Ajax heeft sinds Cruijf's overwinning in de rechtbank ook alleen maar gewonnenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ajax heeft sinds Cruijf's overwinning in de rechtbank ook alleen maar gewonnen
NAC, Man Utd, NEC & Excelsior.
tja je krijgt het moeilijk omdat de voorhoede samen met Eriksen geen bal kunnen vasthouden zoals Vertonghen in een interview aangafquote:Op maandag 27 februari 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
iedereen lopen stressen om het spel van gisteren![]()
Je speelt tegen fucking EXC, Kan niet goed wennen uit het kunstgras. en natuurlijk speel je zelfs tegen verdedigend team.
Wut?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef dimmak het volgende:
Ajax start in maart met de onderhandelingen over een nieuw contract met Sulejmani en Vermeer.
Dat lijkt me ook geen goed ideequote:Op maandag 27 februari 2012 19:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wut?Gaan ze die ongemotiveerde dikke gozer een nieuw contract aanbieden?
Bij elk aannemelijk bod verkopen man.
Precies. Al de tegenstander er niet was geweest, had Ajax makkelijk met 74-0 gewonnen én gedomineerd.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
iedereen lopen stressen om het spel van gisteren![]()
Je speelt tegen fucking EXC, Kan niet goed wennen uit het kunstgras. en natuurlijk speel je zelfs tegen verdedigend team.
quote:Vertonghen flirt met 'fantastisch' Tottenham
Jan Vertonghen heeft opnieuw de ambitie uitgesproken om ooit in de Premier League aan de slag te gaan. Tottenham Hotspur is één van de clubs waarvoor de 24-jarige Ajacied graag wil spelen.
In beide Europa League-duels met Manchester United maakte Vertonghen onlangs een goede indruk, ondanks zijn fout bij de openingstreffer op Old Trafford. De Belgische centrale verdediger wil graag structureel in Engeland actief zijn. "Het lijkt me fantastisch om in de Engelse competitie te spelen. Daar ga ik voor", luidt zijn reactie aan The Sun.
Vertonghen werd vorige week in Manchester bekeken door Harry Redknapp, coach van Tottenham Hotspur. "Ik denk dat Tottenham een fantastische club is. Je kunt zien hoe goed ze het doen dit seizoen. Ze staan in de topdrie in Engeland en dat is waar ik wil spelen."
Bij Ajax ligt de verdediger nog tot medio 2013 vast.
http://www.voetbalprimeur(...)tisch_Tottenham.html
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wut?Gaan ze die ongemotiveerde dikke gozer een nieuw contract aanbieden?
Bij elk aannemelijk bod verkopen man.
Frank bepaalt. Dus als hij Mickey goed vindt, dan heeft die zo een nieuw contract te pakken.quote:Door het vertrek van technisch directeur Danny Blind is De Boer degene die namens het technisch hart - gevormd door De Boer, Wim Jonk en Dennis Bergkamp - naar buiten treedt over contractbesprekingen met spelers van de A-selectie.
Eigenlijk moeten we Jan gewoon een wereldaanbod doen en hem dan laten bijtekenen en vervolgens gewoon voor 15 miljoen verkopen. Als je ziet wat voor een dramatische verdedigers er in de PL rond lopen kan Vertonghen daar ook best wel tussen staan.quote:
Denk dat hij ook prima bij Arsenal zou passen..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik gun het Vertonghen, mooie club!
Verlengen?quote:Ajax praat in april met Bulykin over toekomst
Ajax-aanvaller Dmitry Bulykin sprak nog niet met de Amsterdamse club over zijn toekomst. De Russische goalmachine is in het bezit van een aflopende verbintenis, maar heeft een optie in zijn contract.
Bulykin maakte afgelopen zomer de overstap van Anderlecht naar Ajax, nadat hij een seizoen eerder op huurbasis in het shirt van ADO Den Haag de Eredivisie overtuigde van zijn aanvallende kwaliteiten. Ajax en Bulykin praten in april over de toekomst, laat de spits weten in gesprek met de Russische media.
"Mijn huidige contract heeft een duur van één seizoen met een optie voor nog een seizoen. In april besluiten we of die optie gelicht wordt", zegt de Rus, die herstellende is van een blessure. "Mijn herstel verloopt voorspoedig. Vrijdag sluit ik weer volledig aan bij de groepstraining."
Bulykin kwam dit seizoen tot veertien duels in de Eredivisie. De Rus houdt er een uitstekend gemiddelde op na. Hij scoorde vooralsnog al acht keer.
http://www.voetbalprimeur(...)n_over_toekomst.html
Lekker Arsenal en Tottenham laten biedenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Denk dat hij ook prima bij Arsenal zou passen..
Alles beter dan Mertensacker
Hoop het best lekker zo'n speler achter de hand hebben. Eentje waar een 100% kans ook echt een doelpunt is.quote:
Denk niet dat Danny dat een goed idee heeft gevonden...een Bimbo op Johan z'n borst - en z'n hart is al zo zwak.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[ afbeelding ]
Cruijff met "Bimbo" op zijn borst..![]()
Wat is dit nu weer?
http://en.wikipedia.org/wiki/Grupo_Bimbo
Een bakkerij?![]()
Het is in ieder geval een "classy" tent...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Denk niet dat Danny dat een goed idee heeft gevonden...een Bimbo op Johan z'n borst - en z'n hart is al zo zwak.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een "classy" tent...![]()
Het zal wel goed zijn geweest voor de studie van de kleinkinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |