gisteren nog even Atletico geveldquote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed punt man. Verschil is dat Messi zich al vele malen bewezen heeft en Eriksen nog niet.
Toch vergelijk je Eriksen steeds met Clasie en die twee gloeilampjes?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is m'n punt niet dus probeer me dergelijke onzin niet in de mond te leggen.
Dat tweede is overigens wel het geval.
Ja maar Messi is een ander soort, dat is niet te vergelijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed punt man. Verschil is dat Messi zich al vele malen bewezen heeft en Eriksen nog niet.
Wat betreft strijdlust (Clasie) en rendement (Merstens).quote:Op maandag 27 februari 2012 14:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Toch vergelijk je Eriksen steeds met Clasie en die twee gloeilampjes?
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar Messi is een ander soort, dat is niet te vergelijken.
Wat ik overigens best vreemd vond. Je ziet Messie amper wat zeggen en die scheids maakte ook maar een minuscuul handgebaartje van "schiet maar". Echt duidelijk was het niet. Overigens zaten ze daarna bij sport1 weer tequote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gisteren nog even Atletico geveld
Ibrahimovic qua kopkracht vooral niet vergetenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat betreft strijdlust (Clasie) en rendement (Merstens).
Als jij eens zou stoppen met m'n woorden constant te verdraaien zou ik je een veel sympathiekere user vinden. Nu vind ik je maar een irritant mannetje worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ibrahimovic qua kopkracht vooral niet vergeten
Dit is toch het Ajax topic?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:33 schreef Stiggie het volgende:
Messi was gisteren dan ook echt geweldig. Maar ik kots een beetje van de Barca hype en uberhaupt alle spaanse clubs.
Geef mij maar AC Milan!
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens, bedankt voor de discussieIk heb me vermaakt!
Doei
Toptalent die het niet waarmaakt. Hopelijk voor jullie komt daar snel wat verandering in anders krijg je net zo'n Toornstra - de_Kromme gedoe.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh ja, en iedereen heeft z'n eigen pieken. Dat een speler op z'n 20e al een wereldtalent was, betekend niet dat de andere niet op z'n 26e wereldtop kan zijn.
Overigens beweert niemand hier dat Eriksen de nieuwe zidane/Ronaldo/Bergkamp/Cruijff/Messi wordt, alleen dat hij een toptalent is. Niemand beweert dat hij absolute wereldtop is.
In het Ajax topic praten over Eriksen is niet het zelfde als Toornsta ophemelen in het Feyenoord topic. Clasie daarentegen overal bijhalen in het Ajax topic... Maar het is sowieso een nutteloze discussie waar ik me overigens wel prima mee vermaakt hebt zo tijdens het uitstellen van alles wat ik wel zou moeten doenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toptalent die het niet waarmaakt. Hopelijk voor jullie komt daar snel wat verandering in anders krijg je net zo'n Toornstra - de_Kromme gedoe.
Gast post jij nou nog maar wat BBC'tjes hier in het topic in plaats van mij woorden in de mond te leggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In het Ajax topic praten over Eriksen is niet het zelfde als Toornsta ophemelen in het Feyenoord topic. Clasie daarentegen overal bijhalen in het Ajax topic... Maar het is sowieso een nutteloze discussie waar ik me overigens wel prima mee vermaakt hebt zo tijdens het uitstellen van alles wat ik wel zou moeten doen
Nu nog even de 4-2 aanhalen dan heb je ze beide weer gehad dit uur.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast post jij nou nog maar wat BBC'tjes hier in het topic in plaats van mij woorden in de mond te leggen.
Als ik constant wordt aangesproken op beweringen die bewust uit hun context zijn getrokken voel ik me niet genoodzaakt ook maar enigszins inhoudelijk te reageren.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu nog even de 4-2 aanhalen dan heb je ze beide weer gehad dit uur.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/img]http://www.biyografim.net(...)lme3_yasamoykusu.jpg[/img]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Cruijffquote:Met Cruijff wint Guadelajara wél
Van onze correspondent
GUADELAJARA - Mexico is in de ban van het Cruijff-effect. Hoewel de legendarische nummer 14 nog maar enkele dagen rondloopt bij de geplaagde voetbalclub Chivas, wist het team uit Guadelajara zondag gelijk zijn eerste wedstrijd in ruim vier maanden te winnen.
Chivas weet de eerste wedstrijd sinds vier maanden te winnen in de Mexicaanse competitie, daags nadat Johan Cruijff is aangetreden als adviseur. Chivas weet de eerste wedstrijd sinds vier maanden te winnen in de Mexicaanse competitie, daags nadat Johan Cruijff is aangetreden als adviseur.
Las Chivas – letterlijk: de geiten – versloegen het hooggeplaatste Santos uit Torreon met 2-1 en hebben daardoor de gehate allerlaatste plaats uit de Mexicaanse competitie verlaten. In de 91-ste minuut kreeg Chivas nog een penalty tegen, maar Cruijff zag vanaf de tribune keeper Luis Michel de drie punten redden voor de thuisploeg.
Voetballen niet verleerd
Veel heeft Cruijff nog niet eens met de spelers gesproken, aldus middenvelder Marco Fabián na de wedstrijd. "Hij liet ons heel duidelijk weten dat je het voetbal niet zomaar verleert. Ik denk dat we dat goed hebben opgepakt, we hebben weer laten zien waar we goed in zijn’’, aldus de maker van het eerste doelpunt. Een jaar geleden wist de populairste club van het land nog een titel binnen te halen.
Cruijff waarschuwde zaterdag bij zijn presentatie nog dat de fans geen wonderen moeten verwachten van hem. Zijn klus, het tegen het licht houden van de jeugdopleiding en het eerste elftal, werpt volgens de Catelaanse Nederlander pas op termijn vruchten af.
Cruijff werkt aanstekelijk
In Guadelajara trekt echter iedereen het verband tussen de komst van de voetballegende en de langgehoopte winst. Aanvaller Erick Torres maakte zijn eerste goal sinds tijden. En zelfs de bekritiseerde trainer Ignacio Ambriz erkende de invloed van de ontmoeting met Cruijff op zijn jongens. "Cruijff hamerde op het belang van een goede houding. Op de één of andere manier wist hij ze aan te steken.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |