okquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De gemiddelde Ajacied is niet eens meer bereid naar hem te luisteren, zo zwart is Mounir inmiddels gemaakt. Treurig.![]()
Ik hoop dat hij snel weer aan het voetballen komt, het blijft een fantastische spits.
Ik gun Twente deze geweldenaar dan ook van harte.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De gemiddelde Ajacied is niet eens meer bereid naar hem te luisteren, zo zwart is Mounir inmiddels gemaakt. Treurig.![]()
Ik hoop dat hij snel weer aan het voetballen komt, het blijft een fantastische spits.
Laat maar komen. Wedden dat Steve hem weer aan de praat krijgt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun Twente deze geweldenaar dan ook van harte.
Ruilen voor Luukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Laat maar komen. Wedden dat Steve hem weer aan de praat krijgt?
Geen eerlijke ruil... El Hamdaoui is al eens Eredivisie topscorer geweest he, maar doe Ola John/Chadli erbij en we komen er wel uit.quote:
Dus John/Chadli/De Jong voor El Ham?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen eerlijke ruil... El Hamdaoui is al eens Eredivisie topscorer geweest he, maar doe Ola John/Chadli erbij en we komen er wel uit.
Eerlijk dat je dat toegeeft, maar laat die 10 euro maar zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dus John/Chadli/De Jong voor El Ham?
Dan moet er zeker 10 euro bij.
Okee, maar nog één dingetje: krijgen wij Boerrigter nog een keer terug?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk dat je dat toegeeft, maar laat die 10 euro maar zitten.
Die is ook alleen genomineerd in het kader van positieve discriminatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik support Erik Negerman, zo'n naam moet een zware last zijn als iele blanke man.
Ja en Blind, Ooijer en Anita. Rosales, Tiendali en Wisgerhof zijn ook aan vervanging toe. Dit gaat best lekker zoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee, maar nog één dingetje: krijgen wij Boerrigter nog een keer terug?
Het schiet op.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Blind, Ooijer en Anita. Rosales, Tiendali en Wisgerhof zijn ook aan vervanging toe. Dit gaat best lekker zo
Ah, dus écht iemand om in te zetten wanneer het er écht om gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ooijer is wel wat.. als je met 10 man wilt spelen ipv 11.. elke wedstrijd probeert hij rood te krijgen dus..
Schoppen dat ie doet, echt niet normaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ooijer is wel wat.. als je met 10 man wilt spelen ipv 11.. elke wedstrijd probeert hij rood te krijgen dus..
Oké. Stel je bent van plan achterin 1 tegen 1 te spelen, dan stel je Ooijer toch gewoon op?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schoppen dat ie doet, echt niet normaal.
Zeker weten ik bedoel doorgebroken = doorgebroken dan maar rood en een beenbreuk bij de tegenstander.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Oké. Stel je bent van plan achterin 1 tegen 1 te spelen, dan stel je Ooijer toch gewoon op?
Jij hebt dat inzicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker weten ik bedoel doorgebroken = doorgebroken dan maar rood en een beenbreuk bij de tegenstander.
Nee dankje, kans is enorm dat hij bij elke andere club de pannen van het dak speelt in Nederland. Druk en verwachtingspatroon bij Ajax is gewoon te hoog voor hem.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah, dus écht iemand om in te zetten wanneer het er écht om gaat.![]()
Die Sulejmani: is dat nog steeds 16 miljoen, of mogen we hem voor minder ook hebben?
Mick The Stick (sinds hij die kilo's kwijt is) steekt er boven uit; je zou hem de de beste (bijna) fitte vleugelflitser van Ajax kunnen noemen. 16 miljoen is overdreven, maar verlengen en "kiek'n wat 't worst" kan altijd. Wie weet ziet hij alsnog het licht en stoomt hij door. Alleen iets meer vet op de bottten, dat zou wel lekker zijn - spieren heeft hij zat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee dankje, kans is enorm dat hij bij elke andere club de pannen van het dak speelt in Nederland. Druk en verwachtingspatroon bij Ajax is gewoon te hoog voor hem.
Moet hij dat wel zelf willen, ik ben benieuwd. Het salaris wat hij nu krijgt geven ze hem nooit weer. Die moet sowieso inleveren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mick The Stick (sinds hij die kilo's kwijt is) steekt er boven uit; je zou hem de de beste (bijna) fitte vleugelflitser van Ajax kunnen noemen. 16 miljoen is overdreven, maar verlengen en "kiek'n wat 't worst" kan altijd. Wie weet ziet hij alsnog het licht en stoomt hij door. Alleen iets meer vet op de bottten, dat zou wel lekker zijn - spieren heeft hij zat.
Wie weet wordt het nog wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mick The Stick (sinds hij die kilo's kwijt is) steekt er boven uit; je zou hem de de beste (bijna) fitte vleugelflitser van Ajax kunnen noemen. 16 miljoen is overdreven, maar verlengen en "kiek'n wat 't worst" kan altijd. Wie weet ziet hij alsnog het licht en stoomt hij door. Alleen iets meer vet op de bottten, dat zou wel lekker zijn - spieren heeft hij zat.
Krijgt Hamlap niet meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Wie weet wordt het nog wat?![]()
Hij is de best betaalde speler van Ajax
Geduld is een schone zak.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
dat zei mijn vrouw ook vannacht...quote:
Lijkt me ook een normale gang van zaken, of hij tekent is dan natuurlijk de vraag want een een gemiddelde premier league club kan zijn salaris makkelijk opbrengenquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Micky gewoon een nieuw contract aanbieden, is ook zonde als hij voor niets de deur uit loopt. Op dit moment een van de betere buitenspelers welke we hebben...
In ieder geval de duurste aankoop.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Alleen de gemiddelde premier league club wil hem niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook een normale gang van zaken, of hij tekent is dan natuurlijk de vraag want een een gemiddelde premier league club kan zijn salaris makkelijk opbrengen
vreemd genoeg is er altijd wel een club die zo'n speler transfervrij over wil nemen ook al heeft hij ondergepresteerd bij Ajaxquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alleen de gemiddelde premier league club wil hem niet.
Misschien Jol bij Fullham
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
'' Ajax fans were a treat. Like watching braveheart live ''
'' Some of the Ajax fans are complete psychos ''
'' Funniest moment of last nights game, Ajax fans singing 'your support is fucking shit' in better English than any scousers on their visit. ''
'' i swear to go god, the ajax fans are mental ''
'' Ajax fans were proper mental, crazy Dutch bastards... #mufc ''
'' Don't think I've ever seen crazier fans at old trafford than ajax ''
'' ''Ajax fans in full voice. Close your eyes, you'd think they were at home. IncredibleÂ
'' Ajax fans still in Old Trafford singing away. Greatest fans in the world. No contest!
Ik krijg nog kippenvel als ik terugdenk aan vorige week manquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
'' Funniest moment of last nights game, Ajax fans singing 'your support is fucking shit' in better English than any scousers on their visit. ''
'' ''Ajax fans in full voice. Close your eyes, you'd think they were at home. IncredibleÂ
'' Ajax fans still in Old Trafford singing away. Greatest fans in the world. No contest!
Was het bij de thuiswedstrijden maar eens zoquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik krijg nog kippenvel als ik terugdenk aan vorige week man
Wat een legendarische avond, 90minuten volgas gaan en blijven zingen een aanmoedigen
Was het maar altijd zo
Ja maar het probleem dan is dat je 45000 mensen hebt die gewoon rustig willen kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was het bij de thuiswedstrijden maar eens zo
Ja dat snap ik, maar ze kunnen toch af en toe wel wat meezingenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het probleem dan is dat je 45000 mensen hebt die gewoon rustig willen kijken
Ja ben ik met je eens, maar zelfs op het vak waar ik sta (128) is het af en toe doodstil omdat sommige gasten te stoer zijn om te zingen ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ze kunnen toch af en toe wel wat meezingen
Serieus? Ik zit ook wel vaak op de hoofdtribune, ik kan gwn uit me dak gaan, andere mensen boeit het niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, maar zelfs op het vak waar ik sta (128) is het af en toe doodstil omdat sommige gasten te stoer zijn om te zingen ofzo
Zat met Ajax-Zagreb op de hoofdtribune omdat een vriend van mij kaartjes had gekregen van Fred Grim en toen gingen wij mee zingen de hele tijd en staan enzo en toen werd ons vriendelijk verzocht de hele tijd om te gaan zitten en onze bek te houden
Ik ben serieus jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serieus? Ik zit ook wel vaak op de hoofdtribune, ik kan gwn uit me dak gaan, andere mensen boeit het niet.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
twitter denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |