Hij speelt dit seizoen gewoon niet naar verwachting. M.a.w.: Hij kan z'n belofte (nog) niet inlossen. Dat mag je toch gewoon concluderen?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zodat je kan zien dat een slechte wedstrijd niet veel zegt.. het zijn allebei jonge spelers die heel afwisselend zijn.
Eriksen speelt al weken belabberd.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zodat je kan zien dat een slechte wedstrijd niet veel zegt.. het zijn allebei jonge spelers die heel afwisselend zijn.
Oh goed argument man.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Maar wel hele belangrijke ...
Klopt. Zulke periodes hebben alle talentenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen speelt al weken belabberd.
Niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh goed argument man.Elk doelpunt in een wedstrijd is belangrijk bij Ajax tegenwoordig.
Gast. Het is gewoon GEEN geniale voetballer op dit moment. Anders beweren is totaal geen kijk op 't spelletje hebben wat mij betreft.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Zulke periodes hebben alle talenten
komt ook een beetje omdat zijn medespelers van een NAC niveau zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij speelt dit seizoen gewoon niet naar verwachting. M.a.w.: Hij kan z'n belofte (nog) niet inlossen. Dat mag je toch gewoon concluderen?
neen het is kijken door een roze brilquote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast. Het is gewoon GEEN geniale voetballer op dit moment. Anders beweren is totaal geen kijk op 't spelletje hebben wat mij betreft.
Zal ook wel het geval zijn, maar dan nog kun je als 'exceptioneel' talent best de lijnen uitzetten en zelf gewoon degelijk spelen. In plaats daarvan zakt hij tot het niveau van z'n medespelers en speelt de ene na de andere baggerwedstrijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
komt ook een beetje omdat zijn medespelers van een NAC niveau zijn
dat degelijk spelen kan die nog niet . verzuipt vaak in topwedstrijden (op twente na)quote:Op maandag 27 februari 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ook wel het geval zijn, maar dan nog kun je als 'exceptioneel' talent best de lijnen uitzetten en zelf gewoon degelijk spelen.
precies, dan hoeven jouw duels niet verloren te worden, dan hoeven jouw passes niet waardeloos te zijn, jouw schoten op doel niet naast en krachteloos etc.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ook wel het geval zijn, maar dan nog kun je als 'exceptioneel' talent best de lijnen uitzetten en zelf gewoon degelijk spelen.
We zitten volledig op 1 lijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, dan hoeven jouw duels niet verloren te worden, dan hoeven jouw passes niet waardeloos te zijn, jouw schoten op doel niet naast en krachteloos etc.
Ik snap best dat het qua persoonlijkheid geen Guidetti is, maar een beetje meer van die "uitzonderlijke klasse" zou je toch terug moeten zien. En nee, 2 leuke passjes voldoen dan niet.
veel doelpunten ook....quote:
Het is bij jou sowieso ook echt nooit goedquote:Op maandag 27 februari 2012 12:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
veel doelpunten ook....
iemand met zijn zogenaamde klasse had er minimaal 20 moeten hebben.
dit is ook de enige statistiek waar die aan kop gaat , ik wil weleens de statistiek van duels gewonnen/verloren willen zien of hoeveel van zijn passes goed aankomen
ja xavi en iniesta zijn ook slecht omdat ze weinig doelpunten makenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
veel doelpunten ook....
iemand met zijn zogenaamde klasse had er minimaal 20 moeten hebben.
dit is ook de enige statistiek waar die aan kop gaat , ik wil weleens de statistiek van duels gewonnen/verloren willen zien of hoeveel van zijn passes goed aankomen
ik ben gewoon veel en veel beter gewend. het valt me gewoon op hoe snel mensen tevreden zijn met alles . Ajax staat verdomme 5de !!! met vaak slecht voetbal . Echt hoe onwaardiger wil je het nog hebbenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is bij jou sowieso ook echt nooit goed.
Guidetti scoort trouwens toch alleen uit penalties na machlasjes
die verspelen tenminste bijna nooit de balquote:Op maandag 27 februari 2012 13:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja xavi en iniesta zijn ook slecht omdat ze weinig doelpunten maken
Ajax speelt voor de helft met het b team, zo raar is het niet dat ze vijfde staan en dan is het puntverschil met de nummer 1 nog maar 5 punten. Vorig jaar waren dat 9 puntenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik ben gewoon veel en veel beter gewend. het valt me gewoon hoe snel mensen tevreden zijn met alles . Ajax staat verdomme 5de !!! met vaak slecht voetbal . Echt hoe onwaardiger wil je het nog hebben
Vincerusso heeft gewoon gelijk. Zo'n Mertens geeft er 10, maar maakt er ook al 15. Zoek het verschil zou ik zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is bij jou sowieso ook echt nooit goed.
Guidetti scoort trouwens toch alleen uit penalties na schwalbes?
spelers kunnen niet eens een normaal een pass over 10 meter geven... vind jij dit normaal ook al is het een b team ? dat ze veel basisdingen missen?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax speelt voor de helft met het b team, zo raar is het niet dat ze vijfde staan en dan is het puntverschil met de nummer 1 nog maar 5 punten. Vorig jaar waren dat 9 punten
Die hebben dan meestal ook aanspeel mogelijkheden, dat is bij Ajax wel anders.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die verspelen tenminste bijna nooit de bal
Die vergelijking gaat sowieso mank. Xavi en Iniesta maken niet veel doelpunten, maar laten het team wel substantieel beter spelen waardoor er doelpunten bij de vleet door anderen gemaakt worden. Dat is bij Eriksen niet het geval op wat assists na.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja xavi en iniesta zijn ook slecht omdat ze weinig doelpunten makenen guidetti heeft idd 7 (!!) penalties er in geschoten, ja zo kom je ook wel aan die 20 goals
Flut-argument. Een exceptionele speler stijgt daar gewoon boven uit. Dat doet hij niet dus moeten jullie misschien eens op je woorden tergukomen en concluderen dat hij toch niet zo'n extreem talent is als jullie elke keer willen doen geloven. Of op z'n minst dat hij er zelf met de pet naar gooit.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax speelt voor de helft met het b team, zo raar is het niet dat ze vijfde staan en dan is het puntverschil met de nummer 1 nog maar 5 punten. Vorig jaar waren dat 9 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |