballegende en de langgehoopte winst. Aanvaller Erick Torres maakte zijn eerste goal sinds tijden. En zelfs de bekritiseerde trainer Ignacio Ambriz erkende de invloed van de ontmoeting met Cruijff op zijn jongens. "Cruijff hamerde op het belang van een goede houding. Op de één of andere manier wist hij ze aan te steken.’’
Ajax heeft sinds Cruijf's overwinning in de rechtbank ook alleen maar gewonnenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ajax heeft sinds Cruijf's overwinning in de rechtbank ook alleen maar gewonnen
NAC, Man Utd, NEC & Excelsior.
tja je krijgt het moeilijk omdat de voorhoede samen met Eriksen geen bal kunnen vasthouden zoals Vertonghen in een interview aangafquote:Op maandag 27 februari 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
iedereen lopen stressen om het spel van gisteren![]()
Je speelt tegen fucking EXC, Kan niet goed wennen uit het kunstgras. en natuurlijk speel je zelfs tegen verdedigend team.
Wut?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef dimmak het volgende:
Ajax start in maart met de onderhandelingen over een nieuw contract met Sulejmani en Vermeer.
Dat lijkt me ook geen goed ideequote:Op maandag 27 februari 2012 19:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wut?Gaan ze die ongemotiveerde dikke gozer een nieuw contract aanbieden?
Bij elk aannemelijk bod verkopen man.
Precies. Al de tegenstander er niet was geweest, had Ajax makkelijk met 74-0 gewonnen én gedomineerd.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
iedereen lopen stressen om het spel van gisteren![]()
Je speelt tegen fucking EXC, Kan niet goed wennen uit het kunstgras. en natuurlijk speel je zelfs tegen verdedigend team.
quote:Vertonghen flirt met 'fantastisch' Tottenham
Jan Vertonghen heeft opnieuw de ambitie uitgesproken om ooit in de Premier League aan de slag te gaan. Tottenham Hotspur is één van de clubs waarvoor de 24-jarige Ajacied graag wil spelen.
In beide Europa League-duels met Manchester United maakte Vertonghen onlangs een goede indruk, ondanks zijn fout bij de openingstreffer op Old Trafford. De Belgische centrale verdediger wil graag structureel in Engeland actief zijn. "Het lijkt me fantastisch om in de Engelse competitie te spelen. Daar ga ik voor", luidt zijn reactie aan The Sun.
Vertonghen werd vorige week in Manchester bekeken door Harry Redknapp, coach van Tottenham Hotspur. "Ik denk dat Tottenham een fantastische club is. Je kunt zien hoe goed ze het doen dit seizoen. Ze staan in de topdrie in Engeland en dat is waar ik wil spelen."
Bij Ajax ligt de verdediger nog tot medio 2013 vast.
http://www.voetbalprimeur(...)tisch_Tottenham.html
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wut?Gaan ze die ongemotiveerde dikke gozer een nieuw contract aanbieden?
Bij elk aannemelijk bod verkopen man.
Frank bepaalt. Dus als hij Mickey goed vindt, dan heeft die zo een nieuw contract te pakken.quote:Door het vertrek van technisch directeur Danny Blind is De Boer degene die namens het technisch hart - gevormd door De Boer, Wim Jonk en Dennis Bergkamp - naar buiten treedt over contractbesprekingen met spelers van de A-selectie.
Eigenlijk moeten we Jan gewoon een wereldaanbod doen en hem dan laten bijtekenen en vervolgens gewoon voor 15 miljoen verkopen. Als je ziet wat voor een dramatische verdedigers er in de PL rond lopen kan Vertonghen daar ook best wel tussen staan.quote:
Denk dat hij ook prima bij Arsenal zou passen..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik gun het Vertonghen, mooie club!
Verlengen?quote:Ajax praat in april met Bulykin over toekomst
Ajax-aanvaller Dmitry Bulykin sprak nog niet met de Amsterdamse club over zijn toekomst. De Russische goalmachine is in het bezit van een aflopende verbintenis, maar heeft een optie in zijn contract.
Bulykin maakte afgelopen zomer de overstap van Anderlecht naar Ajax, nadat hij een seizoen eerder op huurbasis in het shirt van ADO Den Haag de Eredivisie overtuigde van zijn aanvallende kwaliteiten. Ajax en Bulykin praten in april over de toekomst, laat de spits weten in gesprek met de Russische media.
"Mijn huidige contract heeft een duur van één seizoen met een optie voor nog een seizoen. In april besluiten we of die optie gelicht wordt", zegt de Rus, die herstellende is van een blessure. "Mijn herstel verloopt voorspoedig. Vrijdag sluit ik weer volledig aan bij de groepstraining."
Bulykin kwam dit seizoen tot veertien duels in de Eredivisie. De Rus houdt er een uitstekend gemiddelde op na. Hij scoorde vooralsnog al acht keer.
http://www.voetbalprimeur(...)n_over_toekomst.html
Lekker Arsenal en Tottenham laten biedenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Denk dat hij ook prima bij Arsenal zou passen..
Alles beter dan Mertensacker
Hoop het best lekker zo'n speler achter de hand hebben. Eentje waar een 100% kans ook echt een doelpunt is.quote:
Denk niet dat Danny dat een goed idee heeft gevonden...een Bimbo op Johan z'n borst - en z'n hart is al zo zwak.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[ afbeelding ]
Cruijff met "Bimbo" op zijn borst..![]()
Wat is dit nu weer?
http://en.wikipedia.org/wiki/Grupo_Bimbo
Een bakkerij?![]()
Het is in ieder geval een "classy" tent...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Denk niet dat Danny dat een goed idee heeft gevonden...een Bimbo op Johan z'n borst - en z'n hart is al zo zwak.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een "classy" tent...![]()
Het zal wel goed zijn geweest voor de studie van de kleinkinderen.
Thanks, was veel werk. Dat eikenhout moest helemaal vanuit Chili komen. Kan nu mooi met een wenteltje naar zolder.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks, was veel werk. Dat eikenhout moest helemaal vanuit Chili komen. Kan nu mooi met een wenteltje naar zolder.
Die nummer 8 neemt alle ballen bij Cruijff afleveren wel heel letterlijk. Ik dacht ff dat hij verdwaald was of zo.quote:
Maar de camera welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die ziet in ieder geval de kopstoten niet
Ach het moet niet uitmaken wie er fluit gewoon eerste kwartier 2-0 en dan rustig uitspelen en er nog 2 of 3 bij maken, de 0 zal niet gehouden worden denk ik, 4-1 dan maar.quote:
sowieso geen vormer bij Roda JC, Scheelt al veel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach het moet niet uitmaken wie er fluit gewoon eerste kwartier 2-0 en dan rustig uitspelen en er nog 2 of 3 bij maken, de 0 zal niet gehouden worden denk ik, 4-1 dan maar.
Voor Ajax geen probleem anders. Voor mij als Ajacied is het juist een extra wedstrijd om te kijken deze week.quote:
sowieso die slapjanus uit Denemarkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:57 schreef wieisboos het volgende:
Welke spelers van Ajax zijn dan allemaal opgeroepen voor interlands?
iig geen NL-spelerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:57 schreef wieisboos het volgende:
Welke spelers van Ajax zijn dan allemaal opgeroepen voor interlands?
Je zal zien dat hij weer lekker speelt morgenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
sowieso die slapjanus uit Denemarken
Onder Olsen kan iedereen lekker spelen in mijn ogenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zal zien dat hij weer lekker speelt morgen
Ja, in een oefenpotje, zonder druk en echt fanatieke tegenstandersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zal zien dat hij weer lekker speelt morgen
15 assists en 6 goals en dan slapjanus genoemd worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
sowieso die slapjanus uit Denemarken
quote:HILVERSUM - Ajax-voetballer Davy Klaassen maakt kans Hilversums sportman van het jaar te worden. De oud-speler van De Zebra's en Wasmeer, die dit seizoen zijn debuut maakte voor de Amsterdamse club, is één van de drie genomineerden. Klaassen heeft concurrentie van atleet Erik Negerman en jiu-jitsuër Ruben Assmann.
Laatstgenoemde kan mogelijk voor de derde keer op rij Hilversums sportman van het jaar worden. De jiu-jitsuër is één van de drie genomineerden. Atleet Erik Negerman en voetballer Davy Klaassen (Ajax) zijn de andere kanshebbers.
Ik ben sportvrouw van de eeuw. In mijn hoofd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben sportman van het jaar. In mijn straat.
Leuk man, een beetje naar leugens luisteren. Iedereen weet dat de eisen van Sigi en Mounir te hoog waren... Natuurlijk doet Ajax er alles aan om hem kwijt te raken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk om het verhaal van El Hamdaoui eens zelf te horen. Check:²
De gemiddelde Ajacied is niet eens meer bereid naar hem te luisteren, zo zwart is Mounir inmiddels gemaakt. Treurig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk man, een beetje naar leugens luisteren. Iedereen weet dat de eisen van Sigi en Mounir te hoog waren... Natuurlijk doet Ajax er alles aan om hem kwijt te raken.
okquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De gemiddelde Ajacied is niet eens meer bereid naar hem te luisteren, zo zwart is Mounir inmiddels gemaakt. Treurig.![]()
Ik hoop dat hij snel weer aan het voetballen komt, het blijft een fantastische spits.
Ik gun Twente deze geweldenaar dan ook van harte.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De gemiddelde Ajacied is niet eens meer bereid naar hem te luisteren, zo zwart is Mounir inmiddels gemaakt. Treurig.![]()
Ik hoop dat hij snel weer aan het voetballen komt, het blijft een fantastische spits.
Laat maar komen. Wedden dat Steve hem weer aan de praat krijgt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun Twente deze geweldenaar dan ook van harte.
Ruilen voor Luukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Laat maar komen. Wedden dat Steve hem weer aan de praat krijgt?
Geen eerlijke ruil... El Hamdaoui is al eens Eredivisie topscorer geweest he, maar doe Ola John/Chadli erbij en we komen er wel uit.quote:
Dus John/Chadli/De Jong voor El Ham?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen eerlijke ruil... El Hamdaoui is al eens Eredivisie topscorer geweest he, maar doe Ola John/Chadli erbij en we komen er wel uit.
Eerlijk dat je dat toegeeft, maar laat die 10 euro maar zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dus John/Chadli/De Jong voor El Ham?
Dan moet er zeker 10 euro bij.
Okee, maar nog één dingetje: krijgen wij Boerrigter nog een keer terug?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk dat je dat toegeeft, maar laat die 10 euro maar zitten.
Die is ook alleen genomineerd in het kader van positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik support Erik Negerman, zo'n naam moet een zware last zijn als iele blanke man.
Ja en Blind, Ooijer en Anita. Rosales, Tiendali en Wisgerhof zijn ook aan vervanging toe. Dit gaat best lekker zoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee, maar nog één dingetje: krijgen wij Boerrigter nog een keer terug?
Het schiet op.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Blind, Ooijer en Anita. Rosales, Tiendali en Wisgerhof zijn ook aan vervanging toe. Dit gaat best lekker zo
Ah, dus écht iemand om in te zetten wanneer het er écht om gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ooijer is wel wat.. als je met 10 man wilt spelen ipv 11.. elke wedstrijd probeert hij rood te krijgen dus..
Schoppen dat ie doet, echt niet normaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ooijer is wel wat.. als je met 10 man wilt spelen ipv 11.. elke wedstrijd probeert hij rood te krijgen dus..
Oké. Stel je bent van plan achterin 1 tegen 1 te spelen, dan stel je Ooijer toch gewoon op?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schoppen dat ie doet, echt niet normaal.
Zeker weten ik bedoel doorgebroken = doorgebroken dan maar rood en een beenbreuk bij de tegenstander.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Oké. Stel je bent van plan achterin 1 tegen 1 te spelen, dan stel je Ooijer toch gewoon op?
Jij hebt dat inzicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker weten ik bedoel doorgebroken = doorgebroken dan maar rood en een beenbreuk bij de tegenstander.
Nee dankje, kans is enorm dat hij bij elke andere club de pannen van het dak speelt in Nederland. Druk en verwachtingspatroon bij Ajax is gewoon te hoog voor hem.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah, dus écht iemand om in te zetten wanneer het er écht om gaat.![]()
Die Sulejmani: is dat nog steeds 16 miljoen, of mogen we hem voor minder ook hebben?
Mick The Stick (sinds hij die kilo's kwijt is) steekt er boven uit; je zou hem de de beste (bijna) fitte vleugelflitser van Ajax kunnen noemen. 16 miljoen is overdreven, maar verlengen en "kiek'n wat 't worst" kan altijd. Wie weet ziet hij alsnog het licht en stoomt hij door. Alleen iets meer vet op de bottten, dat zou wel lekker zijn - spieren heeft hij zat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee dankje, kans is enorm dat hij bij elke andere club de pannen van het dak speelt in Nederland. Druk en verwachtingspatroon bij Ajax is gewoon te hoog voor hem.
Moet hij dat wel zelf willen, ik ben benieuwd. Het salaris wat hij nu krijgt geven ze hem nooit weer. Die moet sowieso inleveren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mick The Stick (sinds hij die kilo's kwijt is) steekt er boven uit; je zou hem de de beste (bijna) fitte vleugelflitser van Ajax kunnen noemen. 16 miljoen is overdreven, maar verlengen en "kiek'n wat 't worst" kan altijd. Wie weet ziet hij alsnog het licht en stoomt hij door. Alleen iets meer vet op de bottten, dat zou wel lekker zijn - spieren heeft hij zat.
Wie weet wordt het nog wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mick The Stick (sinds hij die kilo's kwijt is) steekt er boven uit; je zou hem de de beste (bijna) fitte vleugelflitser van Ajax kunnen noemen. 16 miljoen is overdreven, maar verlengen en "kiek'n wat 't worst" kan altijd. Wie weet ziet hij alsnog het licht en stoomt hij door. Alleen iets meer vet op de bottten, dat zou wel lekker zijn - spieren heeft hij zat.
Krijgt Hamlap niet meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Wie weet wordt het nog wat?![]()
Hij is de best betaalde speler van Ajax
Geduld is een schone zak.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
dat zei mijn vrouw ook vannacht...quote:
Lijkt me ook een normale gang van zaken, of hij tekent is dan natuurlijk de vraag want een een gemiddelde premier league club kan zijn salaris makkelijk opbrengenquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Micky gewoon een nieuw contract aanbieden, is ook zonde als hij voor niets de deur uit loopt. Op dit moment een van de betere buitenspelers welke we hebben...
In ieder geval de duurste aankoop.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Alleen de gemiddelde premier league club wil hem niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook een normale gang van zaken, of hij tekent is dan natuurlijk de vraag want een een gemiddelde premier league club kan zijn salaris makkelijk opbrengen
vreemd genoeg is er altijd wel een club die zo'n speler transfervrij over wil nemen ook al heeft hij ondergepresteerd bij Ajaxquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alleen de gemiddelde premier league club wil hem niet.
Misschien Jol bij Fullham
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
'' Ajax fans were a treat. Like watching braveheart live ''
'' Some of the Ajax fans are complete psychos ''
'' Funniest moment of last nights game, Ajax fans singing 'your support is fucking shit' in better English than any scousers on their visit. ''
'' i swear to go god, the ajax fans are mental ''
'' Ajax fans were proper mental, crazy Dutch bastards... #mufc ''
'' Don't think I've ever seen crazier fans at old trafford than ajax ''
'' ''Ajax fans in full voice. Close your eyes, you'd think they were at home. IncredibleÂ
'' Ajax fans still in Old Trafford singing away. Greatest fans in the world. No contest!
Ik krijg nog kippenvel als ik terugdenk aan vorige week manquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
'' Funniest moment of last nights game, Ajax fans singing 'your support is fucking shit' in better English than any scousers on their visit. ''
'' ''Ajax fans in full voice. Close your eyes, you'd think they were at home. IncredibleÂ
'' Ajax fans still in Old Trafford singing away. Greatest fans in the world. No contest!
Was het bij de thuiswedstrijden maar eens zoquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik krijg nog kippenvel als ik terugdenk aan vorige week man
Wat een legendarische avond, 90minuten volgas gaan en blijven zingen een aanmoedigen
Was het maar altijd zo
Ja maar het probleem dan is dat je 45000 mensen hebt die gewoon rustig willen kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was het bij de thuiswedstrijden maar eens zo
Ja dat snap ik, maar ze kunnen toch af en toe wel wat meezingenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het probleem dan is dat je 45000 mensen hebt die gewoon rustig willen kijken
Ja ben ik met je eens, maar zelfs op het vak waar ik sta (128) is het af en toe doodstil omdat sommige gasten te stoer zijn om te zingen ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ze kunnen toch af en toe wel wat meezingen
Serieus? Ik zit ook wel vaak op de hoofdtribune, ik kan gwn uit me dak gaan, andere mensen boeit het niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, maar zelfs op het vak waar ik sta (128) is het af en toe doodstil omdat sommige gasten te stoer zijn om te zingen ofzo
Zat met Ajax-Zagreb op de hoofdtribune omdat een vriend van mij kaartjes had gekregen van Fred Grim en toen gingen wij mee zingen de hele tijd en staan enzo en toen werd ons vriendelijk verzocht de hele tijd om te gaan zitten en onze bek te houden
Ik ben serieus jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serieus? Ik zit ook wel vaak op de hoofdtribune, ik kan gwn uit me dak gaan, andere mensen boeit het niet.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
twitter denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |