quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
hoeveel keer zette hij gisteren iemand vrij voor de keeper ? (1x volgens mij)quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef Lindgren. het volgende:
Het is ook wel makkelijk beoordelen als je door een koker kijkt. Echt puur alleen die jongen z'n zwakke kanten benadrukken. Kijk eens wat ie wél kan. Hij is beslissend en zet minimaal 3x per wedstrijd de spits vrij voor de keeper. Veel meer hoef je op dit moment niet te vragen. Hij is fysiek juist al gegroeid en hij is nog steeds pas 20 hè, vergeet dat niet. Hij moet wat constanter worden, maar dat is zo bij elk talent. Als hij iets doelgerichter wordt en zijn ondergrens omhoog haalt heb je gewoon een topper in huis.
Maar goed, nu zullen jullie wel weer vinden dat ík door een koker kijk, maar face it: Hij kan soms wat gemakzuchtig overkomen en nonchalant voetballen, maar beslissend is ie gewoon. En op z'n 20ste ongeveer de beste middenvelder van Ajax.
Oh dus het ligt niet aan Eriksen. Nee, het ligt aan dat kutteam dat om 'm heen staat!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die hebben dan meestal ook aanspeel mogelijkheden, dat is bij Ajax wel anders.
Momentopname, makkelijk puntjes pakken hier. Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hoeveel keer zette hij gisteren iemand vrij voor de keeper ? (1x volgens mij)
Bullshit. Hij is een talent, je kunt niet aan een jongen van 20 vragen om Ajax het hele seizoen op sleeptouw te nemen. Zo'n jongen moet eigenlijk rustig gebracht worden, maar wordt gebombardeerd tot Ajax' beste speler. Gek dat ie niet constant presteert, zeg.quote:en we mogen zijn zwakke kanten benadrukken omdat hij zijn talent niet waar kan maken .
Dit. Volgens velen hier is het een 'wereldtalent'.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hoeveel keer zette hij gisteren iemand vrij voor de keeper ? (1x volgens mij)
en we mogen zijn zwakke kanten benadrukken omdat hij zijn talent niet waar kan maken .
Jij zou eens naar de wedstrijden van Clasie dit seizoen moeten kijken. Dan zou je snappen wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Momentopname, makkelijk puntjes pakken hier. Je snapt best wat ik bedoel.
[..]
Bullshit. Hij is een talent, je kunt niet aan een jongen van 20 vragen om Ajax het hele seizoen op sleeptouw te nemen. Zo'n jongen moet eigenlijk rustig gebracht worden, maar wordt gebombardeerd tot Ajax' beste speler. Gek dat ie niet constant presteert, zeg.
Tja ligt ook aan een slappe persoonlijkheid. en je mag het wel verwachten in een zwakke competitie zoals de onze waar ze veel ruimte krijgenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Bullshit. Hij is een talent, je kunt niet aan een jongen van 20 vragen om Ajax het hele seizoen op sleeptouw te nemen. Zo'n jongen moet eigenlijk rustig gebracht worden, maar wordt gebombardeerd tot Ajax' beste speler. Gek dat ie niet constant presteert, zeg.
Uiteraard ontbreekt weer alle objectiviteit.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij zou eens naar de wedstrijden van Clasie dit seizoen moeten kijken. Dan zou je snappen wat ik bedoel.
het wanbeleid zet zich voortquote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef Stiggie het volgende:
Vermeer voor drie jaar verlengen vind ik wat overdreven. Laten we hopen dat hij na deze slechte periode oppeens erg goed wordt, zoals de afgelopen wedstrijden.... Dat hij gewoon een slechte periode heeft gehad, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat niet.
Vind het zeker geen puntenpakker over het algemeen gezien. Het probleem is, is er wel een betere verkrijgbaar? Moet haast wel... een keeper kost over het algemeen gezien niet zoveel om te kopen. Cilissen moet de afgelopen maanden wel slecht op de trainingen zijn bevallen want anders had hij zeker een kans verdiend. Vermeer was de afgelopen tijd telkens teleurstellend.
Heeft niks met een gebrek aan objectiviteit te maken hoor. Met de strijdlust van Clasie zou zo'n Eriksen misschien wel beter zijn. Ik zie alleen een of andere ongeïnspireerde flapdrol in het veld staan die volledig teert op een of ander supertalent-imago dat hij aangepraat is door mensen zoals jullie.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uiteraard ontbreekt weer alle objectiviteit.Stel je voor dat je als Feyenoorder eens objectief over Ajacieden praat. Prima voetballer hoor, Clasie, maar ga lekker in je Feyenoordtopic verder praten meng.
Nee hoor. Clasie is met z'n 19 jaar nog jonger dan Erisken en wekelijks bepalender en waardevoller voor het elftal dan Eriksen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef 16meter het volgende:
Clasie is een slecht voorbeeld, maar Kwiedettie is wekelijks bepalend voor Feyenoord en zelfs jonger dan Eriksen.
Blijft moeilijk vergelijken omdat de positie niet dezelfde isquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft niks met een gebrek aan objectiviteit te maken hoor. Met de strijdlust van Clasie zou zo'n Eriksen misschien wel beter zijn. Ik zie alleen een of andere ongeïnspireerde flapdrol in het veld staan die volledig teert op een of ander supertalent-imago dat hij aangepraat is door mensen zoals jullie.
Dat geeft dus wel je subjectiviteit aan. Je ziet alleen dit en kijkt niet verder.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie alleen een of andere ongeïnspireerde flapdrol in het veld staan
Ja, die is erg constant. Verliest alleen direct alles om zich heen als ie de 1-0 maakt tegen RKC. Uit een penalty. Die staat ook niet echt met beide beentjes op de grond hè.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef 16meter het volgende:
Clasie is een slecht voorbeeld, maar Kwiedettie is wekelijks bepalend voor Feyenoord en zelfs jonger dan Eriksen.
Wat heeft Clasie nou weer met Eriksen te maken en hoe bepaal jij dat dit zo is?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor. Clasie is met z'n 19 jaar nog jonger dan Erisken en wekelijks bepalender en waardevoller voor het elftal dan Eriksen.
tja beslist wel wedstrijden tegen Twente en Ajaxquote:Op maandag 27 februari 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die is erg constant. Verliest alleen direct alles om zich heen als ie de 1-0 maakt tegen RKC. Uit een penalty. Die staat ook niet echt met beide beentjes op de grond hè.
Als je m'n reacties zou lezen dan zou je zien hoe ik tot deze conclusie kom.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat geeft dus wel je subjectiviteit aan. Je ziet alleen dit en kijkt niet verder.
Staat boven Eriksen in het Voetballer van het jaar klassement.quote:Ja, die is erg constant. Verliest alleen direct alles om zich heen als ie de 1-0 maakt tegen RKC. Uit een penalty. Die staat ook niet echt met beide beentjes op de grond hè.
Eriksen qua assists en doelpunten. Zal ik je vertellen waarom? omdat het twee totaaaaaaal verschillende spelers zijn en ik geen idee heb waarom jij ze met elkaar vergelijkt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je m'n reacties zou lezen dan zou je zien hoe ik tot deze conclusie kom.
[..]
Staat boven Eriksen in het Voetballer van het jaar klassement.
Jonge spelerquote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eriksen qua assists en doelpunten. Zal ik je vertellen waarom? omdat het twee totaaaaaaal verschillende spelers zijn en ik geen idee heb waarom jij ze met elkaar vergelijkt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Stiggie het volgende:
De echte talenten op dit moment vind ik Boerrigter, Vertonghen.
Jij komt met klassementen maar een Clasie krijgt een 7/8 als hij zijn man uitschakeld en onderscheidt zich al snel als hij het beter doen dan de rest daar waar Eriksen een 5 krijgt als hij geen assist weet te geven. Het is niet voor niks dat spelers als Brama en Vormer die verkiezing al eens hebben gewonnen. Ze zijn gewoon totaal niet te vergelijken hoe hard je het ook probeert.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jonge speler
Middenveld
Naar verluidt geniaal spelinzicht
Moeten het van passing hebben
Klein
Van der Vaart en Sneijder kwamen met hun klasse hier op uit trouwens;quote:Op maandag 27 februari 2012 12:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
veel doelpunten ook....
iemand met zijn zogenaamde klasse had er minimaal 20 moeten hebben.
dit is ook de enige statistiek waar die aan kop gaat , ik wil weleens de statistiek van duels gewonnen/verloren willen zien of hoeveel van zijn passes goed aankomen
quote:- Van der Vaart in zijn 3e seizoen van Ajax 7 goals en 7 assist en in zijn 4e seizoen bij Ajax 6 goals en 5 assists.
- Sneijder in zijn 2e seizoen van Ajax 9 goals en 11 assists en in zijn 3e seizoen bij Ajax 7 goals en 8 assists.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat ze nog niet zijn geselecteerd voor Jong Oranje
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij komt met klassementen maar een Clasie krijgt een 7/8 als hij zijn man uitschakeld en onderscheiden zich al snel als ze het beter doen dan de rest daar waar Eriksen een 5 krijgt als hij geen assist weet te geven. Het is niet voor niks dat spelers als Brama en Vormer die verkiezing al eens hebben gewonnen. Ze zijn gewoon totaal niet te vergelijken hoe hard je het ook probeert.
Maar ok dan kom ik ook met een argument... Ik vind Clasie niet zo'n sterke kopper
Hoe is dit relevant?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Vaart en Sneijder kwamen met hun klasse hier op uit trouwens;
[..]
touché ...quote:Op maandag 27 februari 2012 13:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Vaart en Sneijder kwamen met hun klasse hier op uit trouwens;
[..]
Clasie staat ook in de belangstelling van de hele Europese top?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Waar haal je het toch weer vandaan? Wat wil je nu beweren? Clasie is meer dan een mandekker hoor. Hij valt JUIST op omdat hij het kan opbrengen ook nog eens kort op z'n man te staan en agressief door te dekken. Dat bovenop z'n voetballende kwaliteiten (passing en inzicht) maken hem tot een geweldig spelertje dat alleen maar waardevoller zal worden.
Jij claimt dat Eriksen weinig assists geeft terwijl dit aangeeft dat hij er met 13 nu al meer heeft gegeven dan 2 topspelers in hun beginjaren.quote:
Dat probeer ik ook te zeggen maar slaag er niet zo goed in ben ik bang.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef Tarado het volgende:
Clasie moet je vergelijken met Anita en niet met Eriksen, die kan je weer vergelijken met Bakkal, dan heb ik toch liever Eriksen
Ik vind Vertonghen beter dan Guidetti.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef Tarado het volgende:
Clasie moet je vergelijken met Anita en niet met Eriksen, die kan je weer vergelijken met Bakkal, dan heb ik toch liever Eriksen
gewoon blijven proberenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat probeer ik ook te zeggen maar slaag er niet zo goed in ben ik bang.
Omdat de helft overtredingen zijn op iemand anders dan Guidetti, die hij dan neemt. En de andere helft schwalbes van Guidetti zijn. Goede speler hoor, en knap om ze er in te schieten. Maar wel een beetje geflatteerd die 20 goals van hem.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vincerusso heeft gewoon gelijk. Zo'n Mertens geeft er 10, maar maakt er ook al 15. Zoek het verschil zou ik zeggen.
En die penalties van Guidetti zijn gewoon overtredingen op hem terwijl hij in scoringspositie staat dus ik zie niet in waarom dat 'halve' doelpunten oid zouden zijn.
Als je niet doorhebt hoe dat relevant is na die post van vincerusso snap ik niet waarom je überhaupt mee discussieertquote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant?Van der Vaart en Sneijder waren veel bepalender voor het team en los daarvan zie ik de relatie niet zo:
Speler X scoort zoveel en zoveel assists, Speler Y scoort evenveel --> Speler X is evengoed als Speler Y.
als spits nietquote:Op maandag 27 februari 2012 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind Vertonghen beter dan Guidetti.
Oh ja, sterk argument. Nee, nu heeft hij zondag ineens wel geëxcelleerd! Puur door het feit dat topclubs hem volgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Clasie staat ook in de belangstelling van de hele Europese top?
quote:Cruijff raadt Eriksen aan te blijven
Johan Cruijff raadt Ajax-middenvelder Christian Eriksen aan voorlopig nog bij de club te blijven.
Volgens Cruijff kan hij daarna direcht meedraaien met een grote club. 'Wie ben ik om iemand als Johan Cruijff tegen te spreken', reageert Eriksen.
In een gesprek met Voetbal International geeft de 20-jarige Deen toe geen idee te hebben waar hij internationaal staat. Hij zegt zoveel mogelijk ervaring op te willen doen en zich op alle vlakken te willen ontwikkelen. 'Mijn ontwikkeling moet volgens een stijgende lijn verlopen en dat zal niet gebeuren als ik bij een buitenlandse club op de bank terechtkom.'
De middenvelder heeft nog een contract tot medio 2014. 'Laatst had ik het er met een groepje spelers over, dat Ajax een ideale club is voor een jonge voetballer. De trainer en meneer Cruijff zeggen nu hetzelfde. Dat betekent veel voor mij. Ik zit hier goed.'
http://www.at5.nl/artikel(...)-bij-ajax-te-blijven
Heb ik nergens beweerd man.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij claimt dat Eriksen weinig assists geeft terwijl dit aangeeft dat hij er met 13 nu al meer heeft gegeven dan 2 topspelers in hun beginjaren.
Niet waar. Kijk ze er maar eens op na.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat de helft overtredingen zijn op iemand anders dan Guidetti, die hij dan neemt. En de andere helft schwalbes van Guidetti zijn. Goede speler hoor, en knap om ze er in te schieten. Maar wel een beetje geflatteerd die 20 goals van hem.
[..]
Als je niet doorhebt hoe dat relevant is na die post van vincerusso snap ik niet waarom je überhaupt mee discussieert
Zal ik het je toch uitleggen aangezien je het niet echt snapt. Vincerusso zegt dat zo'n bepalend toptalent al veel meer had moeten scoren dan die 13 goals, Jordi toont met zijn post dan weer aan dat andere bepalende toptalenten zoals Sneijder en Vd vaart in betere teams minder scoorde, dus dat het argument van Vincerusso onzin was.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant?Van der Vaart en Sneijder waren veel bepalender voor het team en los daarvan zie ik de relatie niet zo:
Speler X scoort zoveel en zoveel assists, Speler Y scoort evenveel --> Speler X is evengoed als Speler Y.
Op zich ook wel logisch dat Clasie nog niet echt in de belangstelling staat, hij moet even een ander podium hebben dan de eredivisie om zich te bewijzen. Misschien volgend jaar in de Europa League of in een oefeninterland zoals Eriksen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, sterk argument. Nee, nu heeft hij zondag ineens wel geëxcelleerd! Puur door het feit dat topclubs hem volgen.
Wat een onzin. Je zou eens moeten weten hoeveel spelers door topclubs gevolgd worden man.Je kunt er donder op zeggen dat zo'n Clasie ook gewoon in de gaten wordt gehouden.
Hoezo trollen? Ik zeg alleen dat Eriksen niet aan het verwachtingspatroon kan voldoen en gelijk krijg ik de hele 020-battieboy-clan over me heen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
Zit kapiteintje tegenwoordig hier te trollen? Eerst kwam hij al in het PSV topic, zo te zien is hij verhuist..
assists vriend. en de eredivisie was van een beter niveau toenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zal ik het je toch uitleggen aangezien je het niet echt snapt. Vincerusso zegt dat zo'n bepalend toptalent al veel meer had moeten scoren dan die 13 goals, Jordi toont met zijn post dan weer aan dat andere bepalende toptalenten zoals Sneijder en Vd vaart in betere teams minder scoorde, dus dat het argument van Vincerusso onzin was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |