Niet nodig ik ken de markt.quote:
Vermeer zijn contract wordt niet voor niks verlengt hoor. De Gea maakt nou eenmaal geen sterke indruk.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke talenten? Ze hebben geen andere talenten daar.. open je ogen nou eens en geef gewoon toe dat je mis zit
Scouts komen vast voor Vermeer, Anita, Enoh, Ebecillio en Sulejmani wou je zeggen?
Ik denk dat hij nog een hele goeie kan gaan worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij slecht is, ik zeg dat hij wel gehyped is en daardoor is de prijs abnormaal snel gestegen.. en PSV is daar ingetrapt
www.transfermarkt.dequote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil de markt ook kennen. Site voor de markt?
Mertens ook niet, toch heel beslissend.. wat telt?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog een hele goeie kan gaan worden.
Eriksen ook, maar op het moment speelt hij wel slecht. Hij heeft wel regelmatig een beslissende actie, maar ik heb hem gisteren bijvoorbeeld het eerste half uur van de 2e helft totaal niet gezien.
Wat moet ik zien dan? Ze hebben die jongen toch niet genomen? Bij clubs als Ajax zitten elke week scouts van allerlei clubs op de tribune man.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke talenten? Ze hebben geen andere talenten daar.. open je ogen nou eens en geef gewoon toe dat je mis zit
Scouts komen vast voor Vermeer, Anita, Enoh, Ebecillio en Sulejmani wou je zeggen?
Www.voetbalzone.nlquote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil de markt ook kennen. Site voor de markt?
Beslissend. En dat is Mertens meer dan Eriksen. Alleen denken mensen hier nog dat Eriksen een of ander ultiem toptalent is terwijl je dat niemand over Mertens hoort zeggen die aanmerkelijk beter presteert.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens ook niet, toch heel beslissend.. wat telt?
Eriksen eerst met Clasie vergelijken en nu met Mertens... Het is geen Emanuelson hoor alleen hij kon zowel verdediger, middenvelder als aanvaller zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beslissend. En dat is Mertens meer dan Eriksen. Alleen denken mensen hier nog dat Eriksen een of ander ultiem toptalent is terwijl je dat niemand over Mertens hoort zeggen die aanmerkelijk beter presteert.
Beslissend zijn is voor Ajax beter, maar voor zijn carriere is het beter goede wedstrijden te spelen ipv af en toe en mooi moment.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens ook niet, toch heel beslissend.. wat telt?
Dus jouw redenatie is met 3 top aanvallers + 7 verdedigers = Elk jaar kampioen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beslissend. En dat is Mertens meer dan Eriksen. Alleen denken mensen hier nog dat Eriksen een of ander ultiem toptalent is terwijl je dat niemand over Mertens hoort zeggen die aanmerkelijk beter presteert.
3 top aanvallers + 7 verdedigers - Fred = kampioen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jouw redenatie is met 3 top aanvallers + 7 verdedigers = Elk jaar kampioen?Ik ga het meteen aan Fred vertellen!
Waar wil je hem dan mee vergelijken appel? Het is een middenvelder.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eriksen eerst met Clasie vergelijken en nu met Mertens... Het is geen Emanuelson hoor alleen hij kon zowel verdediger, middenvelder als aanvaller zijn.
If it looks like a troll.. smells like a troll..quote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 top aanvallers + 7 verdedigers - Fred = kampioen.
Helaas hebben jullie geen van deze 3, op 3 goede verdedigers na; Manolev, Bouma en Manolev .. Willems misschien ook.
Huh? Deze snap ik even niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jouw redenatie is met 3 top aanvallers + 7 verdedigers = Elk jaar kampioen?Ik ga het meteen aan Fred vertellen!
Is Mertens een middenvelder dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar wil je hem dan mee vergelijken appel? Het is een middenvelder.
Hij vergeet inderdaad Derijck.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
If it looks like a troll.. smells like a troll..
Bij Utrecht nog wel in ieder geval? Is Clasie een middenvelder dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Mertens een middenvelder dan?
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
If it looks like a troll.. smells like a troll..
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vergeet inderdaad Derijck.
Geldt ook voor Messi .. ook een matige speler als je naar de laatste paar wedstrijden kijkt.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ok kapiteintje, we snappen je punt. Clasie, Strootman en Mertens >>>>>> Eriksen. Bovendien speelt Eriksen de laatste tijd heel matig en is geen Europees toptalent. Ga nou maar wat nuttigs doen met je tijd.
Dat is m'n punt niet dus probeer me dergelijke onzin niet in de mond te leggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ok kapiteintje, we snappen je punt. Clasie, Strootman en Mertens >>>>>> Eriksen. Bovendien speelt Eriksen de laatste tijd heel matig en is geen Europees toptalent. Ga nou maar wat nuttigs doen met je tijd.
Goed punt man. Verschil is dat Messi zich al vele malen bewezen heeft en Eriksen nog niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geldt ook voor Messi .. ook een matige speler als je naar de laatste paar wedstrijden kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |